Przetargi.pl
OS/ZP/15/10 - remont budynku SPSK Nr 1 PAM w Szczecinie z przeznaczeniem dla poradni i administracji

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM ogłasza przetarg

  • Adres: 71-252 Szczecin, ul. Unii Lubelskiej 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4253008 , fax. 091 4253001
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM
    ul. Unii Lubelskiej 1 1
    71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4253008, fax. 091 4253001
    REGON: 00028889200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.pam.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OS/ZP/15/10 - remont budynku SPSK Nr 1 PAM w Szczecinie z przeznaczeniem dla poradni i administracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia SIWZ jest wykonanie remontu pomieszczeń skrzydła F budynku SPSK1 PAM w Szczecinie przy ul Unii Lubelskiej 1, z przeznaczeniem dla poradni i administracji, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz instrukcjami i załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 48 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na postawie art. 24 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4.1 złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4.2 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 30.12.2009 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu min. 2 robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (od dnia ....... do dnia .......) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 4 do SIWZ Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna roboty budowlane spełniające łącznie następujące kryteria: wykonanie przebudowy lub remontu wraz z robotami elektrycznymi, sanitarnymi i wentylacyjnymi, pomieszczeń budynku o powierzchni min. 600 m2 Zamawiający wymaga aby ww. warunek potwierdzony był w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie usług. 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy oraz przynależącą do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz co najmniej po jednej osobie uprawnionej do prowadzenia robót elektrycznych i robót sanitarnych. 3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 4. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku 5. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 4.3. 6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Najpóźniej w terminie 4 dni przed datą podpisania umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia umów zawartych z podwykonawcami wraz z dokumentacją obejmującą zakres rzeczowy i finansowy prac oddawanych do wykonania podwykonawcy (zgodnie z art. 6471 §2 i § 3 kodeksu cywilnego). Zakres prac powierzonych podwykonawcom i przypadające za nie wynagrodzenie nie może przekraczać odpowiednio: zakresu i wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. Nie dostarczenie przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego umów z podwykonawcami lub przekroczenie przez umowy ww. zakresów skutkuje cofnięciem zgody Zamawiającego na powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom bez składania przez Zamawiającego jakichkolwiek dalszych oświadczeń. 4.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 4.4 Dowód wniesienia wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone powyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach