Przetargi.pl
Omiatanie i zimowe utrzymanie ulic oraz obsługa szaletu miejskiego na terenie miasta Chodzieży w 2010r

Gmina Miejska w Chodzieży ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, ul. Paderewskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2827171 , fax. 067 2827232
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Chodzieży
    ul. Paderewskiego 2 2
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2827171, fax. 067 2827232
    REGON: 00052455900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Omiatanie i zimowe utrzymanie ulic oraz obsługa szaletu miejskiego na terenie miasta Chodzieży w 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Omiatanie i zimowe utrzymanie ulic oraz obsługa szaletu miejskiego na terenie miasta Chodzieży w 2010r Opis przedmiotu zamówienia: 1)Utrzymanie czystości obejmuje: 1.Omiatanie ulic wraz z oczyszczaniem (opróżnianiem) koszy i wywozem nieczystości na zorganizowanie wysypisko śmieci: 1.w strefie I - codziennie w dni nieświąteczne, 2.w strefie II - dwa razy w tygodniu, 3.w strefie III - raz w tygodniu, 4.w strefie IV - dwa razy w miesiącu, 5.w strefie V - raz w miesiącu, wg załączonego zestawienia powierzchni (załącznik nr 1a, 1b, 1c i 1d do projektu umowy) 2.Kolejność omiatania i oczyszczania ulic wynikać będzie wg harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego. 3.Do likwidacji gołoledzi w okresie zimowym Wykonawca będzie wykorzystywał materiały zgromadzone i przygotowane przez Zamawiającego. 4.Decyzję o uruchomieniu i odwołaniu akcji zima, podejmuje Zamawiający. Wykonawca robót zawiadamia wyznaczonego pracownika Urzędu Miejskiego o podjętych działaniach. 5.W okresie obowiązywania akcji zima Wykonawca będzie dyspozycyjny przez 24 godz./dobę, czas reakcji na wezwanie nie będzie dłuższy niż 30 min. Nie obowiązuje tutaj podział strefowy zawarty w pkt 1. 6.W okresie zimowym w miejsce omiatania ulic obowiązuje odgarnianie śniegu z jezdni oraz chodników wraz z likwidacją gołoledzi. 7.Oczyszczanie miasta i akcje zimowe obejmują codzienną 8 godzinną pracę ludzi i sprzętu w okresie od poniedziałku do soboty. Praca ponad 8 godzin na dobę i w dni świąteczne rozliczana jest oddzielną fakturą, 2)Obsługa szaletu miejskiego przy Rynku obejmuje: 1.utrzymanie porządku i czystości w szalecie i jego najbliższym otoczeniu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienie niezbędnych środków czystości oraz wykonanie drobnych napraw i remontów w ramach bieżącego utrzymania. 2.Szalety składają się z dwóch części: - część męska - 2 kabiny + 2 pisuary, - część damska - 2 kabiny - część ogólna - 2 umywalki 3.Godziny otwarcia szaletu: poniedziałek - piątek w godz.od 10:00 do 18:00. 4.Obsługę szaletu stanowi 1 osoba zatrudniona przez Wykonawcę w wymiarze 8 godzin dziennie. 5.Ogrzewanie szaletu - elektrycznie. 6.Opłaty za zużytą wodę i odprowadzanie ścieków oraz za zużytą energię elektryczną, ponosi Zamawiający. 7.Do zadań obsługi szaletu należy również otwieranie i zamykanie zewnętrznej kabiny sanitarnej czynnej poza godzinami pracy szaletu. Każdy z wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej w celu przygotowania oferty oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.Akceptują w całości projekt umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 6.Posiadają niezbędny sprzęt wymagany do realizacji zamówienia tj: 1. samochód skrzyniowy o nośności do 3.5 tony - 3 szt. wraz z osprzętem tj. pług śnieżny, piaskarka, szczotka do usuwania błota pośniegowego, zamiatarka ręczna - mechaniczna - 1 szt, 2. samochód ciężarowy o masie własnej pow. 6 ton z napędem na oś przednią i tylną (z uwagi na ukształtowanie terenu wykonywania prac) wyposażony w piaskarkę oraz pług śnieżny, 3. samojezdną zamiatarkę mechaniczna na podwoziu samochodowym - 1 szt. 7. Posiadają kadrę pracowniczą zdolną do wykonania zamówienia tj: wykonawca musi zatrudniać w pełnym wymiarze czasu na czas nieokreślony - 6 osób a w tym minimum 3 operatorów sprzętu - kierowców. 8. Są dyspozycyjni przez 24 godz./ dobę, czas reakcji na wezwanie nie może być dłuższy niż 30 min. 2.Sposób oceny spełniania warunków: 1. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt IV podpunkt 3 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. 2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ze zm. - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Wykaz stawek robocizny i sprzętu - załącznik nr 5 do SIWZ. 1.Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia. (zgodnie z pkt. 1 podpunkt 6 w części IV SIWZ) 3.Wykaz kadry pracowniczej zdolnej do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt. 1 podpunkt 7 w części IV SIWZ). 4.Oświadczenie o dyspozycyjności Wykonawcy przez 24 godz./ dobę, oraz o czasie reagowania na wezwanie do 30 minut (zgodnie z pkt. 1 podpunkt 8 w Cz IV SIWZ). 5.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie miasta Chodzieży. 6.Zezwolenie na zbiórkę odpadów pochodzących z oczyszczanych placów i ulic stanowiących przedmiot zamówienia. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo). Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodziez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach