Przetargi.pl
Opracowanie programu inwestycji i koncepcji programowo - przestrzennej rozbudowy parku sprzętu technicznego naziemnej obsługi statków powietrznych (NOSP) i techniki naziemnej (TN) w Dęblinie

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7183530 , fax. 081 7183501
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7183530, fax. 081 7183501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu inwestycji i koncepcji programowo - przestrzennej rozbudowy parku sprzętu technicznego naziemnej obsługi statków powietrznych (NOSP) i techniki naziemnej (TN) w Dęblinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie programu inwestycji i koncepcji programowo - przestrzennej rozbudowy parku sprzętu technicznego naziemnej obsługi statków powietrznych (NOSP) i techniki naziemnej (TN) w Dęblinie obejmującej: - koncepcję zagospodarowania parku z rozmieszczeniem obiektów - powierzchnia terenu około 8 ha, - projekty koncepcji budynków uwzględniające wymagania użytkownika tj.; Budynku administracyjno - socjalnego TN dla 90 osób/przebudowa i nadbudowa istniejącego bud. nr 242 /składającego się z - 11 pomieszczeń administracyjnych, - 2 szatni dla 60 osób dla kobiet i mężczyzn, - 1 szatni dla 30 osób, - sanitariatów z natryskami, - jadalni dla 30 osób, - pomieszczeń socjalnych dla kierowców 60 osób, - dyżurki - portierni, - magazynku środków czystości, - świetlica - sala wykładowa, - 2 pokojów socjalnych i palarni, - pokoju wyczekiwania dla kierowców - ok. 15 osób, - 6 pomieszczeń magazynków podręcznych. Budynku administracyjno - socjalnego NOSP przeznaczonego dla 47 osób / nowoprojektowany /składający się z : - 4 pomieszczeń administracyjnych, - szatni dla 47 osób /dla kobiet i mężczyzn/, - sanitariatów z natryskami, - pomieszczenia socjalne, - magazynu sprzętu, - dyżurki, - magazynu środków czystości, - świetlicy - sali wykładowej, - palarni, - 4 magazynków podręcznych. Budynku akumulatorni TN w bud.183 przewidziany do modernizacji i przebudowy - W budynku akumulatorni należy przewidzieć pomieszczenia: - do ładowania akumulatorów kwasowych i zasadowych, - do obsługi i naprawy akumulatorów, - do przechowywania akumulatorów przed i po naprawie, - do przechowywania elektrolitu, - biurowe. Stacji materiałów pędnych i smarów o pojemności 100 m3 Myjni pojazdów 2 - stanowiskowej z zamkniętym obiegiem wody, Modernizację sprężarkowni w istniejącym budynku nr 308 o kub. 860 m3 Parkowe stacje obsługi : - modernizacja istniejącej stacji w budynku nr 192 o kubaturze 5026 m3 przewidując 6 stanowisk bezkanałowych obsługowo - naprawczych, dwa kanałowe przelotowe stanowiska naprawcze sprzętu NOSP, stanowisko do obsługi instalacji tlenowej sprzętu NOSP, warsztat naprawy rozruszników samolotowych - budowę nowego budynku stacji przewidując w nim 8 przelotowych kanałowych stanowisk obsługowo - naprawczych, warsztat ślusarsko -mechaniczny i elektryczny przeznaczone do wykonywania napraw bieżących, warsztat obróbki mechanicznej, warsztat wulkanizacyjny wyposażony w urządzenia do zdejmowania opon samochodowych oraz do wyważania kół, warsztat blacharsko - spawalniczy i lakierniczy, narzędziownię i stanowisko do obsługi smarowniczej pojazdów z magazynkiem podręcznym smarów. Budynki garażowe - około 36 stanowisk ogrzewanych dla pojazdów specjalistycznych NOSP o parametrach 2.55 x7.0 x3.0 m. z wydzieleniem jednego stanowiska z kanałem do obsług codziennych - około 110 stanowisk ogrzewanych dla pojazdów o parametrach j.w. w tym 4 stanowiska dla autobusów i 4 stanowiska dla pojazdów o parametrach 2.5 x11.5 x 4.0 m, z wydzieleniem jednego stanowiska z kanałem do obsług codziennych z kanałem w każdym ciągu garażowym, - 4 stanowiska garażowe dla wózków akumulatorowych z możliwością ich ładowania, - około 20 stanowisk ogrzewanych dla samochodów osobowych, Place manewrowo - postojowe dla około 100 pojazdów oraz miejsce postoju dla 25 cystern paliwowych, łączna ilość pojazdów korzystających z PST wynosić 300 jednostek. Magazyn NOSP i TN, - magazyn służby samochodowej - 885 m2 - magazyn NOSP - 485 m2 - konserwatorownia - 75 m2 - pomieszczenie socjalne - 64 m2 - miejsca garażowe poj. transp. wew. - 100 m2 - pomieszczenie ładowania wózków akum. - 50 m2 Parking samochodów osobowych - około 60 miejsc, Dróg wewnętrznych, Ogrodzenie terenu. Ponadto opracowywana koncepcja ma zawierać : - opis ewentualnych negatywnych skutków dla środowiska z propozycją przeciwdziałania tym skutkom, z podaniem charakterystyki i ilości odpadów, spalin i oparów, oraz rozwiązań w zakresie ich oczyszczania, neutralizacji i utylizacji, - zapotrzebowanie w media, - szacunkowy łączny koszt inwestycji i jej poszczególnych składników ( budynków, dróg, placów, sieci energetycznych, cieplnych, wod - kan, teleinformatycznych i rozbiórek, - materiały do wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 04.08.2011 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 04.08.2011 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach