Przetargi.pl
Budowa kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Ludowego w Kielnarowej -etap II

Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Tyczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 36-020 Tyczyn, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 22 19 363 , fax. 0-17 22 19 363
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Tyczynie
    ul. Mickiewicza 1 1
    36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 22 19 363, fax. 0-17 22 19 363
    REGON: 00099978800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Ludowego w Kielnarowej -etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji centralnego ogrzewania w Domu Ludowym w Kielnarowej. Zakres robót obejmuje: demontaż grzejników z rur stalowych, wykonanie rurociągów w instalacjach c.o., montaż nowych grzejników, wykonanie próby i regulacji instalacji c.o.; wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych; roboty budowlane związane z instalacja c.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy. Niniejsza osoba ma posiadać doświadczenie zawodowe w budownictwie na tym stanowisku - 3 lata, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności, instalacyjno-inżynieryjnej. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wymagane jest załączenie życiorysu zawodowego w/w osoby sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ oraz załączenie kopii stosownych uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego/Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z aktualnym terminem ważności. b)Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.).Zamawiający dokona oceny czy Wykonawcy spełniają wyżej wymienione warunki na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 do SIWZ, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek, posiadania takich uprawnień - uprawnienia kierownika budowy, -dokumenty stwierdzające przynależność kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego/Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z aktualnym terminem ważności, -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tyczyn.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach