Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Komarów - Osada

Gmina Komarów-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 22-435 Komarów-Osada, Rynek 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6153102 w. 50 , fax. 84 6153185
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komarów-Osada
    Rynek 15 15
    22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie
    tel. 84 6153102 w. 50, fax. 84 6153185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Komarów - Osada
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oraz wyposażenie czterech placów zabaw na terenie gminy Komarów - Osada. a) Zagospodarowanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Komarów - Osada obejmuje: -wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw z płyt gumowych SBR - 55m2 -montaż urządzeń zabawowych -budowę ogrodzenia -wykonanie nasadzeń roślin. b) Zagospodarowanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Śniatycze obejmuje: -wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw z płyt gumowych SBR - 200m2 -montaż urządzeń zabawowych -budowę ogrodzenia c) Zagospodarowanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Dub obejmuje: -wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw z płyt gumowych SBR - 70m2 -montaż urządzeń zabawowych -budowę ogrodzenia d) Zagospodarowanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Antoniówka obejmuje: -wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw z płyt gumowych SBR - 72m2 -montaż urządzeń zabawowych -budowę ogrodzenia 3. Wykonawca przed złożeniem oferty może zapoznać się z przedmiotem zamówienia. 4. Jeżeli w kosztorysach ofertowych lub projekcie użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należny rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 5. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 6. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 7. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 8. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały i urządzenia, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (kosztorysy powykonawcze). 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przeprowadzał dialogu technicznego. 16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zmówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm) 17. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 18. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 19.Wykonawca może powierzyć, zgodnie z ofertą Wykonawcy, wykonanie części robót podwykonawcom. 20.Wykonawca zwróci się z wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na podwykonawcę, który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu umowy. Wraz z wnioskiem Wykonawca przedstawi umowę lub jej projekt ze wskazanym podwykonawcą. 21.Wykonanie prac w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie obowiązków wynikających z niniejszej umowy i obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. 22.W przypadku realizacji części robót przez wyznaczonego podwykonawcę Wykonawca jest zobowiązany do terminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy z zachowaniem warunków płatności określonych w umowie z podwykonawcą 23.Podwykonawcy muszą spełniać określone w dokumentacji przetargowej kryteria dla zawarcia umowy. 24.Zapłata ostatniej płatności dla Wykonawcy nastąpi po przedłożeniu Zamawiającemu oświadczenia podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań finansowych wobec niego, art. 143 stosuje się odpowiednio. 25. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść będzie sprzeczna z treścią niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach