Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2010-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
ul. Peowiaków 92 92
22-400 Zamość, woj. lubelskie
REGON: 00054068200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamosc.pl/gmina
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z ujęciem wody w miejscowości Sitaniec, Sitaniec Wolica, Sitaniec Kolonia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obejmuje, pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją, w zakres której wchodzą: 1.Sieć wodociągowa z rur PE 100 TS SDR 11 - 18690 m. 2.Ujęcie wody - budynek ujęcia - część technologiczna z instalacjami elektrycznymi, wod-kan, co z wentylacją - przyłącze kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem na ścieki - linia kablowa zasilająca budynek i studnie - oświetlenie terenu - drogi i chodniki - szachty studzienne - ogrodzenie 3.Droga dojazdowa do ujęcia wody 4.Monitoring Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje: pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami pozwolenia na budowę; współpraca z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie trwania umowy w zakresie określonym w umowie; obecność na budowie co najmniej 4 razy w tygodniu, z dostosowaniem czasu pobytu do zaistniałych potrzeb, oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót i dokumentowania swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone; czynny udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; sprawdzenie zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym użytkowym i ekonomicznym z warunkami dokumentacji technicznej i pozwoleniem na budowę, oraz normami i zasadami współczesnej wiedzy technicznej; nadzór nad wykonaniem robót zapewniający bezpieczeństwo obiektu budowlanego w trakcie jego realizacji i użytkowania wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań w zakresie prowadzonych robót, przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów w budownictwie; egzekwowanie od kierownika dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie robót w przypadku, kiedy ich kontynuacja może wywołać zagrożenia lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; podejmowanie w toku budowy wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy w ramach projektu; prowadzenie i zapewnienie prawidłowego monitoringu jakości i terminów realizacji inwestycji; sprawdzanie jakości wykonanych robót, kontrola jakości i prawidłowość użytych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do zastosowania w budownictwie; sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, a w szczególności kontrola prawidłowości wykonania podłoża, podsypki, obsypki, głębokości ułożenia przewodu, zastosowanych materiałów - dokumentowaniu tych czynności na nośnikach cyfrowych; potwierdzenie usunięcia ewentualnych wad ( usterek, braków) w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi; uczestnictwo w komisyjnych próbach szczelności; potwierdzenie przygotowania odbiorów : częściowego robót, końcowego robót i przedmiotu umowy, sprawdzanie i parafowanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów; nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przekazania obiektu do użytkowania; nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; wystawienie stosownych dokumentów, rozliczanie wykonanych i odebranych robót w zakresie ilości, jakości, wartości i zakresu wg zasad narzuconych przez dysponenta środków zewnętrznych; kontrola oznakowania placu budowy, robót niebezpiecznych i miejsc stwarzających zagrożenie; informowanie Inwestora o powstałych zagrożeniach; przestrzeganie norm i zasad BHP; inne wg potrzeb wykonywanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi sporządzanie protokołu po usterkowego; dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie do 30 dni od daty końcowego odbioru; Termin zakończenia usługi: 30.11.2011 r Koszt usługi należy podać w % od wartości robót wykonanych przez Wykonawcę oraz sumę za całość zadania. Wartość zadania (całość), wynosi 4 574 818,36 zł netto, w tym roboty branży wodociągowej 4 235 699,36 zł netto, w tym roboty branży elektrycznej 30 945,37 zł netto. w tym wartość robót drogowych 308 173,63 zł netto Zamawiający dopuszcza płatności częściowe, kwartalne (sprawdzone i odebrane roboty budowlane) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27