Miasto Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
- Data zamieszczenia: 2014-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
Rynek Wielki 13 13
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
REGON: 95036874700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie graficzne, skład komputerowy, łamanie, przygotowanie do druku, druk, archiwizacja oraz dostarczenie broszur i kalendarzy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca opracowanie graficzne, skład komputerowy, łamanie, przygotowanie do druku, druk, archiwizację oraz dostarczenie broszur i kalendarzy dotyczących projektu realizowanego przez Miasto Zamość pt. Budowa pawilonu z wybiegami dla żyraf i innych zwierząt Afryki na terenie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie broszur o następujących parametrach: format: A5, zadruk dwustronny pełnokolorowy, okładka - co najmniej 300 g, kreda, jednostronnie foliowana, środek - co najmniej 170 g, kreda błysk, szycie (zszywki), liczba stron: 32 + 4 strony okładka; nakład: 3500 egz., 2) wykonanie kalendarzy trójdzielnych o następujących parametrach: główka (wypukła): wymiar 320 mm (+/- 10 mm) x 220 mm (+/- 10 mm), papier: karton co najmniej 215 g/m2 (wysokobielony), kolory 4+0, folia błyszcząca, kalendarium: 3 bloczki po 12 kartek, papier offsetowy co najmniej 90g/m2, przesuwane okienko, imieniny. Podkład: Kolory 4+0, karton co najmniej 300g/m2, nakład: 1000 szt., 3) archiwizację w wersji elektronicznej ww. publikacji, 4) dostarczenie ww. publikacji do Zamawiającego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku i druk z oprawą publikacji podsumowującej trzy konferencje pt.: Rozwój przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku Jana III Sobieskiego w województwie lubelskim oraz dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w ramach projektu -Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie merytoryczne treści materiałów informacyjnych i popularyzatorskich oraz projekt, skład i wydruk folderów i przewodnika przyrodniczego, w ramach projektu Ochrona bioróżnorodności siedlisk trawiastych wschodniej Lubelszczyzny dofinansowanego przez Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014
Dodano: 2016-07-14 - Usługa wykonania oraz dostawy drukowanych materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Lublin - III części
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie projektów graficznych, aktualizacja projektów graficznych oraz druk i dostawa publikacji oraz materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Dodano: 2016-06-21 - Opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku i druk z oprawą folderu promującego ofertę gmin Szlaku Jana III Sobieskiego oraz dostawą do siedziby Zamawiającego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-14 - wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenia do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem
Dodano: 2016-05-31 - Usługa wykonania oraz dostawy drukowanych materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Lublin- V części
Dodano: 2016-05-06 - Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora Lubelskiej Karty Seniora oraz laserowe oznakowanie danych na kartach Lubelska Karta Seniora
Dodano: 2016-04-15 - wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem.
Dodano: 2016-02-12 - Druk ulotek informacyjnych w ramach promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa lubelskiego na lata 2014-2020 OP-IV.272.135.2015.AO
Dodano: 2015-10-30