Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej ogłasza przetarg
- Adres: 22-680 Lubycza Królewska, ul. Kolejowa 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6617002, 6617462 , fax. 084 6617412
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej
ul. Kolejowa 1 1
22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie
tel. 084 6617002, 6617462, fax. 084 6617412
REGON: 00054065300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubycza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa drogi gminnej Nr 111965 L w miejsc. ŻURAWCE WIEŚ - ETAP III - w Gminie Lubycza Królewska od KM 1+612,00 do KM 2+392,00 długość 780 m.b. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienie obejmuje miedzy innymi : - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych na odcinku- 780 m.b. - roboty ziemne , - rozebranie i wykonanie części przelotowych - 7,0m.b. - profilowanie podłoża istniejącej warstwy niesortu - 2 432,00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagana wpłata WADIUM - w kwocie: 8 000,00 zł słownie : osiem tysięcy złotych groszy 00-100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, b) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, c) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk : - kierownik budowy - majster robót. d) posiadają niżej wymieniony sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia : e) zrealizowali w ostatnich pięciu latach, jako główni wykonawcy, min. 3 robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. f) udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 m-cy - od daty ostatecznego odbioru i przekazania drogi do użytkowania. g) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Oceny spełniania powyższych warunków dokona komisja przetargowa powołana zarządzeniem wójta Gminy Lubycza Królewska poprzez analizę formalno-prawną dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z pkt. VI Specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia Wadium 2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez osobę uprawnioną. (Zał. nr 1) 3. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg załączonego wzoru - Zał. nr 2). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z załączonym wzorem (Zał. nr 3). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem że : organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny, tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W/w zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację o personelu jakim dysponuje Wykonawca na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V.1.c niniejszej Instrukcji. Do informacji o personelu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i potwierdzenia przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy osoby wyszczególnione w załączniku nr 4 nie są etatowymi pracownikami Wykonawcy, należy dołączyć do oferty Zobowiązanie do współpracy zgodne z treścią Załącznika nr 4a. 8. Informację o jednostkach sprzętowo-transportowych wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5. 9. Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku. o którym mowa w pkt. V.1.e niniejszej instrukcji. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wymienione zamówienia wykonał z należytą starannością. 10. Wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę (Zał. nr 7). Dokumenty wymienione w pkt. VI winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubycza.pl BIP Lubycza Królewska
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2630 L Poniatowa - Chodel na odcinku od km 2+600 do km 3+200 dług. 0,6 km w miejscowości Dąbrowa Wronowska
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1809 L Szpica - Zawadów
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 - Naprawa nawierzchni dróg z kostki brukowej w Składzie Jawidz, CZĘŚĆ NR 2 - Roboty ogólnobudowlane w zakresie naprawy posadzki przemysłowej budynek nr 39 w Jawidzu
Dodano: 2016-07-27 - Remont dróg na terenie Gminy Zamość w 2016 r. lipiec
Dodano: 2016-07-27 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg sołectw Stara Wieś, Leopoldów oraz Piotrówek w technologii asfaltu lanego bez wycinki naprawianej nawierzchni
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
Dodano: 2016-07-26 - przebudowa drogi powiatowej nr 2934 L Księżpol -Harasiuki
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kłoczew
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3450 L Poturzyn - Przewodów - Tarnoszyn na odcinku Liski - Przewodów od km 5+620 do km 9+000 o długości 3,380 km
Dodano: 2016-07-22 - Odbudowa drogi powiatowej Nr 2247L od km 13+585 do km 15+749 w miejscowościach Kłodnica Dolna, Kłodnica Górna, gmina Borzechów, zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 roku
Dodano: 2016-07-21