Przetargi.pl
Odbudowa infrastruktury drogowo - mostowej - tj.: 1. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Dydnia ( k. Adamski ) 270,0 m2 2. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Dydnia ( k Gaworecki ) 308,0 m2 3. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Grabówka ( k. Stadionu ) 500,0 m2 4. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Niebocko ( k. Jadczyszyn ) 260,0 m2 5. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Wydrna ( k. Wydrzyński) 387,0 m2

Zakład Utrzymania Modernizacji Obiektów Komunalnych i Obsługi Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-204 Dydnia, Dydnia 224
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4308151 , fax. 0-13 4308151
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utrzymania Modernizacji Obiektów Komunalnych i Obsługi Rolnictwa
    Dydnia 224 224
    36-204 Dydnia, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4308151, fax. 0-13 4308151
    REGON: 37048956600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa infrastruktury drogowo - mostowej - tj.: 1. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Dydnia ( k. Adamski ) 270,0 m2 2. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Dydnia ( k Gaworecki ) 308,0 m2 3. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Grabówka ( k. Stadionu ) 500,0 m2 4. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Niebocko ( k. Jadczyszyn ) 260,0 m2 5. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Wydrna ( k. Wydrzyński) 387,0 m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa infrastruktury drogowo - mostowej - tj.: 1. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Dydnia ( k. Adamski ) 270,0 m2 2. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Dydnia ( k Gaworecki ) 308,0 m2 3. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Grabówka ( k. Stadionu ) 500,0 m2 4. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Niebocko ( k. Jadczyszyn ) 260,0 m2 5. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Wydrna ( k. Wydrzyński) 387,0 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kryteria oceny ofert - wg opisu przedmiotu zamówienia: - cena ofert -100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Formularz oferty wg wzoru lub na załączonym wzorze /druku/, 7.1. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. Nr 1). 7.2. Oferenci przedłożą stosowne dokumenty w celu oceny wiarygodności ekonomicznej, finansowej i technicznej tj.: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty - (Dz.U. Nr 71, poz. 645 z dnia 07.04.2004 r.); b) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty - (Dz.U. Nr 71, poz. 645 z dnia 07.04.2004 r), c) Zestawienie bilansów oraz rachunków zysków i strat, a w przypadku dostawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ostatnie 3 lata - (zał. Nr 2), d) Informacji banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową dostawcy lub wykonawcy, (zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty), e) Wykaz kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót objętych zamówieniem (wraz z potwierdzonymi kopiami uprawnień - zał nr 3), f) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia z udokumentowaniem źródeł pozyskania lub opis technicznego wyposażenia firm - (zał. Nr 4), g) Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót - (zał. Nr 5), h) Referencje potwierdzające, że dostawy lub roboty budowlane, o których mowa w pkt. h, zostały wykonane z należytą starannością, (przynajmniej od 5 inwestorów), i) Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia - (zał. Nr 6). 7.3. Kosztorys ofertowy szczegółowy - /cenę - netto i brutto - sporządzony na bazie załączonego przedmiaru robót oraz zestawienie rzeczowo - finansowe - wg załączonego lub na załączonym wzorze. 7.4. Formularz - zestawienie wskaźników cenotwórczych - (jak w pkt 22.3 spec.); 7.5. Proponowany okres gwarancji na wykonane roboty, liczony w miesiącach od ostatecznego (końcowego) odbioru całego zadania - wymagany minimalny termin gwarancji - 36 miesięcy; 7.6. Proponowany termin wykonania przedmiotu umowy, liczony w miesiącach od chwili podpisania umowy - oświadczenie; 7.7. Oświadczenie o proponowanym terminie płatności faktur - wymagany minimalny termin płatności - 20 dni; 7.8. Zaakceptowany projekt umowy - podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadydnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach