Stowarzyszenie "Centrum Przedsiębiorczości, Integracji i Edukacji" OPP ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Staropijarska 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 25 7980615 , fax. 25 7980615
- Data zamieszczenia: 2015-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie "Centrum Przedsiębiorczości, Integracji i Edukacji" OPP
ul. Staropijarska 3 3
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 25 7980615, fax. 25 7980615
REGON: 03094624800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń magazynowych na parterze i produkcyjno-sanitarnych na drugim piętrze starszego skrzydła budynku (równoległego do ulicy Staropijarskiej) na potrzeby prowadzenia Zakładu Aktywności Zawodowej. W ZAZ planowane jest prowadzenie działalności szwalniczej. Profil i zakres działalności został opisany w projekcie technologicznym. Zakres robot objętych zamówieniem: -rozbiórka części ścianek działowych, -przebudowa pomieszczeń w strefie węzłów socjalno-sanitarnych, -wydzielenie ścianami działowym pokoi biurowych, -remont poszczególnych pomieszczeń- wymiana posadzek, malowanie, podwieszane sufity z płyt gk. w sanitariatach i pomieszczeniach biurowych, wymiana parapetów, -wymianę stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów, częściowo ze zmianą lokalizacji wejść zamurowania istniejących, wykucie nowych otworów z zazbrojeniem nadproży prętami ze stali żebrowanej, -roboty sanitarne i elektryczne- wg opracowania branżowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych plany sytuacyjne i przedmiar robót zamieszczone w Tomie III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pln). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BZ WBK S.A. 57150016631216600612850000 z dopiskiem: Wadium na przebudowę pomieszczeń na potrzeby zakładu aktywności zawodowej. 5. W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.lukow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sali sportowej przy Gimnazjum w Bychawie
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia ZM 34/230/2016 jest Przebudowa i remont Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 10 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na naprawie budynku nr 2 w m. Rajskie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni dróg i placów w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Głębokiej 4
Dodano: 2016-07-26 - Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 26 (koszarowy) w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu.
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku nr 11 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-22 - Remont pomieszczeń w siedzibach Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie i Chełmie
Dodano: 2016-07-20 - Remont stacji transformatorowych wraz z dokumentacją techniczną w kompleksach wojskowych w Lublinie bud. nr 99 przy Al. Racławickich 44 i w Klikawie bud. nr 4 oraz kompensacja mocy biernej w Roskoszy bud. nr 13
Dodano: 2016-07-15