Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
- Data zamieszczenia: 2015-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie graficzne, skład i druk materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących Karty Lubelska Karta Seniora oraz druk Karty Lubelska Karta Seniora - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. opracowanie graficzne, skład i druk ULOTEK - opracowanie dwóch projektów ulotek, format A5, dwustronny nadruk 4+4 kolor, papier kreda 130 gram, zabezpieczenie obustronne lakierem dyspersyjnym; 2 rodzaje ulotek drukowane w ilości 4 000 szt. i 1 000 szt. (łączny nakład: 5 000 szt.) 2. opracowanie graficzne, skład i druk BROSZUR - projekt graficzny i skład, format A5, łącznie 60 stron (4 + 56), dwustronny nadruk 4+4 kolor, okładka kreda mat 250 gr, papier wewnątrz kreda 130 gr, cała broszura zabezpieczona obustronnie lakierem dyspersyjnym, szycie po długim boku na dwie zszywki; nakład: 5 000 szt. 3. druk TABLICZEK - format A5, kolor 4+0, wykonana z PCV 3 mm z nadrukiem bezpośrednim UV wysokiej rozdzielczości, mocowanie na stronie bez grafiki w postaci 4 pasków min. 2 cm z taśmy bezbarwnej 3M VHB o szerokości 5 mm; nakład: 150 szt.; zgodnie z zał nr 8 do siwz. 4. druk NAKLEJEK - format A5, kolor 4+0, wykonana z folii białej wyciętej ploterowo z nadrukiem bezpośrednim UV wysokiej rozdzielczości; nakład: 200 szt.; 5. druk Karty - wykonanie zgodnie z normą ISO 7810 i 7811, z folii PCV i PTG, wymiary karty: 85mm x 54mm (standard ISO), grubość karty - 0,76 mm (standard ISO),druk dwustronny, 4+4 kolor, liczba: 20 000 szt.; druk zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego po uprzednim zatwierdzeniu prototypu Karty 6. laserowe oznakowanie danych na każdej z kart w trzech wyznaczonych polach (nr karty, imię i nazwisko, PESEL) w systemie tygodniowym, tj. od poniedziałku do piątku; personalizacja wykonana laserowo czcionką Arial zgodną z projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego 7. dostarczenie do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane (ul. Leszczyńskiego 23, 20-068 Lublin) wydrukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych 8. 27 transportów do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane oznakowanych kart w każdy piątek miesiąca do godz. 12:00 (w przypadku wolnego od pracy piątku następny dzień roboczy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku i druk z oprawą publikacji podsumowującej trzy konferencje pt.: Rozwój przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku Jana III Sobieskiego w województwie lubelskim oraz dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w ramach projektu -Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie merytoryczne treści materiałów informacyjnych i popularyzatorskich oraz projekt, skład i wydruk folderów i przewodnika przyrodniczego, w ramach projektu Ochrona bioróżnorodności siedlisk trawiastych wschodniej Lubelszczyzny dofinansowanego przez Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014
Dodano: 2016-07-14 - Usługa wykonania oraz dostawy drukowanych materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Lublin - III części
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie projektów graficznych, aktualizacja projektów graficznych oraz druk i dostawa publikacji oraz materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Dodano: 2016-06-21 - Opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku i druk z oprawą folderu promującego ofertę gmin Szlaku Jana III Sobieskiego oraz dostawą do siedziby Zamawiającego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-14 - wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenia do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem
Dodano: 2016-05-31 - Usługa wykonania oraz dostawy drukowanych materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Lublin- V części
Dodano: 2016-05-06 - Opracowanie graficzne, skład i druk Informatora Lubelskiej Karty Seniora oraz laserowe oznakowanie danych na kartach Lubelska Karta Seniora
Dodano: 2016-04-15 - wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem.
Dodano: 2016-02-12 - Druk ulotek informacyjnych w ramach promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa lubelskiego na lata 2014-2020 OP-IV.272.135.2015.AO
Dodano: 2015-10-30