Gmina Mielno ogłasza przetarg
- Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3459830 , fax. 094 3459834
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
ul. Bolesława Chrobrego 10 10
76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3459830, fax. 094 3459834
REGON: 33092065300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu technicznego przebudowy i rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Mielnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego przebudowy i rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Mielnie wraz z pozwoleniem na budowę. Przedmiot projektu jest inwestycją celu publicznego, zlokalizowaną w miejscowości Mielno, przy ulicy Bolesława Chrobrego 10, w granicach działek nr 216-2, 216-3, 216-6, 216-10, 216-15, 216-16. Celem planowanego zamierzenia budowlanego jest zapewnienie niezbędnej powierzchni użytkowej, usługowej i ruchu dla potrzeb pracowników i interesantów urzędu z uwzględnieniem wzrostu zatrudnienia w perspektywie 15 lat. Całe zamierzenie budowlane składa się z: - rozbudowy istniejącego budynku dla potrzeb pracowników i interesantów - rozbudowy dla potrzeb garaży Straży Gminnej - budowy stanowisk postojowych, ulic i chodników Projektowane elementy zagospodarowania terenu Powierzchnia dz. nr 216-2, 216-3, 216-6 docelowa powierzchnia zabudowy 1241,0 m2 rozbudowa Urzędu Gminy Mielno: 740,3 m2 nawierzchnie dla ruchu pojazdów samochodowych 713,6 m2 miejsca postojowe 772,4 m2 nawierzchnie dla ruchu pieszego 728,3 m2 powierzchnia biologicznie czynna: 1052,6 m2 dz. nr 216-15, 216-16 nawierzchnie dla ruchu pojazdów samochodowych 617,2 m2 miejsca postojowe 579,8 m2 powierzchnia biologicznie czynna: 468,6 m2 Oczekiwane rozwiązania materiałowe i instalacyjne Przegrody poziome: -okrycie dachu - papa termozgrzewalna; -izolacja termiczna - wełna mineralna; -konstrukcja pokrycia dachowego - blacha fałdowa; -konstrukcja dachu - wiązar stalowy ocynkowany; -sufit podwieszony, dźwiękochłonny; -posadzka ciągów komunikacyjnych - wykładzina kauczukowa; -posadzka pomieszczeń biurowych - wykładzina dywanowa; -strop żelbetowy, wylewany na budowie; Przegrody pionowe: -ściany i słupy konstrukcyjne żelbetowe, wylewane na budowie; -ściany zewnętrzne - ściana kurtynowa - przeszklony system fasadowy aluminiowy; -ścianki działowe - płyty g-k na ruszcie stalowym lub murowane z bloków silikatowych; -ścianki działowe sali konferencyjnej - system mobilnych ścianek dźwiękochłonnych; Wyposażenie instalacyjne: -ogrzewanie podłogowe, wspomaganie c.o. i c.w.u. kolektorami słonecznymi; -wentylacja mechaniczna (centrale na dachu); -klimatyzacja (sala konferencyjna i gabinety); -oświetlenie energooszczędne, wspomagane ogniwami fotowoltaicznymi Dodatkowe wytyczne do projektu technicznego stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 71.32.20.00-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: -wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 dokumentacji projektowej budynku użyteczności publicznej z funkcją administracyjno-biurową; -dysponują zespołem projektantów posiadających łącznie uprawnienia do projektowania w branżach: architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; drogowej; telekomunikacyjnej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy złożą: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji projektowych budynków użyteczności publicznej z funkcją administracyjno-biurową, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 4)dokumenty potwierdzające, że zamówienia podane w w wykazie zostały wykonane należycie; 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6)dokumenty stwierdzające, że co osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają łącznie uprawnienia do projektowania w branżach: architektonicznej; konstrukcyjno-budowlanej; drogowej; telekomunikacyjnej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 7)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowy placu zabaw przy ul. Chopina w sąsiedztwie budynków socjalnych w Darłowie
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą dla nw. obiektów zrealizowanych w ramach projektu Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów - w ramach programu LIFE+ (Projekt współfinasowany ze środków Wspólnoty Europejskiej Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz NFOŚiGW) dla zadań nr 7 - Ina - przed Rybakami i nr 27 - Wardynka - Chełpa.
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem ZZMiUW w Szczecinie dotyczących oddziałów: TO Kamień Pomorski, TO Szczecin.
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie dokumentacji technicznej dla zadań: Zadanie częściowe nr 1. Remont pompowni melioracyjnej Osieki, T/O Koszalin. Zadanie częściowe nr 2. Remont pompowni melioracyjnej Strzeżewo, T/O Kamień Pomorski. Zadanie częściowe nr 3. Remont pompowni melioracyjnej Wyspa Pucka, T/O Szczecin.
Dodano: 2016-05-24 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla realizacji zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1984Z Poźrzadło Wielkie - Stara Studnica - Orle - Mirosławiec
Dodano: 2016-05-18 - Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowy ulic Juliana Fałata, Wojciecha Kossaka, Adolfa Dygasińskiego w Darłowie
Dodano: 2016-05-11 - Wykonanie dokumentacji technicznej dla zadań: Zadanie częściowe nr 1. Remont pompowni melioracyjnej Osieki, T/O Koszalin. Zadanie częściowe nr 2. Remont pompowni melioracyjnej Strzeżewo, T/O Kamień Pomorski. Zadanie częściowe nr 3. Remont pompowni melioracyjnej Wyspa Pucka, T/O Szczecin.
Dodano: 2016-04-27 - Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego: 1.Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Niechorze-Skalno T/O Gryfice. 2.Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Stepnica I T/O Goleniów. 3.Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Żarnowo T/O Goleniów.
Dodano: 2016-04-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Wierzbowej w Koszalinie realizowaną w ramach zadania pn. Osiedle Topolowe - drogi w Koszalinie
Dodano: 2016-04-15 - Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowy przystani kajakowej na Wyspie Łososiowej w Darłowie
Dodano: 2016-04-14