Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Polna 33 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
REGON: 00028884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych; patyczków i szczoteczek do pobierania wymazów, skalpeli, lancetów, zaciskaczy i rozcinaczy do pępowiny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych; patyczków i szczoteczek do pobierania wymazów, skalpeli, lancetów, zaciskaczy i rozcinaczy do pępowiny z podziałem na 11 n/w części: część nr 1 - skalpele część nr 2 - ostrza chirurgiczne część nr 3 - wymazówki (patyczki) do pobierania wymazów część nr 4 - szczoteczki do pobierania wymazów cytologicznych z szyjki macicy część nr 5 -pincety i szpatuły część nr 6 - zaciskacze do pępowiny część nr 7 - rozcinacze zaciskaczy do pępowiny część nr 8 - pojemniki do próbek część nr 9 - pojemniki /worki do moczu część nr 10 - kanki doodbytnicze / zgłębniki żołądkowe część nr 11 - lancety 2)Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 1 niniejszej specyfikacji stanowiącym integralną jej część. 3)Na podstawie przepisu art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: a)Oświadczenia, że oferowane wyroby posiadają deklarację zgodności CE producenta potwierdzającej zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej, zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz, że w/w dokumenty udostępni na prośbę Zamawiającego w terminie 3 dni od momentu wezwania, b)próbek oferowanych wyrobów medycznych co najmniej po jednej sztuce w odniesieniu do każdej pozycji występującej w poszczególnych częściach zamówienia. Zamawiający wymaga szczegółowego opisu próbek tj. opisu numerem części zamówienia oraz numerem pozycji, do której należy je przyporządkować. Próbki winny być umieszczone w oddzielnym opakowaniu dołączonym do oferty zgodne z wykazem załączonych do oferty próbek - załącznik nr 5 do specyfikacji. c)katalogów oferowanych wyrobów medycznych, w języku polskim, potwierdzających wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia wraz z opisem części i pozycji zamówienia. 4)Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a)realizacji dostaw wyrobów w terminie 7 dni , od dnia dostarczenia Wykonawcy zamówienia faksem, b)realizacji dostaw wyrobów na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem, c)12- miesięcznego terminu ważności wyrobów, d)daty ważności i numeru serii na opakowaniu indywidualnym, e)dostaw wyrobów medycznych identycznych z wyrobami zaproponowanymi w ofercie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający z uwzględnieniem przepisu art. 45 ust. 1 nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt. 8 niniejszej specyfikacji i przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody spełnia -nie spełnia . Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunku zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie będzie rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wraz z ofertą należy przedstawić; a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 4 do specyfikacji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia w/w dokumenty i oświadczenie każdy Wykonawca składa oddzielnie. -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do specyfikacji - Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155) zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. -Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców ( w ramach oferty wspólnej ) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania; Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych i niesterylnych
Dodano: 2016-07-27 - MATERIAŁY DO STERYLIZACJI - POWTÓRZENIE (Nr rejestru A/23/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku II dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów medycznych do SPZOZ w Słupcy
Dodano: 2016-07-18 - Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-13 - MATERIAŁY DO STERYLIZACJI (nr rej. A/18/16)
Dodano: 2016-07-07 - Sukcesywne dostawy materiałów do sterylizacji DZ-751-18/16
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Dodano: 2016-06-28 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz środków myjąco konserwujących
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa wyrobów medycznych: układy oddechowe, maseczki do resuscytacji noworodków, rurki inkubacyjne, kolce do transferu leków cytostatycznych, wkłady workowe do gromadzenia wydzielin biologicznych, maski tlenowe, wagi do inkubatora, pieluszki
Dodano: 2016-06-24