Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego w ramach zadania pn. Budowa kładki pomiędzy ul. Budziszyńską a ul. Ustowską oraz ul. Darniową w Szczecinie, wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4800444,4800434 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4800444,4800434, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego w ramach zadania pn. Budowa kładki pomiędzy ul. Budziszyńską a ul. Ustowską oraz ul. Darniową w Szczecinie, wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego w ramach zadania pn. Budowa kładki pomiędzy ul. Budziszyńską a ul. Ustowską oraz ul. Darniową w Szczecinie, wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego 2.Kod CPV 71.32.00.00-7. 3.Podstawowe założenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)celem uzyskania kompletnej dokumentacji budowlano - wykonawczej jest możliwość wybudowania kontynuacji kładki pieszej zlokalizowanej przy ul. Budziszyńskiej w Szczecinie (obecnie istniejącej), celem umożliwienia bezpiecznego przejścia pieszym przez tory kolejowe. Zadanie obejmuje kontynuacje obecnie istniejącej kładki (ta sama szerokość), wraz wybudowaniem dojścia do kładki z każdej ze stron, oraz oświetleniem całego obiektu inżynierskiego (również dojście do kładki). Jednocześnie inwestycja obejmuje odwodnienie powyższego obiektu. 2)Połączenie kładki z układem komunikacyjnym powinien następować przy ul. Darniowej w Szczecinie, jak i również przy ul. Ustowskiej w Szczecinie. 4.Zakres dokumentacji projektowej budowy kładki pomiędzy ul. Budziszyńską a ul. Ustowską oraz ul. Darniową w Szczecinie, wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego: 1)Projekty budowlane dla każdej z branż - 5 egz. wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę, 2)Projekty wykonawcze dla każdej z branż - 5 egz., 3)Przedmiar robót - 5 egz, 4)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz., 5)Zatwierdzony projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu (w tym zatwierdzenia) - 5 egz. 6)Kosztorys inwestorski - 3 egz. 7)Uzyskanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej, która powinna być zgodna m. in. z Instrukcją badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych - opracowanie wykonane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów - 2 egz.. 8)Opracowany projekt budowlano - wykonawczy wraz z wszelkimi uzgodnieniami, opiniami wynikającymi w trakcie postępowania należy złożyć w 5 egz., (całość na CD w formacie AutoCad, PDF). 9)Kosztorysy należy złożyć w 2 egz. na osobnej płycie CD (Excel), wraz z decyzją pozwolenia na budowę. 10)Dokumentacja powinna zawierać wszelkie uzgodnienia, zatwierdzenia, opinie w formie Oryginałów w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. 5.Obowiązki Wykonawcy: 1)Wykonawca ma obowiązek uzyskania wszelkich opinii, decyzji, uzgodnień, itp. wynikających w toku prowadzonego postępowania, w szczególności: a)Uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego. b)Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lokalizacji obiektu, w przypadku konieczności należy opracować raport o oddziaływaniu na środowisko. c)Uzyskanie aktualnego wtórnika geodezyjnego. d)Uzyskanie prawa do dysponowania wszystkich nieruchomości, które objęte są inwestycją. e)W przypadku terenów zamkniętych nad którymi zlokalizowany jest obiekt, Wykonawca powinien przedstawić inwestorowi niezbędne dokumenty, które umożliwią uzyskanie prawa do dysponowania umożliwiające zlokalizowanie inwestycji w celu uzyskania pozwolenia na budowę. f)Wykonawca zobowiązany jest uzyskać i przedstawić dokumenty inwestorowi które umożliwią prowadzenie prac budowlanych na terenach zamkniętych tj. umowa z PKP określająca warunki i koszty udostępnienia terenu PKP. g)Wykonanie inwentaryzacji istniejącej kładki (schemat statyczny, posadowienie itp.), j)Należy uzyskać uzgodnienie m. in. od Biura Strategii Miasta, Wydziału Inwestycji Miejskich, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Pełnomocnika Prezydenta ds. Rozwoju Systemu Komunikacji Rowerowej - Urząd Miasta Szczecin k)Należy uzyskać opinie m. in. od Polskiego Związku Działkowców, Rady Osiedla na której terenie znajduje się inwestycja. 2)Zleceniobiorca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym dobór materiałów budowlanych i standardu wykończenia w rozwiązaniach projektowych. 3)Opracowana dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obejmującym rejon inwestycji. 4)Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość podziału zadania na poszczególne opracowania dotyczące pewnych części całego zadania, które zostaną ustalone na spotkaniu roboczym pomiędzy zleceniobiorcą a inwestorem. 5)Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej (dla części dobudowywanej) należy stosować rozwiązanie wykorzystane przy realizacji istniejącej kładki. 6)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem objętym w zamówieniu, a także zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych dla tego obiektu lub robót opinii, sprawdzeń i uzgodnień niezbędnych do wykonania projektu budowlano - wykonawczego. 7)Przyjęte rozwiązania będą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno - budowlanym, a w szczególności muszą być zgodne z: a)Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 15, poz. 119 z późn. zm.). b)Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r., Nr 43 poz. 430). c)Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późn. zm). d)Opracowywana dokumentacja techniczna powinna być zgodna z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie określone w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 30 maja 2000 r. (Dz. U. Nr 63, poz. 735 z późn. zm.). e)Projekt budowlano - wykonawczy należy sporządzić zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.). 8)Zamawiający zastrzega sobie możliwość uczestniczenia Wykonawcy w pracach komisji przetargowej zmierzającej do wyłonienia wykonawcy, w szczególności poprzez odpowiadanie na zapytania Wykonawców dotyczące przetargu. 9)Przedmiot zamówienia zleceniobiorca winien dostarczyć jednorazowo w komplecie, wraz z oświadczeniem iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami oraz został komplety z pkt. widzenia celu któremu ma służyć. Potwierdzeniem odbioru kompletnej dokumentacji będzie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany obustronnie po sprawdzeniu przez zleceniodawcę w ciągu 7 dni kompletności złożonej dokumentacji. 10)Zamawiający jeśli otrzyma nie kompletne opracowanie, ma prawo żądać bezpłatnego uzupełnienia dokumentacji w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zawiadomienia Wykonawcy bez względu na wysokość związanych z tym kosztów oraz czas jaki upłynął od przekazania opracowania Zamawiającemu. 11)W przypadku pytań Wykonawców dot. realizacji budowy w trakcie trwania procedury przetargowej na wybór wykonawcy, zamawiający zastrzega sobie możliwość kierowania pytań dot. wykonanej dokumentacji projektowej do Wykonawcy oraz zobowiązuje do udzielenia odpowiedzi na pytania w terminie narzuconym przez Zamawiającego. 12)Zamawiający wymaga, aby wykonawca zezwolił na rozporządzanie przedmiotem zamówienia bez ograniczenia i zrzeka się dochodzenia z tego tytułu swoich praw majątkowych (forma oświadczenia). 13)Zamawiający stawia wymóg zgodności opracowanej dokumentacji budowlano - wykonawczej z Obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, oraz wszelkimi inwestycjami, które mogą bezpośrednio wpływać na planowaną niniejsza inwestycję. 14)Zleceniobiorca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, a koszt nadzoru jest zawarty w oferowanej cenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 07.05.2013 r. do godziny 08:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO SA I ODDZIAŁ w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy Wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 na parterze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach