Przetargi.pl
Remont dojścia do hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach Al. Partyzantów 11

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Al. Partyzantów 11
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8862731, 8862734 , fax. 081 8862731
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Puławach
    Al. Partyzantów 11 11
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8862731, 8862734, fax. 081 8862731
    REGON: 43061561600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dojścia do hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach Al. Partyzantów 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dojscia do hali sportowej w zakresie: 1. wykonanie obrzeży betonowych o wym 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (dł. 115,4 mb) 2. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubosci 6 cm na podsyp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie mogą podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP, 2. Muszą spełniać wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 Ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oswiadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej 3. Aktualne zaswiadczenie z ZUS (KRUS) i US 4. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach