Przetargi.pl
Renowacja parku im. dr J. Rodego w Tomaszowie Mazowieckim

Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44/724-45-47 , fax. 724-2311
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego
    ul. POW 10/16 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44/724-45-47, fax. 724-2311
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja parku im. dr J. Rodego w Tomaszowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: Renowacja parku im. dr J. Rodego w Tomaszowie Mazowieckim Zakres zamówienia obejmuje: Mała architektura: zakup i montaż nowych ławek: - elementy nośne metalowe malowane na kolor czarny matowy, - siedziska drewniane impregnowane i zabezpieczone powierzchniowo, kolor: palisander, zakup i montaż nowych koszy na śmieci: - kosze metalowe malowane na kolor czarny matowy, wymiana lamp parkowych z oprawami: - słupy żeliwne malowane na kolor czarny matowy, - klosze nietłukące z żarówkami. Wszystkie elementy małej architektury będą montowane na stałe w podłożu w fundamentach. Renowacja pomników: pomnik dr J. Rodego: - oczyszczenie podmurówki i uzupełnienie ubytków, - oczyszczenie pomnika i piaskowanie elementów kamiennych, - oczyszczenie ręczne popiersia dr J. Rodego, - malowanie ścian pomnika impregnatem zabezpieczającym przed graffiti, - odświeżenie napisów na pomniku, pomnik Poległych Żołnierzy 14 Brygady Artylerii II Armii WP: - skucie powierzchni bocznej z piaskowca, - przygotowanie powierzchni postumentu pod płytki granitowe, - obłożenie powierzchni (pionowych i poziomych) postumentu płytkami granitowymi 8 x 8cm gr. 2cm, - renowacja tablic pamiątkowych, - oczyszczenie i przygotowanie ścian pomnika do malowania, - malowanie ścian pomnika farbą RAL 7074 Telegrey, - zdjęcie, odnowienie i malowanie farbą RAL 6025 Ferngreen oraz ustawienie armaty na pomniku, - malowanie postumentu i ścian pomnika do wysokości 2,5m impregnatem zabezpieczającym przed graffiti.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia b) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac konserwatorskich określonych w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. 2004/150, poz. 1579) i która spełni wymóg zawarty w paragrafie 7 tegoż Rozporządzenia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. (sto tysięcy złotych 00/100). 4. Nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 są one zastępowane dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów i oświadczeń: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania należy złożyć: 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 2.1 Wykaz - załącznik nr 2 do SIWZ, osób, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wskazanymi do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe tj. w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. Zamawiający będzie liczył 3 letnie doświadczenie zawodowe od dnia otrzymania uprawnień budowlanych. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. 2.2 Wykaz - załącznik nr 2 do SIWZ, osób, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, posiadającą uprawnienia do wykonywania prac konserwatorskich, przy czym osoba wskazana do wykonywania prac konserwatorskich musi posiadać, co najmniej roczną praktykę zawodową związaną z konserwacją zabytków. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, o których mowa w paragrafie 9 pkt 2.2 SIWZ. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 3.1 kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (sto tysięcy zł. 00/100) 4. Dodatkowe dokumenty i oświadczenia, jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: 4.1 Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 4.2 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 są one zastępowane dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tomaszow.miasta.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach