Przetargi.pl
ODDYMIANIE KLATEK SCHODOWYCH - ETAP II

SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-201 Rybnik, ul. Gliwicka 33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4328138 , fax. 032 4328169
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
    ul. Gliwicka 33 33
    44-201 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4328138, fax. 032 4328169
    REGON: 00029293600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODDYMIANIE KLATEK SCHODOWYCH - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Oddymianie klatek schodowych - etap II 2. Zakres prac objętych zamówieniem: W zakres prac na poszczególnych Pawilonach wchodzi: a) Pawilon IX: - wyposażenie klatki schodowej w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub służące do usuwania dymu - montaż klapy dymowej; - zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30; b) Pawilon XVI: - wyposażenie klatki schodowej w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub służące do usuwania dymu - montaż klapy dymowej; - zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30; c) Pawilon X: - zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30; d) Pawilon XX: - zamknięcie klatki schodowej drzwiami o odporności ogniowej EI30; - rozbiórka naświetli z luksfer wraz z zamurowaniem otworów po naświetlach. 3. Opis obiektu objętego robotami Pawilony IX, X, XVI, XX należą do kompleksu budynków SPZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33, są zlokalizowane w granicach ochrony konserwatorskiej. Obiekty objęte inwestycją, za wyjątkiem Pawilonu XX, są budynkami wpisanymi do Rejestru Zabytków Województwa Śląskiego. 4.Opis robót Zakres prac obejmuje roboty budowlane i elektryczne w czterech czynnych obiektach szpitalnych: a) Pawilon IX: - wymiana istniejących drzwi prowadzących do oddziałów łóżkowych, na parterze i I piętrze, na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi prowadzących na poddasze nieużytkowe na nowe o odporności pożarowej EI30, - oczyszczenie drogi ewakuacyjnej (klatki schodowej) ze wszystkich urządzeń i instalacji zawężających szerokość przejścia oraz materiałów łatwopalnych i rozprzestrzeniających ogień, - wykonanie otwory w stropodachu na klapę oddymiającą, - wykonanie instalacji elektrycznego oddymiania, w tym: - montaż klapy oddymiającej wyposażonej w osłony przeciwwiatrowe, - montaż centrali elektrycznego oddymiania, - montaż akumulatorów, - montaż przycisków oddymiania RT45, - montaż czujki DOR-40 z gniazdem, - montaż instalacji. b) Pawilon X: - wymiana istniejących drzwi prowadzących na poddasze nieużytkowe na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi prowadzących do oddziałów łóżkowych, na parterze i I piętrze, na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi do piwnicy na nowe o odporności pożarowej EI30, - demontaż istniejącego i montaż nowego nadproża nad drzwiami do piwnicy; c) Pawilon XVI: - wymiana istniejących drzwi do piwnicy na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi prowadzących do oddziałów łóżkowych, na parterze i I piętrze, na nowe o odporności pożarowej EI30, - oczyszczenie drogi ewakuacyjnej (klatki schodowej) ze wszystkich urządzeń i instalacji zawężających szerokość przejścia oraz materiałów łatwopalnych i rozprzestrzeniających ogień, - wykonanie otwory w stropodachu na klapę oddymiającą, - wykonanie instalacji elektrycznego oddymiania, w tym: - montaż klapy oddymiającej wyposażonej w osłony przeciwwiatrowe, - montaż centrali elektrycznego oddymiania, - montaż akumulatorów, - montaż przycisków oddymiania RT45, - montaż czujki DOR-40 z gniazdem, - montaż siłownika na oknie odpowietrzającym, - montaż instalacji. d) Pawilon XX: - wymiana istniejących drzwi prowadzących z klatki schodowej na korytarz oddziału na parterze na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi prowadzących do oddziałów łóżkowych, na I i II piętrze, na nowe o odporności pożarowej EI30, - wymiana istniejących drzwi do piwnicy na nowe o odporności pożarowej EI30, - rozbiórka naświetla z luksfer wraz z jego zamurowaniem, w ścianie działowej pomiędzy korytarzem oddziału na parterze, a klatką schodową - rozbiórka naświetla z luksfer wraz z jego zamurowaniem, w ścianie działowej pomiędzy oddziałami łóżkowymi na I i II piętrze a klatką schodową 5. Obowiązki Wykonawcy: 5.1 Wykonanie szczegółowego harmonogramu prac do 4 dni od momentu przekazania placu budowy. Harmonogramy bezwzględnie muszą być zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego: inspektora nadzoru oraz ordynatora i oddziałową oddziału, na którym będą prowadzone prace. Odstępstwa od zatwierdzonych harmonogramów będą możliwe jedynie na podstawie pisemnej zgody osób, które je zatwierdziły. 5.2 Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za teren budowy z chwilą przejęcia placu budowy. 5.3 Wyznaczenie osoby do sprawowania funkcji kierownika budowy która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest zarejestrowana w Okręgowej Izbie Samorządu Budownictwa oraz posiada uprawnienia do kierowania robotami na obiektach objętych ochroną konserwatora zabytków. 5.4 Zabezpieczenie pomieszczeń w rejonie wykonywanych prac, wydzielenie części roboczej od pozostałych pomieszczeń oddziału, zabezpieczenie sprzętu oraz składowanych materiałów przed dostępem pacjentów oraz innych osób trzecich. 5.5 Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i SIWZ. 5.6 Realizacja wszelkich robót zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów prawa budowlanego, sztuki i wiedzy budowlanej, norm, przepisów BHP oraz innych wynikających z przepisów prawa polskiego w zakresie dotyczącym realizacji zamówienia. 5.7 Stosowanie materiałów posiadających dopuszczenie do stosowania w budownictwie i obiektach służby zdrowia /wyłącznie z krajów Unii Europejskiej/. 5.8 W trakcie realizacji stosowania się do zaleceń i uwag przekazywanych w ramach nadzoru inwestorskiego. 5.9 Ochrona mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie budowy w tym także drzew i krzewów. 5.10 . Usuwanie na bieżąco i na własny koszt materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu art.3 ust.3 pkt.22 ustawy z 27 kwietnia 2001r. powstałych w związku i w efekcie realizacji niniejszych prac i obciążony jest obowiązkami gospodarowania odpadami. Spoczywają na nim obowiązki ich zbierania i magazynowania w dostarczonym przez siebie kontenerze lub samochodzie oraz ich unieszkodliwienie. Koszty wywozu i składowania na wysypisku, jak również ewentualnej utylizacji zawarte są w cenie ofertowej. 5.11 Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 5.12 Realizacja wymagań Inwestora zawartych w załączniku nr 1 do protokołu przekazania budowy. 5.13 Wykonanie i przedłożenie do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie dokonane zmiany w stosunku do wstępnych założeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5.14 Udzielenie minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace, a na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancjami ich producentów. 5.15 W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia, że w przypadku awarii zamontowanych urządzeń, przystąpi do usunięcia usterek w czasie nie dłuższym niż siedem dni od terminu skutecznego powiadomienia o zaistniałej awarii. 5.16 Z uwagi na prace prowadzone na czynnym obiekcie, wymaga się prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu. 5.17 Kompletną dokumentację wraz z certyfikatami i atestami dla materiałów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu poprzedzającym odbiór robót wraz z podpisanym ich wykazem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące PLN 00/100) na całość zamówienia. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 2. Formy wadium Wadium może być wniesione w następującej formie: - pieniądzu, 3. Miejsce złożenia Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO S.A. o/Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, natomiast Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium również w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach