Przetargi.pl
Opracowanie projektu technicznego przebudowy i rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Mielnie

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3459830 , fax. 094 3459834
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3459830, fax. 094 3459834
    REGON: 33092065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu technicznego przebudowy i rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Mielnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego przebudowy i rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Mielnie wraz z pozwoleniem na budowę. Przedmiot projektu jest inwestycją celu publicznego, zlokalizowaną w miejscowości Mielno, przy ulicy Bolesława Chrobrego 10, w granicach działek nr 216-2, 216-3, 216-6, 216-10, 216-15, 216-16. Celem planowanego zamierzenia budowlanego jest zapewnienie niezbędnej powierzchni użytkowej, usługowej i ruchu dla potrzeb pracowników i interesantów urzędu z uwzględnieniem wzrostu zatrudnienia w perspektywie 15 lat. Całe zamierzenie budowlane składa się z: - rozbudowy istniejącego budynku dla potrzeb pracowników i interesantów - rozbudowy dla potrzeb garaży Straży Gminnej - budowy stanowisk postojowych, ulic i chodników Projektowane elementy zagospodarowania terenu Powierzchnia dz. nr 216-2, 216-3, 216-6 docelowa powierzchnia zabudowy 1241,0 m2 rozbudowa Urzędu Gminy Mielno: 740,3 m2 nawierzchnie dla ruchu pojazdów samochodowych 713,6 m2 miejsca postojowe 772,4 m2 nawierzchnie dla ruchu pieszego 728,3 m2 powierzchnia biologicznie czynna: 1052,6 m2 dz. nr 216-15, 216-16 nawierzchnie dla ruchu pojazdów samochodowych 617,2 m2 miejsca postojowe 579,8 m2 powierzchnia biologicznie czynna: 468,6 m2 Oczekiwane rozwiązania materiałowe i instalacyjne Przegrody poziome: -okrycie dachu - papa termozgrzewalna; -izolacja termiczna - wełna mineralna; -konstrukcja pokrycia dachowego - blacha fałdowa; -konstrukcja dachu - wiązar stalowy ocynkowany; -sufit podwieszony, dźwiękochłonny; -posadzka ciągów komunikacyjnych - wykładzina kauczukowa; -posadzka pomieszczeń biurowych - wykładzina dywanowa; -strop żelbetowy, wylewany na budowie; Przegrody pionowe: -ściany i słupy konstrukcyjne żelbetowe, wylewane na budowie; -ściany zewnętrzne - ściana kurtynowa - przeszklony system fasadowy aluminiowy; -ścianki działowe - płyty g-k na ruszcie stalowym lub murowane z bloków silikatowych; -ścianki działowe sali konferencyjnej - system mobilnych ścianek dźwiękochłonnych; Wyposażenie instalacyjne: -ogrzewanie podłogowe, wspomaganie c.o. i c.w.u. kolektorami słonecznymi; -wentylacja mechaniczna (centrale na dachu); -klimatyzacja (sala konferencyjna i gabinety); -oświetlenie energooszczędne, wspomagane ogniwami fotowoltaicznymi Dodatkowe wytyczne do projektu technicznego stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 71.32.20.00-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: -wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 dokumentacji projektowej budynku użyteczności publicznej z funkcją administracyjno-biurową; -dysponują zespołem projektantów posiadających łącznie uprawnienia do projektowania w branżach: architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; drogowej; telekomunikacyjnej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy złożą: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji projektowych budynków użyteczności publicznej z funkcją administracyjno-biurową, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 4)dokumenty potwierdzające, że zamówienia podane w w wykazie zostały wykonane należycie; 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6)dokumenty stwierdzające, że co osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają łącznie uprawnienia do projektowania w branżach: architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; drogowej; telekomunikacyjnej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 7)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach