SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-201 Rybnik, ul. Gliwicka 33
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4328138 , fax. 032 4328169
- Data zamieszczenia: 2012-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
ul. Gliwicka 33 33
44-201 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4328138, fax. 032 4328169
REGON: 00029293600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODDYMIANIE KLATEK SCHODOWYCH - ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Oddymianie klatek schodowych - etap II 2. Zakres prac objętych zamówieniem: W zakres prac na poszczególnych Pawilonach wchodzi: a) Pawilon IX: - wyposażenie klatki schodowej w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub służące do usuwania dymu - montaż klapy dymowej; - zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30; b) Pawilon XVI: - wyposażenie klatki schodowej w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub służące do usuwania dymu - montaż klapy dymowej; - zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30; c) Pawilon X: - zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30; d) Pawilon XX: - zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30; - rozbiórka naświetli z luksfer wraz z zamurowaniem otworów po naświetlach. 3. Opis obiektu objętego robotami Pawilony IX, X, XVI, XX należą do kompleksu budynków SPZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33, są zlokalizowane w granicach ochrony konserwatorskiej. Obiekty objęte inwestycją, za wyjątkiem Pawilonu XX, są budynkami wpisanymi do Rejestru Zabytków Województwa Śląskiego. 4.Opis robót Zakres prac obejmuje roboty budowlane i elektryczne w czterech czynnych obiektach szpitalnych: a) Pawilon IX: - wymiana istniejących drzwi prowadzących do oddziałów łóżkowych, na parterze i I piętrze, na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi prowadzących na poddasze nieużytkowe na nowe o odporności pożarowej EI30, - oczyszczenie drogi ewakuacyjnej (klatki schodowej) ze wszystkich urządzeń i instalacji zawężających szerokość przejścia oraz materiałów łatwopalnych i rozprzestrzeniających ogień, - wykonanie otwory w stropodachu na klapę oddymiającą, - wykonanie instalacji elektrycznego oddymiania, w tym: - montaż klapy oddymiającej wyposażonej w osłony przeciwwiatrowe, - montaż centrali elektrycznego oddymiania, - montaż akumulatorów, - montaż przycisków oddymiania RT45, - montaż czujki DOR-40 z gniazdem, - montaż instalacji. b) Pawilon X: - wymiana istniejących drzwi prowadzących na poddasze nieużytkowe na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi prowadzących do oddziałów łóżkowych, na parterze i I piętrze, na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi do piwnicy na nowe o odporności pożarowej EI30, - demontaż istniejącego i montaż nowego nadproża nad drzwiami do piwnicy; c) Pawilon XVI: - wymiana istniejących drzwi do piwnicy na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi prowadzących do oddziałów łóżkowych, na parterze i I piętrze, na nowe o odporności pożarowej EI30, - oczyszczenie drogi ewakuacyjnej (klatki schodowej) ze wszystkich urządzeń i instalacji zawężających szerokość przejścia oraz materiałów łatwopalnych i rozprzestrzeniających ogień, - wykonanie otwory w stropodachu na klapę oddymiającą, - wykonanie instalacji elektrycznego oddymiania, w tym: - montaż klapy oddymiającej wyposażonej w osłony przeciwwiatrowe, - montaż centrali elektrycznego oddymiania, - montaż akumulatorów, - montaż przycisków oddymiania RT45, - montaż czujki DOR-40 z gniazdem, - montaż siłownika na oknie odpowietrzającym, - montaż instalacji. d) Pawilon XX: - wymiana istniejących drzwi prowadzących z klatki schodowej na korytarz oddziału na parterze na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi prowadzących do oddziałów łóżkowych, na I i II piętrze, na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi do piwnicy na nowe o odporności pożarowej EI30, - rozbiórka naświetla z luksfer wraz z jego zamurowaniem, w ścianie działowej pomiędzy korytarzem oddziału na parterze, a klatką schodową - rozbiórka naświetla z luksfer wraz z jego zamurowaniem, w ścianie działowej pomiędzy oddziałami łóżkowymi na I i II piętrze a klatką schodową 5. Obowiązki Wykonawcy: 5.1 Wykonanie szczegółowego harmonogramu prac do 4 dni od momentu przekazania placu budowy. Harmonogramy bezwzględnie muszą być zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego: inspektora nadzoru oraz ordynatora i oddziałową oddziału, na którym będą prowadzone prace. Odstępstwa od zatwierdzonych harmonogramów będą możliwe jedynie na podstawie pisemnej zgody osób, które je zatwierdziły. 5.2 Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za teren budowy z chwilą przejęcia placu budowy. 5.3 Wyznaczenie osoby do sprawowania funkcji kierownika budowy która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest zarejestrowana w Okręgowej Izbie Samorządu Budownictwa oraz posiada uprawnienia do kierowania robotami na obiektach objętych ochroną konserwatora zabytków. 5.4 Zabezpieczenie pomieszczeń w rejonie wykonywanych prac, wydzielenie części roboczej od pozostałych pomieszczeń oddziału, zabezpieczenie sprzętu oraz składowanych materiałów przed dostępem pacjentów oraz innych osób trzecich. 5.5 Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i SIWZ. 5.6 Realizacja wszelkich robót zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów prawa budowlanego, sztuki i wiedzy budowlanej, norm, przepisów BHP oraz innych wynikających z przepisów prawa polskiego w zakresie dotyczącym realizacji zamówienia. 5.7 Stosowanie materiałów posiadających dopuszczenie do stosowania w budownictwie i obiektach służby zdrowia /wyłącznie z krajów Unii Europejskiej/. 5.8 W trakcie realizacji stosowania się do zaleceń i uwag przekazywanych w ramach nadzoru inwestorskiego. 5.9 Ochrona mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie budowy w tym także drzew i krzewów. 5.10 . Usuwanie na bieżąco i na własny koszt materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu art.3 ust.3 pkt.22 ustawy z 27 kwietnia 2001r. powstałych w związku i w efekcie realizacji niniejszych prac i obciążony jest obowiązkami gospodarowania odpadami. Spoczywają na nim obowiązki ich zbierania i magazynowania w dostarczonym przez siebie kontenerze lub samochodzie oraz ich unieszkodliwienie. Koszty wywozu i składowania na wysypisku, jak również ewentualnej utylizacji zawarte są w cenie ofertowej. 5.11 Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 5.12 Realizacja wymagań Inwestora zawartych w załączniku nr 1 do protokołu przekazania budowy. 5.13 Wykonanie i przedłożenie do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie dokonane zmiany w stosunku do wstępnych założeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5.14 Udzielenie minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace, a na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancjami ich producentów. 5.15 W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia, że w przypadku awarii zamontowanych urządzeń, przystąpi do usunięcia usterek w czasie nie dłuższym niż siedem dni od terminu skutecznego powiadomienia o zaistniałej awarii. 5.16 Z uwagi na prace prowadzone na czynnym obiekcie, wymaga się prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu. 5.17 Kompletną dokumentację wraz z certyfikatami i atestami dla materiałów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu poprzedzającym odbiór robót wraz z podpisanym ich wykazem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące PLN 00/100) na całość zamówienia. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 2. Formy wadium Wadium może być wniesione w następującej formie: - pieniądzu, 3. Miejsce złożenia Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO S.A. o/Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, natomiast Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium również w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27