Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 218
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2420133 w. 133 , fax. 032 2420881
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
ul. 1 Maja 218 218
41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2420133 w. 133, fax. 032 2420881
REGON: 27354564700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN na wykonanie usług w zakresie okresowej kontroli techniczna przewodów kominowych oraz czyszczenia przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie: 1) okresowa kontrola techniczna przewodów kominowych w oparciu o art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994.( Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmianami ) 2) czyszczenie przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w oparciu o § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków , innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U. Nr 80 z 2006 r. poz. 553 ). Usługi obejmują w skali rocznej czterokrotne czyszczenie przewodów dymowych, dwukrotne przewodów spalinowych i jednokrotne przewodów wentylacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca winien wykazać, że: a) zrealizował w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 zamówienia o wartości i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia b) zatrudnia pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe lub zostaną mu udostępnione osoby zdolne do wykonania zamówienia tzn. przynajmniej dwóch pracowników z uprawnieniami mistrza kominiarskiego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: a) posiada ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Minimalna suma gwarancyjna wynikająca z posiadanej umowy ubezpieczenia musi wynosić co najmniej 100 000 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz min. 3 zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Za zamówienie porównywalne uważa się zrealizowanie usług kominiarskich o wartości nie mniejszej niż 50.000, 00 brutto. Zestawienie należy wykonać zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - usługi kominiarskie oraz kontrolę przewodów kominowych muszą przeprowadzać wyłącznie osoby legitymujące się dyplomem mistrza kominiarskiego. Wykonawca składający ofertę częściową obejmującą jedno lub kilka zadań bądź ofertę obejmującą wszystkie zadania winien wykazać, że zatrudnia minimum dwóch mistrzów w rzemiośle kominiarskim. Zestawienie należy wykonać zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważną na dzień składania ofert. Wykonawca składający ofertę częściową obejmującą jedno lub kilka zadań bądź ofertę obejmującą wszystkie zadania winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości sumy ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł . 6. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione przez niego wymienione w punkcie 2. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jako jeden wspólnie dla nich wszystkich dokumenty wymienione w punktach 1, 3, 4, 5. 8. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Uwaga: - Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie usług kominiarskich wraz z przeprowadzeniem okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice oraz budynków wybudowanych w ramach Towarzystwa Budownictwa Społecznego - administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Dodano: 2016-05-09 - Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom
Dodano: 2016-03-08 - Usługi kominiarskie świadczone w budynkach należących do Gminy Piekary Śląskie i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.
Dodano: 2015-12-10 - Świadczenie usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Z. K. PGM w Chorzowie
Dodano: 2015-12-10 - Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM II w Rybniku
Dodano: 2015-11-20 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ADM Nr 1 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o.
Dodano: 2015-06-08 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez 2 administracje (ADM Nr 1, ADM Nr 2) Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o.
Dodano: 2015-05-08 - Świadczenie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład zasobów Gminy Bytom
Dodano: 2015-04-10 - ZP-2380-821-74/2014 Wykonanie usługi kominiarskiej w KWP w Katowicach, ul. Lompy 19, oraz w obiektach administrowanych przez KWP w Katowicach i jednostkach terenowych Policji garnizonu śląskiego
Dodano: 2014-12-19 - Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze
Dodano: 2014-12-10