Przetargi.pl
Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z niezbędnymi decyzjami dla zadania pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminach: Gryfice, Płoty, Brojce.

Gmina Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Plac Zwycięstwa 37
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3843315 , fax. 091 3843642
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
    Plac Zwycięstwa 37 37
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3843315, fax. 091 3843642
    REGON: 81168438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z niezbędnymi decyzjami dla zadania pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminach: Gryfice, Płoty, Brojce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania wspólnie realizowanego przez Gminy Gryfice, Płoty i Brojce leżących w dorzeczu Regi kompleksowego rozwiązania gospodarki wodno-ściekowej. Gminy na podstawie zawartego Porozumienia postanowiły wspólnie ubiegać się o zamówienie obejmujące kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej, które będzie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 ( Priorytet I - Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1 - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM). 2.1.1. Informacje dotyczące wspólnego przedsięwzięcia : 1) zakres przedmiotu zamówienia należy opracować dla każdej Gminy oddzielnie, 2) Wykonawca podpisze umowę z każdą Gminą oddzielnie, 3) Każda Gmina będzie płatnikiem za opracowanie zakresu przedmiotu zamówienia dla danej Gminy, 4) Gminy posiadają opracowane koncepcje - analizy możliwości współfinansowania zgłaszanego przedsięwzięcia ze środków Funduszu Spójności opracowane przez SOCOTEC POLSKA. 2.1.2. Zakres przedmiotu zamówienia będzie obejmował : 1) opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ) Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ), 2) opracowanie tras przebiegu rurociągów kanalizacji sanitarnej ściekowej, kanalizacji deszczowej i wodociągowej oraz rozmieszczenia infrastruktury i urządzeń wchodzących w skład poszczególnych sieci na mapach zasadniczych oraz na mapach ewidencyjnych - dla każdej Gminy oddzielnie, 3) przygotowanie i udział w przeprowadzeniu procedury postępowania w sprawie oceny oddziaływania inwestycji na środowisko : a) opracowanie wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, b) opracowanie raportu oddziaływania na środowisko. a następnie c) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji środowiskowej, 4) przygotowanie i udział w przeprowadzeniu procedury postępowania w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego : a) opracowanie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego zawierającego dane i informacje określone w art.52 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) dwie kopie mapy zasadniczej przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujące teren którego wniosek dotyczy i obszar na który inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500, 1:1000, a dla inwestycji liniowych również 1:2000 z określeniem granic terenu objętego wnioskiem i granic obszaru, na który te inwestycje będą oddziaływać ( kopie map można uzyskać w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gryficach ), 5) uzyskanie niezbędnych dla przeprowadzenia przedsięwzięcia warunków technicznych przyłączenia energii elektrycznej, wody, odbioru ścieków. 2.1.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia poszczególnych aglomeracji. 2.1.3.1 Aglomeracja Gryfice. 1) sieć wodociągowa ( wg oznaczeń na mapie załączonej do koncepcji ) : a) dla miejscowości Trzygłów, b) od m.Baszewie do m. Barkowo ( PJO Baszewice - A5 - PJO Grębocin - A6 - A-7 - PJO Barkowo ), c) od m. Brodniki do m. Gryfice ( A3 - A2 ), d) PJO Rzęskowo - C2 - C1, e) PJO Przybiernówko - D3 - Kolonia Przybiernówko - D2 - D1 - PJO Rusinowo, 2) sieć kanalizacji sanitarnej (wg oznaczeń na mapie załączonej do koncepcji ) : a) PJO Przybiernówko - D4 - D3 - D2 ( lub Przybiernówko - Prusinowo ), b) PJO Prusinowo - E2 - E3 - E1 ( PJO Nieładź ), c) B1 - B2 - PJO Brodniki - PJO Baszewice - B4 - B5 - B6 - PJO Grębocin - B7 - PJO Waniorowo - PJO Barkowo - B8, d) PJO Trzygłów - C2 - C1 - B4 - B3 - B2. Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Gryfice spowoduje likwidację istniejących oczyszczalni ścieków w następujących miejscowościach : Barkowo, Grębocin, Trzygłów, Brodniki, Baszewice, Prusinowo. Ścieki w tych miejscowości będą przesyłane do oczyszczalni ścieków w Gryficach. W ramach rozwiązywania gospodarki ściekowej w Gminie Gryfice PF-U powinien obejmować również częściową modernizację oczyszczalni ścieków w Gryficach w zakresie: 1) wymiana bieżni na osadnikach wtórnych, 2) wymiana zgarniacza tłuszczu na zgarniacz ze stali kwasoodpornej, 3) wymiana 2 zgarniaczy osadników wtórnych na zgarniacze ze stali kwasoodpornej, 4) wymiana mieszadeł reaktorów wtórnych 2 szt (ze stali kwasoodpornej), 5) doposażenie laboratorium, 6) wymiana pompy osadu recyrkulowanego, 7) wymiana pompy w przepompowni centralnej. 2.1.3.2 Aglomeracje Płoty. W Gminie Płoty kwalifikowane są dwie aglomeracje. 2.1.3.2.1 Aglomeracja Płoty. Zakres zadania ( zgodnie z koncepcją ) obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej, budowa sieci wodociągowej, modernizacja ujęć wody i stacji wodociągowych, a także likwidacja ujęć wody nieekonomicznych. 2.1.3.2.2 Aglomeracja Wicimice. Zakres zadania ( zgodnie z koncepcją ) obejmuje budowę nowej oczyszczalni ścieków, kanalizacji ściekowej, kanalizacji deszczowej i budowę sieci wodociągowej (tam gdzie będzie budowana kanalizacja sanitarna ), likwidacja dwóch oczyszczalni ścieków, likwidacja ujęć wody i stacji wodociągowej oraz modernizacja istniejących stacji wodociągowych. 2.1.3.3 Aglomeracja Brojce. Zakres obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej o długości 7,7 km zgodnie z koncepcją. 3. Wytyczne do opracowania Programu - Funkcjonalno - Użytkowego ( PF-U ). PF-U należy wykonać na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ). Program funkcjonalno-użytkowy służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych. Program funkcjonalno - użytkowy musi przedstawiać dwa warianty rozwiązania kompleksowego rozwiązania gospodarki wodno-ściekowej w gminach leżących w dorzeczu Regi dla Gmin Gryfice, Płoty, Brojce. 3.1 Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać : 1) stronę tytułową ; 2) cześć opisową ; 3) część informacyjną. 3.1.1 Strona tytułowa programu funkcjonalno-użytkowego obejmuje : 1) nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego; 2) adres obiektu budowlanego, którego dotyczy program funkcjonalno-użytkowy; 3) w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia nazwy i kody wg CPV : a) grup robót, b) klas robót, c) kategorii robót; 4) imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego oraz jego adres; 5) imiona i nazwiska osób opracowujących program funkcjonalno-użytkowy; 6) spis zawartości programu funkcjonalno-użytkowego. 3.1.2 Cześć opisowa programu funkcjonalno-użytkowego obejmuje: 1. opis ogólny przedmiotu zamówienia : 1) charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakresu robót budowlanych; 2) aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia; 2. opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, a w szczególności wymagania dotyczące specyfiki obiektu budowlanego: 1) przygotowania terenu budowy; 2) konstrukcji ; 3) instalacji; 4) zagospodarowania terenu. 3. ogólne i szczegółowe właściwości funkcjonalno- użytkowe, a zwłaszcza : 1) cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych; 2) warunki wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiadające zawartości specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w rozdziale 3 cyt. Rozporządzenia. 3.1.3 Część informacyjna programu funkcjonalno-użytkowego obejmuje: 1. dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów; 2. oświadczenie zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane; 3. przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego; 4. inne informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych, w szczególności : 1) kopię mapy zasadniczej z wrysowanym w skali planem zagospodarowania terenu obejmującym wszystkie elementy wynikające z PF-U, 2) wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie budowy dla potrzeb posadowienia obiektów, 3) zalecenia konserwatorskie konserwatora zabytków ( jeżeli występują ), 4) inwentaryzację zieleni, 5) dane dotyczące zanieczyszczeń atmosfery do analizy ochrony powietrza oraz posiadane raporty, opinie lub ekspertyzy z zakresu ochrony środowiska, 6) pomiary hałasu i innych uciążliwości, 7) inwentaryzację lub dokumentację obiektów budowlanych, jeżeli podlegają one przebudowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, rozbiórkom lub remontom, a także wskazania zamawiającego dotyczące zachowania urządzeń naziemnych i podziemnych oraz obiektów przewidzianych do rozbiórki i ewentualne uwarunkowania tych rozbiórek, 8) porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych, 9) dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem, 10) szacunkowe koszty inwestycji opracowane w formie tabeli elementów scalonych dla poszczególnych elementów budowy wchodzących w zakres rzeczowy PF-U. 4. Dokumentacja stanowiąca umówiony przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: 1. wykaz opracowań z podaniem nazw wszystkich teczek dokumentacji, 2. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. pisemne świadczenie Wykonawcy, że wydana zostaje w stanie zupełnym (kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i który jest znany Wykonawcy), 4. imienny wykaz osób, którzy wykonywali dokumentację, 5. dokumenty kwalifikacyjne w zakresie wykonywania przedmiotowego zamówienia, 6. oświadczenie wykonawcy opracowania ( PF-U ), że jest ono własnością Zamawiającego i może nim dysponować stosownie do przeznaczenia, w tym do opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7. PF-U należy sporządzić w wersji tradycyjnej ( papierowej ) w 2 egz oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na DVD w aplikacji powszechnie dostępnej ( PDF ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ? Bank Spółdzielczy w Gryficach Nr rachunku : 02937600010000054720010013 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Opracowanie PF-U Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminach Gryfice, Płoty, Brojce Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3) Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 23.07.2009r do godz. 11.00. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, c) należytego wykonania tej umowy, d) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ad. 1. 1. są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), Ad. 2. 1. posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie i w tym względzie wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia ( PF-U dla zaprojektowania i wybudowania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, sieci wodociągowej, budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków, SUW dla zadania o wartości inwestycyjnej min. 10 mln. zł ) - w jednym lub kilku zamówieniach, 2. dysponują osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje w celu wykonania zamówienia lub uzyskają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) kierownik zespołu - posiadający doświadczenie w opracowywaniu PF-U dla inwestycji ochrony środowiska o wartości min. 5 mln zł lub kompleksowych ekspertyz inżynierskich dla obiektów jw. o wartości opiniowanej inwestycji nie mniejszej niż 5 mln zł, ukończenie wyższej uczelni technicznej w specjalności budowy sieci i infrastruktury kanalizacji sanitarnej z min. 5 letnim doświadczeniem w realizacji przedmiotowych opracowań lub uprawnienia do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z min. 5 letnim doświadczeniem projektowania budowli odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz doświadczeniem w opracowywaniu PF-U lub kompleksowych ekspertyz inżynierskich dla obiektów jw., b) członkowie zespołu ( dotyczy każdego członka zespołu ) : - 4 osoby legitymujące się ukończeniem wyższej uczelni technicznej w specjalności budowy sieci i infrastruktury kanalizacji sanitarnej z min. 5 letnim doświadczeniem w realizacji przedmiotowych opracowań ( tj. PF-U lub kompleksowych ekspertyz inżynierskich dla obiektów jw.) lub posiadające uprawnienia do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z doświadczeniem w projektowania budowli odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w tym min. 2 osoby z doświadczeniem w opracowywaniu PF-U lub kompleksowych ekspertyz inżynierskich dla obiektów jw., - 2 osoby legitymujące się ukończeniem wyższej uczelni technicznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadające uprawnienia do projektowania w ww. zakresie, 3. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zadania tj. komputery i licencjonowane profesjonalne oprogramowanie do projektowania, sprzęt do geologicznych badań gruntowych dla celu przygotowania opracowania wg wymagań przedmiotu zamówienia. Ad. 3. 1. posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 100.000 zł, 2. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie co najmniej podstawowym obejmującej usługi inżynierskie lub projektowania obiektów budowlanych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym obejmującej usługi inżynierskie lub projektowania obiektów budowlanych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę : 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2. Kopia dowodu wniesienia wadium. 3. Wzory podpisów osoby ( lub osób ) uprawnionej do składania oświadczeń woli lub innych dokumentów : a) podpis skrócony tzw. Parafa ze wskazaniem osoby, której jest własnością, b) podpis czytelny : imię i nazwisko lub tylko nazwisko. Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu : 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 8. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości inwestycji, dla których wykonano PF-U, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 10. Wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ( CV zawodowe oraz kopie dyplomów ukończenia wyższych studiów ). 11. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty : 12. Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcja ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz. 1155). Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach