Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7463191 , fax. 081 7462238
- Data zamieszczenia: 2011-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
ul. Droga Męczenników Majdanka 12 12
20-325 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7463191, fax. 081 7462238
REGON: 01251326200131 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie garażu jednostanowiskowego z częścią gospodarczą i składem na odpady na terenie posesji PT KRUS w Piaskach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej garażu jednostanowiskowego z częścią gospodarczą i składem na odpady, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych decyzji i pozwoleń oraz realizacja robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej na posesji PT KRUS w Piaskach, ul. Lubelska 102, 21-050 Piaski. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a) przedstawienie dwóch wariantów koncepcji; b) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej; c) uzyskanie wszystkich uzgodnień; d) uzyskanie pozwolenia na budowę; e) wykonanie garażu zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym; f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3. Zamawiający zaleca, aby podstawą opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej były: a) program funkcjonalno-użytkowy; b) wizja lokalna w terenie; c) wypis z miejscowego planu zagospodarowania terenu. 4. Wykonawca może przystąpić do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej po zaakceptowaniu przez Zamawiającego jednego z dwóch zaproponowanych wariantów koncepcyjnych. 5. Dokumentacja projektowa musi być opracowana w formie papierowej i elektronicznej (format DWG oraz PDF). 6. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w trakcie wykonywania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wytycznych Zamawiającego zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy: - Etap I: opracowanie dwóch wariantów koncepcji, Etap I uznaje się za zakończony w momencie akceptacji jednego z wariantów; - Etap II: 1) opracowanie: a) projektu budowlanego z uwzględnieniem instalacji elektrycznej wraz z niezbędnymi dokumentami i uzgodnieniami potrzebnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), c) ZZK (zbiorcze zestawienie kosztów), przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zgodnego z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 2) Etap II uznaje się za zakończony z dniem zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz ZZK (zbiorczego zestawienia kosztów), przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przedłożenia Zamawiającemu projektu budowlanego wraz z niezbędnymi dokumentami i uzgodnieniami potrzebnymi do uzyskania pozwolenia na budowę. 3) wraz z przekazaniem dokumentacji Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawo majątkowe do wszelkich wchodzących w zakres przedmiotu umowy/dokumentacji utworów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 24, poz. 83 z późn. zm.) i upoważni Zamawiającego do wykorzystania tych praw tylko w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. - Etap III: wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, uzgodnionym z Zamawiającym i wszystkimi zainteresowanymi podmiotami. Etap III uznaje się za zakończony w chwili uprawomocnienia się decyzji na użytkowanie obiektu, - Etap IV: okres gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w § 13 wzoru umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet dokumentacji kosztorysowo - projektowej, wraz z decyzjami administracyjnymi, w ilościach jak niżej: 1) projekt budowlany obejmujący niezbędne branże wraz z oświadczeniem projektanta o kompletności dokumentacji - 4 komp., 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz., 3) dokumentacja przedmiarowo-kosztorysowa - 2 egz., 4) projekt zagospodarowania terenu - 2 egz. 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) przedstawi rozwiązania projektowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i technikami budowlanymi oraz aktualnie stosowanymi rozwiązaniami materiałowymi, 2) przeprowadzi (na własny koszt) wizję lokalną terenu objętego przedmiotem zamówienia (po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Placówki Terenowej KRUS w Piaskach Panem Włodzimierzem Ciołkiem - Piaski, ul. Lubelska 102, tel. 081 582-19-08, w godzinach: 8.00 ÷ 14.00), 3) opracuje dokumentację projektowo-kosztorysową budowy garażu (we wszystkich niezbędnych branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej i instalacyjnych) w zakresie technicznym (materiałowym, jakościowym), funkcjonalnym i ekonomicznym, rozwiązania projektowe należy uzgodnić z Zamawiającym, 4) uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie i decyzje dotyczące opracowywanej dokumentacji, 5) obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę wraz z załącznikami. 10. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi być: 1) opracowana w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, w tym m.in. z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z póź. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, 2) wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 11. Inwestycja realizowana będzie na działce o regularnym czworokątnym kształcie, posiadającej szeroki front 28 m od ul. Lubelskiej, od strony północnej, głębokość ok. 36m, na której znajduje się budynek PT KRUS w Piaskach. Teren działki jest płaski, nie stwarzający utrudnień w zagospodarowaniu. Zabudowę nieruchomości stanowi dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony budynek biurowy. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy: 1) Wykonawca nie podzleci całości prac, 2) Wykonawca w złożonej ofercie określi zakres prac, który planuje podzlecić Podwykonawcy 3) Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za działania lub uchybienia Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników, 4) wprowadzenie bądź zmiana podwykonawcy w trakcie trwania umowy możliwa będzie wyłącznie w przypadku uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz wykazania przez Wykonawcę, że wprowadzenie zmian w umowie jest korzystne dla Zamawiającego. 13. Wybrany w przetargu Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy wraz z Zamawiającym opracuje skrócony harmonogram rzeczowy zwany Harmonogramem Inwestycji, celem jego akceptacji przez Zamawiającego. 14. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zatrudni kierownika budowy. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.500 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych 00-100) w terminie do dnia 11.08.2011r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w NBP O/O Lublin, numer rachunku: 49101013390770021893200000 z adnotacją (Wadium na zaprojektowanie i wykonanie garażu jednostanowiskowego z częścią gospodarczą i składem na odpady na terenie posesji PT KRUS w Piaskach.) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej datą wniesienia wadium jest data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem (WADIUM) i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy PZP, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych oraz adaptacji pomieszczeń biurowych na potrzeby zwiększenia liczby pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 - Etap 1 (Pion A oraz instalacje na poziomie niskiego parteru)
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-09-15 - Dostosowanie pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krasnobrodzie przy ul. Lelewela 37 do wymogów ochrony przeciwpożarowej w zakresie zawartym w decyzji Nr PZ-5580/8-7/13 z dnia 29 kwietnia 2013 roku.
Dodano: 2015-09-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne w budynkach nr 28, 36, 53, 60, 61 i 67 Komendy NOSG oraz wykonanie robót instalacyjnych wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne ww. budynków
Dodano: 2015-09-03 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Gołąb
Dodano: 2015-08-26 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Nieliszu o łącznik sali gimnastycznej z budynkiem szkoły wraz z urządzeniami budowlanymi odcinek kanalizacji deszczowej
Dodano: 2015-08-26 - Budowa wiaty - zadaszenia nad kojcami dla cieląt wraz z utwardzeniem terenu na działce nr 37/8 na terenie Stadniny Koni w Janowie Podlaskim.
Dodano: 2015-08-12 - Podniesienie jakości bazy noclegowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym Pod Wianuszkami w Kazimierzu Dolnym
Dodano: 2015-07-23 - Roboty budowlane polegające na budowie trzech budynków wielorodzinnych przy ul. Zygmunta Augusta - budynki 1A, 1B, 1C w Lublinie
Dodano: 2015-07-21 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-06-22