Przetargi.pl
PO-64-G-2009 Świadczenie usług transportowych w nieruchomościach administrowanych przez A.N.Ł.Ś.- CENTRUM I - w granicach ulic Jaracza, Kilińskiego, Tuwima, Struga, Kościuszki, Wólczańska, Więckowskiego

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I ogłasza przetarg

  • Adres: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6300806 w. 122 , fax. 042 6300808
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I
    ul. Piotrkowska 86 86
    90-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6300806 w. 122, fax. 042 6300808
    REGON: 47205458500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PO-64-G-2009 Świadczenie usług transportowych w nieruchomościach administrowanych przez A.N.Ł.Ś.- CENTRUM I - w granicach ulic Jaracza, Kilińskiego, Tuwima, Struga, Kościuszki, Wólczańska, Więckowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście w granicach ulic Jaracza, Kilińskiego, Tuwima, Struga, Kościuszki, Wólczańska, Więckowskiego samochodem z plandeką o ładowności 4 tony oraz samochodem o ładowności 2,5 tony z jednym ładowaczem w następującym zakresie: - przeprowadzanie lokatorów z eksmisji, nakazów administracyjnych, pożarów, katastrof budowlanych itp. - opróżnianie strychów, piwnic, oraz lokali mieszkalnych po zgonach najemców, - wywożenie gruzu, śniegu, powalonych drzew, połamanych gałęzi, rumowiska w przypadku klęsk żywiołowych, 2. Podstawą wykonania przedmiotu umowy jest pisemne zlecenie podpisane przez Kierownika Działu Eksploatacji wpisane do książki zleceń -Usługi Transportowe-, a w przypadki pożarów, katastrof budowlanych, klęsk żywiołowych zgłoszenie telefoniczne potwierdzone pisemnym zleceniem w dniu następnym. Po zgłoszeniu przez Zleceniobiorcę wykonania usługi - Administrator danej nieruchomości dokonuje sprawdzenia prawidłowości wykonanej usługi. W przypadku braku zastrzeżeń - podpisuje Kartę Drogową sporządzoną przez Zleceniobiorcę w dwóch egzemplarzach i dokonuje wpisu do książki zleceń -Usługi Transportowe- zaznaczając czas - ilość godzin - przez, które usługa była wykonana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 PZP oraz warunki dodatkowe tj.: - wyrażą zgodę na wymagany przez Zamawiającego termin płatności faktury - 30 dni od daty złożenia jej w siedzibie Zamawiającego, - wyrażą zgodę na wymagany przez Zamawiającego okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków 2.1 Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.2 Warunki spełnią wykonawcy którzy: ad 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia ad 1.2.1 - dysponują odpowiednimi samochodami oraz osobami zdolnymi wykonać przedmiot zamówienia, ad.1.2.2 - wykonują lub wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie -, minimum 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, ad 1.3 - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 30 000,00 zł ad 1.4 - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 PZP oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IV ppkt. 3 niniejszej SIWZ 2.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt 1.1, 1.4 - spełnia każdy z wykonawców - warunek określony w pkt 1.2,1.3 - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków: 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP: 1.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 PZP 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: 2.1 - wykaz wykonywanych lub wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie 2.2 - oświadczenie - wykaz środków transportowych będących w dyspozycji wykonawcy tj. wykonawca musi wykazać, że dysponuje własnym lub dzierżawionym samochodem samowyładowczym o ładowności 4 ton i samochodem o ładowności 2,5 tony z jednym ładowaczem 3.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: 3.3.1 - polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 30 000,00 zł W przypadku opłacania polisy w kilku częściach należy również załączyć dokument potwierdzający opłacenie ostatniej składki. W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej -za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum1.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach