Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO REMONTU CHODNIKÓW ORAZ WYKONANIA MIEJSC PARKINGOWYCH W CIĄGU AL. WYZWOLENIA NA ODCINKU OD PL. ŻOŁNIERZA POLSKIEGO DO PL. RODŁA (PO OBU STRONACH) ORAZ W CIĄGU PL. ŻOŁNIERZA POLSKIEGO NA ODCINKU OD AL. WYZWOLENIA DO PL. HOŁDU PRUSKIEGO W SZCZECINIE

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO REMONTU CHODNIKÓW ORAZ WYKONANIA MIEJSC PARKINGOWYCH W CIĄGU AL. WYZWOLENIA NA ODCINKU OD PL. ŻOŁNIERZA POLSKIEGO DO PL. RODŁA (PO OBU STRONACH) ORAZ W CIĄGU PL. ŻOŁNIERZA POLSKIEGO NA ODCINKU OD AL. WYZWOLENIA DO PL. HOŁDU PRUSKIEGO W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu projektu budowlanego i wykonawczego remontu chodników oraz wykonania miejsc parkingowych w ciągu al. Wyzwolenia na odcinku od pl. Żołnierza Polskiego do placu Rodła (po obu stronach) oraz w ciągu pl. Żołnierza Polskiego na odcinku od al. Wyzwolenia do pl. Hołdu Pruskiego (po stronie północnej) w Szczecinie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) projekt wykonawczy na wykonanie robót budowlanych branży drogowej - 5 egz., który będzie uwzględniał wynikające z zastosowanych rozwiązań przebudowy: a) obniżenie krawężników na przejściach dla pieszych, b) obniżenie krawężników w miejscach parkowania pojazdów skośnie do krawędzi jezdni, c) wzmocnienie konstrukcji chodników, na których dopuszczono parkowanie lub wydzielenie zatok parkingowych, d) remont chodnika, e) wykonanie miejsc parkingowych. 2) zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu - 5 egz., 4) zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu do wprowadzenia podczas wykonywanej inwestycji- 5 egz., 5) przedmiar robót - 1 egz., 6) kosztorys inwestorski wg aktualnych cen z okresu opracowania - 1 egz. (w wersji elektronicznej - EXCEL - na oddzielnej płycie) i 1 egz. w wersji papierowej, 7) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 szt. 8) całość dokumentacji przygotować należy w wersji elektronicznej (format PDF, AutoCAD wersja min. 2000, EXCEL). Obowiązki Wykonawcy: 1) Uzyskanie aktualnych wtórników geodezyjnych. 2) Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę bądź uzyskanie pozwolenia na budowę w zalezności od wybranego rozwiązania (remont-przebudowa). 3) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień m.in. z właścicielami infrastruktury podziemnej. 4) Uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień wynikających z toku prowadzonego postępowania. 5) Opisywanie w dokumentacji projektowej proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń. 6) Przedłożenie oświadczenia o kompletności we wszystkich wymaganych branżach dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot umowy oraz oświadczenia, że dokumentacja została wykonana w sposób zgodny z wymogami ustawy Prawo budowlane, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca ma obowiązek, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, pełnienia czynności nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego nad realizacją robót budowlanych zawartych w opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej w zakresie: 1) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową 2) uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego. 3) wyjaśniania wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej oraz uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej powstałych w toku wykonywania robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 1000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc zero gr) w terminie do dnia 19 października 2009 r. do godziny 10:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO SA I ODDZIAŁ w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 na parterze.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej: - uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: projekt budowy, przebudowy lub remontu przynajmniej jednego skrzyżowania z drogą publiczną klasy G. c) są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj.: a) uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień składania ofert, b) uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie oraz zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień składania ofert. 6) Wykaz wykonanych usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 7) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy i zero gr). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach