Areszt Śledczy w Sanoku ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4655000, 4655015 , fax. 013 4655002
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Sanoku
ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4 4
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4655000, 4655015, fax. 013 4655002
REGON: 37001764300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wymiar Sprawiedliwości
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawy artykułów z grupy - mięso i jego przetwory - o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Zadanie 1 1. Mielonka lencz CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 2. Kiełbasa mortadela CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 3. Mielonka tyrolska CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 4. Kiełbasa zwyczajna CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 400 kg 5. Kiełbasa parówkowa CPV 15131700-2 w szacunkowej ilości 300 kg 6. Szynka mielona wieprzowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 7. Flak wołowy w rosole CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 250 kg 8. Pieczeń w bloku CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 200 kg 9. Serca wołowe CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 200 kg 10. Mielonka śniadaniowa CPV15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 11. Szynka drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 250 kg 12. Polędwica drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 100 kg 13. Mielonka drobiowa CPV 15131135-0 w szacunkowej ilości 250 kg 14. Pasztet CPV 15131131 w szacunkowej ilości 200 kg 15.Salceson biały CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 16. Kaszanka CPV 15131134-3 w szacunkowej ilości 250 kg 17. Pasztet konserwowy 110-150g CPV 15131131-2 w szacunkowej ilości 100 kg 18. Pasztet konserwowy 280-330g CPV 15131131-2 w szacunkowej ilości 200 kg Zadanie 2 1. Mięso mielone CPV 15131620-7 w szacunkowej ilości 400 kg 2. Mięso wieprzowe gulaszowe CPV 15113000-3 w szacunkowej ilości 100 kg 3. Mięso wołowe kl. II/drobne/ CPV 15111190-7 w szacunkowej ilości 200 kg 4. Boczek wieprz. surowy z/k CPV 15131220-3 w szacunkowej ilości 250 kg 5. Żeberka wieprzowe paski CPV 15131220-3 w szacunkowej ilości 150 kg 6. Kurczaki mrożone CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 300 kg 7. Udko z kurczaka mrożona CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 200 kg 8. Kości drobiowe mrożone CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 450 kg 9. Serca drobiowe mrożone CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg 10. Żołądki drobiowe mrożone CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieniach, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: złożą dokumenty: wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz 1655 z 2007 r.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15