Przetargi.pl
Park Sportu Rekreacji i Inicjatyw Społecznych Stara Kotłownia w Rejowcu Fabrycznym

Miasto Rejowiec Fabryczny ogłasza przetarg

  • Adres: 22-169 Rejowiec Fabryczny, ul. Lubelska 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5663277, 5663292 , fax. 0-82 5664728
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rejowiec Fabryczny
    ul. Lubelska 16 16
    22-169 Rejowiec Fabryczny, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5663277, 5663292, fax. 0-82 5664728
    REGON: 11001981320000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rejowiec.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Park Sportu Rekreacji i Inicjatyw Społecznych Stara Kotłownia w Rejowcu Fabrycznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla inwestycji p.n Park Sportu Rekreacji i Inicjatyw Społecznych Stara Kotłownia w Rejowcu Fabrycznym CPV 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych CPV 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni CPV 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Projekt budowlano-wykonawczy zespołu basenów otwartych . Podstawą opracowania projektu w tej części jest program funkcjonalno-użytkowy budowy kompleksu basenów otwartych w ramach projektu Park Sportu Rekreacji i Inicjatyw Społecznych Stara Kotłownia w Rejowcu Fabrycznym stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji 2.2. Adaptację dla potrzeb projektu posiadanej przez Zamawiającego i zatwierdzonej dokumentacji technicznej remontu i rozbudowy istniejącego budynku nieużytkowanej kotłowni osiedlowej - w zakresie dotyczącym: - usytuowania w budynku po kotłowni urządzeń i instalacji uzdatniania wody dla potrzeb basenów - zaprojektowania instalacji solarnej do podgrzewania wody basenowej, z uwzględnieniem współpracy tej instalacji z instalacją przygotowania ciepłej wody użytkowej w istniejącej kotłowni gazowej 2.3.Zagospodarowanie terenu 2.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych przewidzianych w projekcie 2.5. Kosztorys inwestorski dla zakresu projektowanego oraz przeszacowanie posiadanych przez Zamawiającego kosztorysów na remont i rozbudowę budynku po kotłowni wraz z zagospodarowaniem terenu (drogi, parkingi, przyłączenia itp.) 3. Projekt należy sporządzić uwzględniając etapowanie przedsięwzięcia w następującym porządku: 3.1. Etap I. Modernizacja i rozbudowa istniejącego budynku dla potrzeb zaplecza Parku z uwzględnieniem instalacji solarnej podgrzewania wody. 3.2. Etap II Projekt zespołu basenów oraz urządzenia instalacji uzdatniania wody i podgrzewania wody basenowej. 4. Dokumentacja projektowa wskazana w p. 2.1 - 2.4 winna być sporządzona zgodnie z przepisami rozdziału 2 (zakres i forma dokumentacji projektowej, § 3-11) oraz rozdziału 3 ( zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, §12 - 15) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ). 1) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pe Ka O S.A Nr 56 1240 2223 1111 0000 3580 4503 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (22-170 Rejowiec Fabryczny, ul. Lubelska 16), w kancelarii pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch projektów odpowiadających swym rodzajem i wartością projektowi będącemu przedmiotem zamówienia 2) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalnościach: a) architektonicznej b) konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch projektów odpowiadających swym rodzajem i wartością projektowi będącemu przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i lokalizacji . Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2). Wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia przy opracowaniu projektu sporządzony zgodnie za wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji z dołączeniem do tego wykazu dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania przez wskazane osoby, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) architektonicznej 2) konstrukcyjno-budowlanej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Oraz aktualne w terminie składania ofert zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rejowiec.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach