Przetargi.pl
Odśnieżanie terenu wewnętrznego i usuwanie śniegu z dachów wybranych budynków oraz wywóz śniegu z terenu Politechniki Łódzkiej w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2010r.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20%

Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 631 20 11 , fax. 042 631 20 28
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne
    ul. Żeromskiego 116 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 631 20 11, fax. 042 631 20 28
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie terenu wewnętrznego i usuwanie śniegu z dachów wybranych budynków oraz wywóz śniegu z terenu Politechniki Łódzkiej w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2010r.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20%
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odśnieżanie terenu wewnętrznego i usuwanie śniegu z dachów wybranych budynków oraz wywóz śniegu z terenu Politechniki Łódzkiej w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2010r.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2 Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1., 2.2. , 2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1. i 1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., dot. I i/lub II części przedmiotu zamówienia. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dot. I i/lub II części przedmiotu zamówienia. - Podpisane Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS, dot. I i/lub II części przedmiotu zamówienia. 2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane jeżeli Wykonawca przedłoży : - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, dot. I i/lub II części przedmiotu zamówienia. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (od 12.11.2006 - do 11.11.2009), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 10.000 PLN brutto, w ciągu jednego sezonu zimowego np. w okresie od listopada 2008r. do marca 2009r., dot. I części przedmiotu zamówienia i/lub - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (od 12.11.2006 - do 11.11.2009), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 5.000 PLN brutto, w ciągu jednego sezonu zimowego np. w okresie od listopada 2008r. do marca 2009r., dot. II części przedmiotu zamówienia lub - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (od 12.11.2006 - do 11.11.2009), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 10.000 PLN brutto, w ciągu jednego sezonu zimowego np. w okresie od listopada 2008r. do marca 2009r.oraz Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (od 12.11.2006 - do 11.11.2009), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 5.000 PLN brutto, w ciągu jednego sezonu zimowego np. w okresie od listopada 2008r. do marca 2009r.dot. I i II części przedmiotu zamówienia. - Wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca tj. min. 2 koparko - ładowarki o szerokości łyżki przedniej od 2m do 2,5m zabezpieczone ochroną gumową dot. I części przedmiotu zamówienia, i/lub - Wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca tj. min. 1 koparko - ładowarka o szerokości łyżki przedniej od 2m do 2,5m zabezpieczona ochroną gumową i 1 wywrotka o ładowności od 25ton -35ton dot. II części przedmiotu zamówienia, lub - Wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca tj. min. 2 koparko - ładowarki o szerokości łyżki przedniej od 2m do 2,5m zabezpieczone ochroną gumową i 1 wywrotka o ładowności od 25ton -35ton dot. I i II części przedmiotu zamówienia, - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w Wykazie stanowiącym i/lub Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował tj. narzędzi i urządzeń udostępnionych Wykonawcy przez inny podmiot. 2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.3. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 30.000,00 PLN, dot. I lub II części przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca przedkłada polisę na sumę min. 30.000,00 PLN w odniesieniu do każdej z części przedmiotu zamówienia, a także polisę na sumę min. 30.000,00 PLN, jeśli składa ofertę na dwie części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dot. I i/lub II części przedmiotu zamówienia. - Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, dot. I i/lub II części przedmiotu zamówienia. - Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dot. I i/lub II części przedmiotu zamówienia. - Podpisane Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS, dot. I i/lub II części przedmiotu zamówienia. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (od 12.11.2006 - do 11.11.2009), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN brutto w ciągu jednego sezonu zimowego np. w okresie od listopada 2008 do marca 2009r., dot. I części przedmiotu zamówienia. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (od 12.11.2006 - do 11.11.2009), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 PLN brutto w ciągu jednego sezonu zimowego np. w okresie od listopada 2008 do marca 2009r., dot. II części przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na I i II część zamówienia wówczas składa - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (od 12.11.2006 - do 11.11.2009), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN brutto w ciągu jednego sezonu zimowego np. w okresie od listopada 2008 do marca 2009r., dot. I części przedmiotu zamówienia oraz Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (od 12.11.2006 - 11.11.2009), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców min 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 PLN brutto w ciągu jednego sezonu zimowego np. w okresie od listopada 2008 do marca 2009r., dot. II części przedmiotu zamówienia. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj. min. 2 koparko- ładowarki o szerokości łyżki przedniej od 2m do 2,5m zabezpieczone ochroną gumową, dot. I części przedmiotu zamówienia. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj. min.1 koparko - ładowarka o szerokości łyżki przedniej od 2m do 2,5m zabezpieczona ochroną gumową i 1 wywrotka o ładowności od 25ton -35ton dot. II części przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na I i II część zamówienia wówczas składa - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj. min. 2 koparko- ładowarki o szerokości łyżki przedniej od 2m do 2,5m zabezpieczone ochroną gumową i 1 wywrotka o ładowności od 25ton -35ton. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w Wykazie stanowiącym, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, tj. narzędzia i urządzenia udostępnione Wykonawcy przez inny podmiot. Wyjaśnienie konieczności załączenia niniejszego załącznika znajduje się w treści Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, dot. I części przedmiotu zamówienia. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych Do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w Wykazie stanowiącym , Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, tj. narzędzia i urządzenia udostępnione Wykonawcy przez inny podmiot. Wyjaśnienie konieczności załączenia niniejszego załącznika znajduje się w treści Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, dot. II części przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na I i II część zamówienia wówczas składa - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w Wykazie stanowiącym, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, tj. narzędzia i urządzenia udostępnione Wykonawcy przez inny podmiot. Wyjaśnienie konieczności załączenia niniejszego załącznika znajduje się w treści Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, - Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 PLN w odniesieniu do każdej z części przedmiotu zamówienia, a także polisę na sumę min. 30.000,00 PLN jeśli Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia - część I i II zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach