Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie Budowa kanalizacji sanitarnej Babice,Dorbozy,Olchowiec

Gmina Obsza ogłasza przetarg

  • Adres: 23-413 Obsza, Obsza 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6891002 , fax. 084 6891002
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obsza
    Obsza 36 36
    23-413 Obsza, woj. lubelskie
    tel. 084 6891002, fax. 084 6891002
    REGON: 95036913200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obsza.bip.mbnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie Budowa kanalizacji sanitarnej Babice,Dorbozy,Olchowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie Budowa kanalizacji sanitarnej Babice,Dorbozy,Olchowiec I.Wykonanie następujących zadań: 1.Wykonanie map do celów projektowych 2.Wykaz właścicieli przez, które będzie przebiegać kanalizacja i uzys
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 1000 zł Słownie: jeden tysiąc złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniające warunki określone w art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawniń 3.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są uprawnione do występowania w obrocie prawnym,zgodnie z wymogami ustawowymi. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienu potęcjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia 5.W postępowaniu mogą wziąć udział,którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej dwa projekty odpowiadające swoim rodzajem i wartości pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia wg załącznika
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- załącznik nr 2 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dokumentacji projektowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,wykonali co najmniej 2 roboty podobne odpowiadających swoim rodzajem i wartością dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,daty i zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane należycie wg załacznika nr 3 7.Dokumenty stwierdzające,że osoby,które będą wykonywać zamówienie,posiadają uprawnienia budowlane 8.Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obsza.bip.mbnet.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach