Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej nr 113528L Piłatka - Antolin od km 0+004 do km 1+550 w miejscowości Piłatka, zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 r.

Gmina Godziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-302 Godziszów, Godziszów Trzeci 121A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8710002 , fax. 015 8711110
  • Data zamieszczenia: 2015-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godziszów
    Godziszów Trzeci 121A 121A
    23-302 Godziszów, woj. lubelskie
    tel. 015 8710002, fax. 015 8711110
    REGON: 00053789800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godziszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej nr 113528L Piłatka - Antolin od km 0+004 do km 1+550 w miejscowości Piłatka, zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest odbudowa - remont drogi o nawierzchni bitumicznej zlokalizowanej w ciągu drogowym w m-ści Piłatka w km : od km 0+004 do km 1+550. Projekt sporządzono w ramach prowadzenia inwestycji związanej z odbudową-remontem dróg gminnych na terenie Gminy Godziszów; określa on zakres robót obejmujących odbudowę-remont nawierzchni drogi i stanowi załącznik do materiałów przetargowych. Powyższe prace przyczynią się do wzmocnienia konstrukcji nawierzchni; nadania wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych determinujących odwodnienie powierzchniowe obiektu; likwidację zapadnięć, wybojów oraz kolein Zakres opracowania określono na podstawie Promesy nr DUSKŻ-I-ZKWPJST.864.447.2015 , katalogów i wytycznych technicznych dla dróg. Projekt obejmuje wykonanie odbudowy - remontu przez odtworzenie nawierzchni bitumicznej poprzez wyrównanie ubytków, położenie warstwy profilującej i ścieralnej oraz ścięcie i uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym. Projektuje się szerokość jezdni 5,00m od km 0+004 do km 1+550 oraz 0,75 m pobocza obustronnie w granicach ramowych istniejącej konstrukcji nawierzchni. W wyniku robót nie nastąpi zmiana parametrów użytkowych ani technicznych istniejącej drogi. Zaprojektowana droga została usytuowana w planie tak, aby wysokie walory użytkowe były powiązane z otaczającym zagospodarowaniem przestrzennym oraz poczuciem bezpieczeństwa użytkowania. Gabaryty obiektu zostały dostosowane do warunków i potrzeb sytuacyjnych. Brak odpowiednich spadków powierzchniowych, obciążenie pojazdami oraz działanie wód opadowych i czynników atmosferycznych spowodowało dalszą degradację nawierzchni drogi, dlatego też projektuje się nawierzchnię o następujących warstwach w kolejności technologicznej: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 3 cm - Wiązanie międzywarstwowe emulsją asfaltową w ilości 0,51 l/m2 - Warstwa profilująca z betonu asfaltowego - gr. 2 cm ( średnia gr. wyrównania) - Oczyszczenie nawierzchni - Zaprojektowano pobocza gruntowe o szerokości 0,75m każde ze spadkami 8% w kierunku od osi jezdni. Uformowane pobocza gruntowe należy zagęścić do Is=0.97 oraz E2=100MPa. Wielkość robót została ujęta w przedmiarze robót. Parametry techniczne drogi: - Kategoria drogi - gminna, dojazdowa - Prędkość projektowa - 40 km/h - Nawierzchnia - I klasa obciążenia - Szerokość jezdni drogi -5,00m - Szerokość poboczy - 2 x 0,75m - Spadek poprzeczny jezdni - 2% - Spadek podłużny - zgodnie z istniejącą nawierzchnią Profil podłużny drogi usytuowany jest w osi drogi od punktu PT : od km 0+004 do punktu KT w kilometrze 1+550. Profil podłużny należy określić i usytuować po analizie nawierzchni istniejącej. Spadki podłużne obiektu należy dostosować do terenu istniejącego tak aby były zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Przekroje konstrukcyjne stworzono na podstawie warunków określonych w Dz.U. Nr 43 z 2 marca 1999 rok poz. 430 w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz w oparciu o ustalenia z Inwestorem. Szerokości poszczególnych elementów projektowanego obiektu jest dostosowana do natężenia ruchu, uwarunkowań związanych z dostępnością terenu oraz do rachunku ekonomicznego. Na całej długości rozpatrywanego odcinka drogi występuje przekrój drogi pełnej, jezdnia jednopasowa, spadek na całości jezdni obustronny - daszkowy, obustronne pobocza. Szerokość jezdni wynosi 5,00 m, pobocza 2 x 0,75m. Nawierzchnia bitumiczna gr. 3 cm-warstwa ścieralna, warstwa profilująca średnia gr. 2 cm, wraz z wyrównaniem ubytków masą bitumiczną. Spadki powierzchniowe jezdni daszkowe wynoszą i = 2% i skierowane są od osi jezdni na odcinkach prostych; spadki poboczy gruntowych szerokości 0,75m skierowane są od osi jezdni i wynoszą 8%. . Nie przewiduje się formowania skarp. Gabaryty poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz szczegółowe rozwiązania techniczne ich zastosowania przedstawiono na opracowaniach graficznych. Powierzchniowe odwodnienie poszczególnych elementów drogi z wód opadowych zapewniają spadki poprzeczne z ukłonem w kierunku od osi jezdni, spadki na jezdni wynoszą i=2%, . Spadki pobocza i=8%. Spadki podłużne projektowanego obiektu winny być zgodne z ukształtowaniem istniejącej nawierzchni oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni na odcinkach prostych dokonuje się poprzez daszkowy układ spadków; na łukach spadki jednostronne dostosowane do istniejącej powierzchni jezdni w przekroju poprzecznym do terenów niżej położonych za pomocą rowów i przepustów. W km 0+785 znajduje sie przepust rurowy fi 100 x 2, który należy oczyścić z namułów, rowy przy wlocie i wylocie z przepustu odmulić na odcinku po 20 m w każdą stronę, styki rur w przepuści uszczelnić klejem budowlanym wstrzykując zaprawę w miejscach styków, spoinę wygładzić ; W km 1+150 znajduje sie przepust rurowy fi 100 x 1, który należy oczyścić z namułów, rowy przy wlocie i wylocie z przepustu odmulić na odcinku po 20 m w każdą stronę, beton na przyczółkach należy skuć w miejscach widocznych spękań, ubytki wypełnić nowym betonem klasy C16/20, styki rur w przepuści uszczelnić klejem budowlanym wstrzykując zaprawę w miejscach styków, spoinę wygładzić; W km 1+390,00 jest posadowiony przepust rurowy fi 150, który należy oczyścić z namułów, rowy przy wlocie i wylocie z przepustu odmulić i oczyścić na odcinku po 20 m w każdą stronę, styki rur w przepuści uszczelnić klejem budowlanym wstrzykując zaprawę w miejscach styków, spoinę wygładzić . Roboty ziemne wykonać za pomocą koparek mechanicznych i samochodów samowyładowczych przez dowóz ziemi w miejsca ubytku nasypów i w pobocza .Grunt pozyskać odtwarzając rowy przydrożne. W celu umocnienia skarpy, dna i przeciwskarpy w km 1+180 do 1+230 przewidziano umocnienie płytami pełnymi 100 x 300 x 12,5-0 cm ; skarpa - wysokość umocnienia 3 m pod skosem 1 : 1,5 ; rów umocnienie szer. 1 m; przeciwskarpa-umocnienie wysokości 1 m pod skosem 1:1,50. Oczyszczenie poboczy z zakrzaczeń, samosiewek i zarostów wykonać ręcznie na szerokości 2 m od krawędzi jezdni wg. wskazań inwestora. Zdjęcie nadmiaru gruntu w poboczach wykonać ładowarkami kołowymi i równiarkami. PODSTAWOWY ZAKRES RZECZOWY INWESTYCJI. 1. Długość łączna m 1546,00 2. Szerokość nawierzchni drogi/poboczy m 5,00/0,75 3. Powierzchnia całkowita m2 7730,00 4. Bariery ochronne m 150 5. Oznakowanie szt. 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 583.07 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset osiemdziesiąt trzy 07/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godziszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach