Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej Pietraszka w Nieledwi w km 0+000-0+386, 0+557-1+046, 1+426-1+454, 1+602-1+733, 1+874-2+087 oraz w odcinkach 0+286-0+557, 1+046-1+426, 1+454-1+602, 1+733-1+874

Gmina Milówka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza 123
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8637190 , fax. 033 8637600
  • Data zamieszczenia: 2013-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
    ul. Jana Kazimierza 123 123
    34-360 Milówka, woj. śląskie
    tel. 033 8637190, fax. 033 8637600
    REGON: 00054902200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milowka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej Pietraszka w Nieledwi w km 0+000-0+386, 0+557-1+046, 1+426-1+454, 1+602-1+733, 1+874-2+087 oraz w odcinkach 0+286-0+557, 1+046-1+426, 1+454-1+602, 1+733-1+874
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Odbudowa drogi gminnej Pietraszka w Nieledwi w Gminie Milówka w km: 0+000-0+386, 0+557-1+046, 1+426-1+454, 1+602-1+733, 1+874-2+087 - 5 odcinków - część finansowana ze środków budżetu państwa 0+286-0+557, 1+046-1+426, 1+454-1+602, 1+733-1+874 - 4 odcinki - część finansowana ze środków własnych Gminy. Całość zadania polega na wykonaniu odbudowy drogi o długości 2,087 km. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie podbudowy, wykonanie koryta drogowego, ułożenie korytek ściekowych, wykonanie nawierzchni. Szczegółowy zakres zamówienia określają: przedmiar robót dla 5 odcinków oraz przedmiar robót dla 4 odcinków - stanowiący Załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ projekt techniczny-opracowanie uproszczone dla 5 odcinków oraz dla 4 odcinków stanowiąca Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ Uwaga: Szczegółowy zakres robót podzielony jest na dwie części, z uwagi na podział finansowania zadania. Część I zadania dla 5 odcinków współfinansowanej jest ze środków budżety państwa w ramach usuwania skutków powodzi w 2010 r, natomiast część II dla 4 odcinków zadania finansowana jest ze środków własnych Gminy. Z uwagi na powyższe Zamawiający będzie wymagał rozliczenia całości zadania z podziałem na dwie części. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką budowlaną, obowiązującymi normami technicznymi. 5. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Węgierskiej Górce 20 8131 0005 0000 0244 2000 0030. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz-oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego , a kserokopie dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milowka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach