Przetargi.pl
Pompownia Koczargi, kanał tłoczny do oczyszczalni ścieków (Etap: Pompownia Koczargi)

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pompownia Koczargi, kanał tłoczny do oczyszczalni ścieków (Etap: Pompownia Koczargi)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pompowni strefowej Koczargi w miejscowości Koczargi Stare gmina Stare Babice. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: a) Wykonanie budynku parterowego z poddaszem gospodarczym. Budynek posiada podpiwniczenie jednoprzestrzenne z rurociągami i armaturą technologiczną. W przyziemiu znajdują się takie pomieszczenia jak: pomieszczenie agregatu, pomieszczenie elektryczne, dyżurka i WC. Budynek wyposażony jest w system wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z elektrycznym ogrzewaniem. W poziomie terenu wiata nad urządzeniami technicznymi. Całość przykryta dachem wielospadowym. - powierzchnia zabudowy 77,7 m2, - powierzchnia użytkowa 108,7 m2, - powierzchnia całkowita 149,7 m2, - kubatura budynku 890 m3. b) Wykonanie komory rozprężnej o wymiarach w rzucie poziomym 2m x 2m. Wysokość ścian komory 2,5 m. c) Wykonanie komory czerpnej zaprojektowanej jako obiekt podziemny dwukomorowy o wymiarach wewnętrznych komór 2,47x3,5 m każda. W rzucie poziomym prostokątny o zewnętrznych wymiarach 4,2x5,8 m. Całkowita wysokość komór wynosi 6 m. Konstrukcję komory przyjęto jako żelbetową monolityczną o grubości ścian 0,4 m w części dolnej od płyty dennej do 2,5 m, powyżej grubość ścian zewnętrznych wynosi 0,3 m. Grubość płyty górnej 0,2 m i płyty dennej 0,5m. d) Wykonanie Biofiltra odgazów. e) Wykonanie linii kablowych zasilających, sygnalizacyjnych oraz oświetlenia terenu pompowni. f) Systemu automatyki i sterowania, rezerwowego systemu zasilania (agregat). g) Systemu technologicznego, dane technologiczne: - przepływ obliczeniowy Q=160 dm3/s, - ilość pomp pracujących 3 szt. + 1 rezerwowa, - przybliżona moc wejściowa jednej pompy 30 kW, - łączne zapotrzebowanie energii dla pompowni 120 kw, - kanał doprowadzający ścieki do pompowni PVC 500 z komory rozprężnej, - ilość rurociągów tłocznych odprowadzających ścieki z budynku pompowni 2x315mm. h) Zagospodarowania terenu działki o pow. 676 m2, łączna pow. zabudowy 119,5 m2, powierzchnie utwardzone drogi i dojazdy 145,2 m2. i) Wykonanie sieci międzyobiektowych i sieci kanalizacyjnych tylko w granicach terenu pompowni ścieków. j) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania pomp w pompowni ścieków. k) Budowa kablowego przyłącza nN -0,4 kV dla zasilania pompowni ścieków. 2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: a) przeprowadzenia rozruchu pompowni, b) odtworzenia nawierzchni dróg (zgodnie z Instrukcja Wójta Gminy Stare Babice w sprawie odtworzenia nawierzchni w obrębie pasa drogowego) i terenów na których prowadzone będą roboty ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. Przed każdorazowym rozpoczęciem prowadzenia robót na terenie prywatnym Wykonawca sporządzi protokół wejścia na działkę prywatną przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. Protokół powinien zawierać wszystkie elementy opisujące stan istniejący niezbędne do odebrania odtworzenia terenu po przeprowadzeniu robót budowlanych wraz z dokumentacją fotograficzną. Odbiór odtworzenia terenu następuje protokólarnie przy udziale inspektora nadzoru i właściciela posesji. c) kompleksowej obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia, d) przed rozpoczęciem robót ziemnych usunąć z powierzchni terenu pompowni warstwę ziemi urodzajnej (humusu) do głębokości 40 cm, e) humus wykorzystać przy zagospodarowaniu terenu pompowni po jego podniesieniu do rzędnych określonych w projekcie. 3. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje: - Projekt wykonawczy Tom I Projekt zagospodarowania terenu i architektura, - Projekt wykonawczy Tom II Konstrukcja, - Projekt wykonawczy Tom III Projekt technologiczny, - Projekt wykonawczy Tom IV.1. Instalacje wod-kan i sieci zewnętrzne, - Projekt wykonawczy Tom IV.2. Instalacje wentylacji i ogrzewania, - Projekt wykonawczy Tom V Projekt instalacji elektrycznych i AKPiA, - Projekt wykonawczy Tom IV Projekt instalacji elektrycznych i AKPiA, - Projekt wykonawczy Tom VI Projekt zieleni, - Projekt wykonawczy Tom VII Projekt drogowy, - Projekt budowlany Pompowni Koczargi w Koczargach Starych w gminie Stare Babice (projekt architektoniczno - budowlany), - Projekt budowlany Pompowni Koczargi w Koczargach Starych w gminie Stare Babice (projekt architektoniczno - budowlany), UZUPEŁNIENIE PROJEKTU - Dokumentacja geotechniczna 2010 (wyniki wierceń), - Dokumentacja geotechniczna 2009, - Projekt budowlany Budowa kablowego przyłącza nN -0,4 kV dla zasilania pompowni ścieków w Koczargach Nowych ul. Szkolna, dz. 159/12 gm. Stare Babice - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. - Instrukcja Wójta Gminy Stare Babice w sprawie odtworzenia nawierzchni w obrębie pasa drogowego. 2) Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową wykonawczą i budowlaną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 50 000,00 zł [słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa 95 1540 1157 2001 6680 8633 0003 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach