Przetargi.pl
Ocieplenie ścian budynku styropianem o grubości wspólnej dla wszystkich ścian wynoszącej 14 cm VI Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej.

Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, al. Politechniki 3a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6312027, 6312019 , fax. 042 6364177
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie
    al. Politechniki 3a 3a
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6312027, 6312019, fax. 042 6364177
    REGON: 00000158307000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocieplenie ścian budynku styropianem o grubości wspólnej dla wszystkich ścian wynoszącej 14 cm VI Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z wykonaniem robót ociepleniowych VI Domu Studenta Politechniki Łódzkiej metodą BSO (Bezspoinowy System Ociepleń) w systemie nierozprzestrzeniającym ognia Dryvit Outsulation lub równoważnym o podobnych właściwościach, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Projekcie budowlanym. Elewacja malowana farbami typu Dryvit silikat lub równoważnymi o podobnych właściwościach: - Lite cimnamon nr 464 - Stephs Mood nr 463 - Battleship nr 633 - Mercedes nr 625. Parapety zewnętrzne muszą być wymienione na parapety powlekane z blachy stalowej ocynkowanej 0,55 mm w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym (typu REAL nr 9010 lub równoważny o tym samym kolorze). Szczegółowy wykaz prac do wykonania oraz zestawienie materiałów określone zostało w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej, na którą składa się projekt budowlany, przedmiar robót. Zakres prac obejmuje ponadto sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia projekt organizacji i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. Po stronie Wykonawcy leżą koszty organizacji placu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wywozu gruzu i opłat za składowanie na wysypisku, oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość stosowanych materiałów i wykonywanych robót oraz zgodność z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi i poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Przed rozpoczęciem robót związanych z wykonaniem BSO należy przygotować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) oraz zapewnić odpowiednie zagospodarowanie terenu. Obowiązek prowadzenia Dziennika budowy spoczywa na Wykonawcy. Zapisy w Dzienniku budowy będą dokonywane na bieżąco i będą dotyczyć przebiegu robót, stanu bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz technicznej i ekonomicznej strony budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana jest wpłata wadium w wysokości 2.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), udokumentowane w ciągu ostatnich pięciu lat (2005/2009) wykonaniem minimum dwóch robot budowlanych zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia w zakresie ocieplenia budynków (o wartości całkowitej zamówienia nie mniejszej niż 700.000,00 zł każda). 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Udzielą minimum pięcioletniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2005/2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie docieplenia budynków, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). 4. Informacji dotyczącej pracownika Wykonawcy (imię i nazwisko) proponowanego na kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej należy dołączyć do oferty). 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Autoryzację producenta na dystrybucję i układanie systemu ocieplenia. 7. Aprobatę techniczną lub certyfikat zgodności z normą systemu ocieplenia. 8. Certyfikat przeciwpożarowy. 9. Certyfikat sanitarny. 10. Specyfikację techniczną parametrów technicznych systemu ocieplenia (czyli własności materiałów elewacyjno-ociepleniowych systemu ocieplenia). 11. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 12. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 13. Kopia dowodu wpłaty wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 14. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych imię i nazwisko pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 15. Wykonany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy zgodny co do zakresu prac i liczby pozycji z kosztorysem nakładczym oraz z zestawieniem robocizny materiałów i sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancyjnego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach