Przetargi.pl
Odwodnienie na terenie Kompleksu Sportowo Rekreacyjnego w Mikołowie przy ul. Zawilców, w rejonie murów oporowych (gabionów) - zadanie w ramach inwestycji p.n. Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy ul. Zawilców w Mikołowie - etap II

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 779 76 03 , fax. 32 779 76 03 wew. 27
  • Data zamieszczenia: 2012-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
    ul. Konstytucji 3 Maja 31 31
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 779 76 03, fax. 32 779 76 03 wew. 27
    REGON: 24080403700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.mikolow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie na terenie Kompleksu Sportowo Rekreacyjnego w Mikołowie przy ul. Zawilców, w rejonie murów oporowych (gabionów) - zadanie w ramach inwestycji p.n. Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy ul. Zawilców w Mikołowie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Odwodnienie na terenie Kompleksu Sportowo Rekreacyjnego w Mikołowie przy ul. Zawilców, w rejonie murów oporowych (gabionów) - zadanie w ramach inwestycji p.n. Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego przy ul. Zawilców w Mikołowie - etap II 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja tj. opis zakresu wykonania robót (zał. nr 7 do siwz), kopia mapy zasadniczej (zał. nr 8 do siwz), plan sytuacyjny dreny ( zał. nr. 9 do siwz), karty inwentaryzacyjne studzienek nr 111 - 116 i 553 (zał. nr 10 do siwz) przedmiar robót wyliczenie+tabela (zał. nr 11 do siwz) stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów, a w szczególności m.in.: prawidłowo wypełnionego i zakończonego dziennika robót, zaświadczeń właściwych jednostek i organów, protokółów technicznych odbiorów międzyoperacyjnych, niezbędnych świadectw kontroli jakości oraz dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, oraz pisemne potwierdzenie o uporządkowaniu terenu po prowadzonych robotach, najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości przedmiotu umowy do odbioru końcowego. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 185 poz. 1243 z późn. zm) Wykonawca w tracie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem ostatecznej oferty przeprowadził wizję lokalną miejsca realizacji przedmiotu zamówienia (na własny koszt). Wniosek o umożliwienie wizji lokalnej należy przesłać na numer faksu: 32 779 76 03 wew. 27, najpóźniej w terminie 5 dni roboczych przed terminem składania ofert. 6. Na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji. 7. Wszędzie gdzie w dokumentacji wskazano materiały i urządzenia, z podaniem konkretnych firm, nazw materiałów, patentów, znaków towarowych, pochodzenia, norm lub aprobat, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. użycie materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami, zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego oferującego urządzenie lub materiał o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (ofertom takim winny towarzyszyć wszystkie niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen, aprobatami technicznymi oraz innymi odpowiednimi szczegółami). W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do opracowania jej na własny koszt, przedstawienia do akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.mikolow.eu, www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach