Przetargi.pl
OPRACOWANIE KONCEPCJI PROJEKTOWYCH DRÓG WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI GŁUCHÓW WRAZ Z ODWODNIENIEM I ZAGOSPODAROWANIEM WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH.

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE KONCEPCJI PROJEKTOWYCH DRÓG WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI GŁUCHÓW WRAZ Z ODWODNIENIEM I ZAGOSPODAROWANIEM WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: OPRACOWANIE KONCEPCJI PROJEKTOWYCH DRÓG WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI GŁUCHÓW WRAZ Z ODWODNIENIEM I ZAGOSPODAROWANIEM WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH. 2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: Budowa/Przebudowa drogi wewnętrznej od E4 do Granic w km 0+502-1+450 dz. ewid 753, 770/2, 734, 913, 774/6 Zadanie 2: Budowa/Przebudowa drogi wewnętrznej od Od przystanku PKP do stacji uzdatniania wody 0+000-1+190 dz. ewid 913, 774/6 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, - uzyskanie warunków i uzgodnień na budowę drogi na terenie Polskich Kolei Państwowych, - uzyskanie warunków i uzgodnień od zarządców sieci kolizyjnych z projektowanym przebiegiem drogi. - opracowanie min dwóch wariantów przebiegu drogi oraz sposobu odwodnienia i zagospodarowania wód opadowych i roztopowych oraz prezentacji ich Zamawiającemu celem akceptacji, - wykonanie koncepcji projektowej drogi wraz z odwodnieniem i zagospodarowaniem wód opadowych i roztopowych, na podstawie wybranego przez Zamawiającego wariantu, - wyliczenie szacunkowych kosztów realizacji przedsięwzięcia w oparciu o koncepcję, - wyliczenie i zestawienie powierzchni zajętych gruntów pod budowę drogi, - przygotowanie materiałów do ogłoszenia przetargu na roboty projektowo- kosztorysowe oddzielnie na każde zadanie. Zadanie 1 Zakres rzeczowy zadania/ Parametry techniczne projektowanej drogi : - długość drogi około 948 mb, - nawierzchnia asfaltowa - szerokość jezdni 3,0 m + obustronne pobocza + normatywne rowy, - droga gminna wewnętrzna klasy D, - kategoria ruchu - KR1, - obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, Zadanie 2 Zakres rzeczowy zadania/ Parametry techniczne projektowanej drogi : - długość drogi około 1190 mb, - nawierzchnia asfaltowa - szerokość jezdni 3,0 m + obustronne pobocza + normatywne rowy, - droga gminna wewnętrzna klasy D, - kategoria ruchu - KR1, - obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, Wszystkie materiały opracowane przez Wykonawcę (tekstowe, obliczeniowe, graficzne-mapy) wchodzące w skład dokumentacji projektowej, należy przekazać Zamawiającemu w formie papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej (płyta CD) do prezentacji na stronie internetowej (z możliwością pobrania pliku i wydrukowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych) do dnia 06.05.2016 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach