Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
- Data zamieszczenia: 2014-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
Al. Papieża Jana Pawła II 42 42
70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
REGON: 00103633600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu podziału nieruchomości dla zadania pn.:Budowla regulująca przepływ wód rzeki Regi na odcinku Kłodkowo-Gąbin - retencja dolinowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2. Miejsce realizacji: Powiat gryficki, województwo zachodniopomorskie 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu podziału nieruchomości na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowla regulująca przepływ wód rzeki Regi na odcinku Kłodkowo-Gąbin - retencja dolinowa. W ramach zlecenia należy wykonać podział 12 działek stanowiących budowlę projektowaną do wykonania w ramach ww. zadania. Szczegółowy wykaz nieruchomości do podziału określa załącznik nr 7 do SIWZ. 1.4. Zamawiający zastrzega, że ostateczna ilość działek przeznaczonych do podziału zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ może ulec nieznacznym zmianom po przeprowadzeniu czynności geodezyjnych w terenie ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć Zamawiający (związanych z różnicami, które mogą wyniknąć po wyniesieniu działek w terenie pomiędzy przebiegiem ich granic, a faktycznym przebiegiem budowli). Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Realizacja zamówienia jest niezbędna w celu wydania przez Wojewodę zgody na realizację ww. zadania w myśl Ustawy z dnia 8 lipca 2010 o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2010r. Nr 143, poz. 963). 1.5. Zamówienie składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap polega na opracowaniu projektu podziału nieruchomości, zaś drugi polega na ujawnieniu zmian danych ewidencyjnych. Etap I: 1) Mapy projektu podziału nieruchomości dla dzielonych działek (opatrzone pieczęciami Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii) - 7 egzemplarzy, 2) Wykaz zmian danych ewidencyjnych dla dzielonych działek (opatrzone pieczęciami Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii) - 7 egzemplarzy, 3) Protokół badań ksiąg wieczystych dla dzielonych działek - 1 egzemplarz, 4) Protokół okazania granic przyjętych do opracowania podziału nieruchomości - 1 egzemplarz. Etap II: 1) Protokół okazania nowych granic podzielonych działek - 1 egzemplarz, 2) Wykaz zmian danych ewidencyjnych - 7 egzemplarzy, 3) Potwierdzenie przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej przyjęcia operatu do zasobu geodezyjnego Projekt podziału nieruchomości powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: - Ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2010r. Nr 143, poz. 963), - Ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287), - Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651), - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziału nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 268, poz. 2663). Wykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy w terminie 7 dni, przedłożyć Zamawiającemu polisę od odpowiedzialności cywilnej wraz z umową ubezpieczeniową, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, ważną na cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ. Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykona zamówienia i złożenia oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowy placu zabaw przy ul. Chopina w sąsiedztwie budynków socjalnych w Darłowie
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą dla nw. obiektów zrealizowanych w ramach projektu Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Iny i jej dopływów - w ramach programu LIFE+ (Projekt współfinasowany ze środków Wspólnoty Europejskiej Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz NFOŚiGW) dla zadań nr 7 - Ina - przed Rybakami i nr 27 - Wardynka - Chełpa.
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej działaniem ZZMiUW w Szczecinie dotyczących oddziałów: TO Kamień Pomorski, TO Szczecin.
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie dokumentacji technicznej dla zadań: Zadanie częściowe nr 1. Remont pompowni melioracyjnej Osieki, T/O Koszalin. Zadanie częściowe nr 2. Remont pompowni melioracyjnej Strzeżewo, T/O Kamień Pomorski. Zadanie częściowe nr 3. Remont pompowni melioracyjnej Wyspa Pucka, T/O Szczecin.
Dodano: 2016-05-24 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla realizacji zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1984Z Poźrzadło Wielkie - Stara Studnica - Orle - Mirosławiec
Dodano: 2016-05-18 - Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowy ulic Juliana Fałata, Wojciecha Kossaka, Adolfa Dygasińskiego w Darłowie
Dodano: 2016-05-11 - Wykonanie dokumentacji technicznej dla zadań: Zadanie częściowe nr 1. Remont pompowni melioracyjnej Osieki, T/O Koszalin. Zadanie częściowe nr 2. Remont pompowni melioracyjnej Strzeżewo, T/O Kamień Pomorski. Zadanie częściowe nr 3. Remont pompowni melioracyjnej Wyspa Pucka, T/O Szczecin.
Dodano: 2016-04-27 - Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Naprawy pompowni melioracyjnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego: 1.Zadanie nr 1 pompownia melioracyjna Niechorze-Skalno T/O Gryfice. 2.Zadanie nr 2 pompownia melioracyjna Stepnica I T/O Goleniów. 3.Zadanie nr 3 pompownia melioracyjna Żarnowo T/O Goleniów.
Dodano: 2016-04-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Wierzbowej w Koszalinie realizowaną w ramach zadania pn. Osiedle Topolowe - drogi w Koszalinie
Dodano: 2016-04-15 - Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowy przystani kajakowej na Wyspie Łososiowej w Darłowie
Dodano: 2016-04-14