Miasto Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
- Data zamieszczenia: 2015-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
Rynek Wielki 13 13
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
REGON: 95036874700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie graficzne, skład komputerowy, łamanie, przygotowanie do druku, druk, archiwizacja oraz dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu Modernizacja ogrodów zoologicznych w Zamościu i Łucku oraz opracowanie koncepcji utworzenia strefy rekreacji w Rzeszowie w celu rozwoju transgranicznej kwalifikowanej turystyki przyrodniczej. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007 - 2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład komputerowy, łamanie, przygotowanie do druku, druk, archiwizacja oraz dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych (zwanych dalej materiałami) dotyczących projektu pt. Modernizacja ogrodów zoologicznych w Zamościu i Łucku oraz opracowanie koncepcji utworzenia strefy rekreacji w Rzeszowie w celu rozwoju transgranicznej kwalifikowanej turystyki przyrodniczej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007 - 2013. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące materiały: 1) plakat: format A3, pełny kolor, druk jednostronny, kreda, grubość min. 130 g, nakład: 500 szt. 2) przewodnik: format A5, druk dwustronny, pełny kolor, oprawca: szyta (2 zszywki), okładka: min. 300 g, dwustronnie foliowana, środek: papier kreda mat, min. 150 g, 16 stron + okładka; 4 strony to wkładka z naklejkami do wklejania w różnych miejscach przewodnika, bądź do wykorzystania przez dzieci; naklejki ponacinane, nakład: 500 szt. UWAGA! Zamawiający wymaga wykonania wkładki z naklejkami o liczbie stron 4. Wykonanie dodatkowej ilości stron wkładki z naklejkami (tj. o 8 stron więcej od ilości stron określonej przez Zamawiającego) nie jest obowiązkowe, jest dodatkowym kryterium oceny ofert i podlega punktacji wg zasad określonych w pkt 13 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) puzzle: 40 elementów, kształty nieregularne, wymiary po złożeniu: 29,50 x 21 cm (+/- 2 mm), nadruk pełnokolorowy jednostronny, puzzle wykonane z niebieskiej, litej tektury puzzlowej grubości 1,6 mm +/- 0,15 mm, druk cyfrowy na papierze fotograficznym 200g/mkw., nakład: 500 szt. Pudełko tekturowe: grubość: min. 1 mm, wieko lakierowane lub foliowane, wieczko: nadruk pełnokolorowy jednostronny na wierzchu i bokach, w tym wizerunek zwierzęcia tożsamy ze zdjęciem na puzzlach, biały karton min. 250g jednostronnie powlekany, denko: nadruk pełnokolorowy jednostronny. Pudełka zapakowane w folię termokurczliwą. 4) folder: format A5, pełny kolor, oprawa twarda, zszywane, papier kreda błysk min. 150 g, 72 strony + okładka, nakład: 1.500 szt. 5) zaproszenie: format A4 składany na pół, pełny kolor 4+4, kreda matowa, gramatura min. 300 gram, foliowane, liczba: 120 szt. 6) plansze dydaktyczne 1,50 x 1,50 m z płyt plexi + sklejka o identycznych wymiarach wzmacniająca plecy tablicy. Nadruk jednostronny pełnokolorowy o treści i obrazach przekazanych przez ZOO. Nadruk odporny na zewnętrzne czynniki atmosferyczne i promieniowanie ultrafioletowe. Mocowanie plansz: plansza na stelażu z drewnianych bel z drewna nasyconego (zabezpieczonego przed czynnikami zewnętrznymi) w stopie betonowej, z dwuspadowym daszkiem okapowym i podpórkami. Całość spójna z pozostałymi planszami umieszczonymi na terenie ZOO. Liczba plansz: 5 szt., na każdej tablicy inny nadruk. 3. W przypadku przewodnika (pkt 2 ppkt 2) oraz foldera (pkt 2 ppkt 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy numer ISBN. Przy wycenie przewodnika i foldera należy przyjąć stawkę VAT właściwą do publikacji, którym nadany został numer ISBN. 4.Szczegółowy zakres oraz opis wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1-2 zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SzOPZ), stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, który stanowił będzie jednocześnie załącznik nr 1 do umowy, po jej podpisaniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. Oddział w Zamościu, nr konta 74 1020 5356 0000 1102 0007 7768.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykonanie w przewodniku dodatkowej ilości stron wkładki z naklejkami
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku i druk z oprawą publikacji podsumowującej trzy konferencje pt.: Rozwój przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku Jana III Sobieskiego w województwie lubelskim oraz dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w ramach projektu -Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie merytoryczne treści materiałów informacyjnych i popularyzatorskich oraz projekt, skład i wydruk folderów i przewodnika przyrodniczego, w ramach projektu Ochrona bioróżnorodności siedlisk trawiastych wschodniej Lubelszczyzny dofinansowanego przez Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014
Dodano: 2016-07-14 - Usługa wykonania oraz dostawy drukowanych materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Lublin - III części
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie projektów graficznych, aktualizacja projektów graficznych oraz druk i dostawa publikacji oraz materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Dodano: 2016-06-21 - Opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku i druk z oprawą folderu promującego ofertę gmin Szlaku Jana III Sobieskiego oraz dostawą do siedziby Zamawiającego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-14 - wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenia do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem
Dodano: 2016-05-31 - Usługa wykonania oraz dostawy drukowanych materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Lublin- V części
Dodano: 2016-05-06 - Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora Lubelskiej Karty Seniora oraz laserowe oznakowanie danych na kartach Lubelska Karta Seniora
Dodano: 2016-04-15 - wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem.
Dodano: 2016-02-12 - Druk ulotek informacyjnych w ramach promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa lubelskiego na lata 2014-2020 OP-IV.272.135.2015.AO
Dodano: 2015-10-30