Przetargi.pl
Odnowa rynku w miejscowości Janików- Gmina Ożarów poprzez remont świetlicy, budowę miejsc rekreacji i uzupełnienie terenów zielonych

Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-530 Ożarów, ul. Stodolna 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8610700 do 702 , fax. 015 8611136
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie
    ul. Stodolna 1 1
    27-530 Ożarów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8610700 do 702, fax. 015 8611136
    REGON: 00054878400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa rynku w miejscowości Janików- Gmina Ożarów poprzez remont świetlicy, budowę miejsc rekreacji i uzupełnienie terenów zielonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odnowa rynku w miejscowości Janików- Gmina Ożarów poprzez remont świetlicy, budowę miejsc rekreacji i uzupełnienie terenów zielonych na którą się składają:Budowa ciągu pieszo-jezdnego, Budowa placu przed budynkiem świetlicy wiejskiej od strony południowej o powierzchni ogólnej wraz z opaskami bocznymi budynku 535 m2, nawierzchni z kostki brukowej 6 cm i ewentualnie częściowo płyt kamiennych (do 70 procent powierzchni),Budowa placu za budynkiem świetlicy wiejskiej o powierzchni 285m2,Budowa chodników z kostki brukowej o grubości 6cm o łącznej powierzchni 626m2,Budowa schodów terenowych betonowych z obustronnymi poręczami,Budowa alejek o powierzchni 360m2,Budowa postumentów pod rzeźby i figury,Niwelacja terenu,Budowa placu zabaw o powierzchni 203,8m2, Rozmieszczenie elementów małej architektury, Obudowa z zadaszeniem istniejących studni (2szt),Wycinka drzew oraz wykarczowanie krzewów i pozostałości po wyciętych w przeszłości drzewach,Nasadzenia drzew i krzewów, urządzenie trawiastych nawierzchni placu, Urządzenie boiska trawiastego o wymiarach 20x40m,Lokalizacja nowej wiaty przystankowej, Wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z izolacjami: paroizolacją, wiatroizolacją i dociepleniem,Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku w ujednoliconych otworach, Ogólna powierzchnia terenu inwestycji wynosi 12 980m2 w tym: - powierzchnia zabudowy budynku świetlicy wiejskiej - 325m2 - powierzchnia projektowanego ciągu pieszo-jezdnego - 914m2 - powierzchnia projektowanego placu za budynkiem o nawierzchni z kruszywa łamanego -285m2 - powierzchnia projektowanej alejki o nawierzchni żwirowej - 360m2, - powierzchnia projektowanego placu przed budynkiem oraz chodników o nawierzchni z kostki brukowej wraz ze schodami terenowymi - 1161m2 - powierzchnia nawierzchni żwirowej frakcji 2-8mm na placu zabaw - 40m2 - powierzchnia płyty boiska trawiastego - 800m2, - powierzchnia trawników - 9420m2 Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy: - tablicę informacyjną budowy; - tablicę informacyjną o źródle współfinansowania zadania - Zamawiający uzyskał dla przedmiotowego zadania współfinansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działanie 3.4 Odnowa i Rozwój Wsi. Szczegółowe wytyczne dotyczące wyglądu tablic zamieszczone na stronie internetowe Ministerstwa Rolnictwa WWW.minrol.gov.pl w zakładce PROW 2007-2013 Informacja i promocja, księga wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013 - trwałą tablice pamiątkową po zakończeniu budowy j.w. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i szczegółowa specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 40 000, 00 PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Do potwierdzenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Do potwierdzenia: 1)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: - wykonał minimum jedną robotę budowlaną w swym zakresie obejmującą remont budynku, oraz roboty w zakresie zagospodarowania terenu, tj. budowę chodników z kostki brukowej, do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia: 1)Wykonawca potwierdzi spełnienie w/w warunku jeśli będzie dysponował: -minimum 1 osobą o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -minimum 1 osobą o specjalności drogowej, 2) oraz załączy niżej wymienione dokumenty -uprawnienia budowlane we wskazanych wyżej specjalnościach, -aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Do potwierdzenia: 1)Dokumentami potwierdzającymi, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będzie: -Oświadczenie wykonawcy z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznacza następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z ZAŁ. NR 1 do SIWZ oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1)dokument 1: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)dokument 2: aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześnie niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 3)dokument 3: aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 4)dokument 4: oświadczenie Wykonawcy, iż nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5)dokument 5: oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymogów z art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6)dokument 6: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał minimum jedną robotę budowlaną w swym zakresie obejmującą remont budynku, oraz roboty w zakresie zagospodarowania terenu, tj. budowę chodników z kostki brukowej, do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające naszyte wykonanie zamówienia. 7)dokument 7: wykaz osób jakimi dysponuje Wykonawca wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wskazanie co najmniej jednej osoby w specjalności konstrukcyjno budowlanej, i co najmniej jednej osoby w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6, ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U z 2001 r.Nr 5, poz. 42 ze zm) Dodatkowe dokumenty, oświadczenia wymagane w ofercie: a) dokument 8: kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót b) dokument 9: oświadczenie Wykonawcy z art. 36 st. 4 Ustawy Prawo Zamówień publicznych tj: zakres robót powierzonych podwykonawcom (zał. nr 9)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach