Przetargi.pl
Ocieplenie budynku wraz z prześwitem bramowym, remont balkonów, studzienek przyokiennych, posadzki w prześwicie bramowym w budynku mieszkalnym przy ul. Dolnej 21A w Warszawie, administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów DOM Konduktorska - zaprojektuj i wybuduj.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2010-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocieplenie budynku wraz z prześwitem bramowym, remont balkonów, studzienek przyokiennych, posadzki w prześwicie bramowym w budynku mieszkalnym przy ul. Dolnej 21A w Warszawie, administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów DOM Konduktorska - zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót polegających na ociepleniu budynku wraz z prześwitem bramowym, remoncie balkonów, studzienek przyokiennych, posadzki w prześwicie bramowym w budynku mieszkalnym przy ul. Dolnej 21A w Warszawie, administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów DOM Konduktorska - zaprojektuj i wybuduj. 1.1. Przedmiot zamówienia: 1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu (w oparciu o załączony Program funkcjonalno użytkowy stanowiący Rozdział IV siwz oraz założenia projektowo-kosztorysowe stanowiące Rozdział V siwz, i w oparciu o Audyt energetyczny stanowiący Rozdział VI siwz oraz Zalecenia konserwatora zabytków stanowiące Rozdział VII siwz) ocieplenia budynku wraz z prześwitem bramowym, remoncie balkonów, studzienek przyokiennych, posadzki w prześwicie bramowym w budynku mieszkalnym przy ul. Dolnej 21A w Warszawie. 1.1.2. Przed przystąpieniem do bezpośrednich prac projektowych w celu wyboru i akceptacji przez Zamawiającego przyjętych materiałów i rozwiązań technicznych, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu możliwe opcje jak najtańszych rozwiązań, spełniających jednak wymagane warunki techniczne i Normy Polskie. 1.1.3. Przedmiot zamówienia w zakresie wyżej wymienionych robót obejmuje następujące etapy: 1) przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym: a)opracowanie projektu budowlanego, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę w uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków i P.poż, b) uzyskanie pozwolenia na budowę, c) wykonanie dokumentacji wykonawczej uwzględniających również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru, d) wykonanie przedmiarów robót zawierających zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót przedstawionych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót. Przedmiary uwzględniają wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; e) wykonanie kosztorysów inwestorskich dla projektu - sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) wykonanie zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową wszystkich robót stanowiących przedmiot zamówienia. 1.1.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób kompleksowy z materiałów własnych wykonawcy. 1.2. Wymagania w zakresie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 1.2.1. Dokumentację projektowo-kosztorysową, o której mowa w pkt. 3.1.1.3. 1) siwz wykonać należy zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym stanowiącym Rozdział IV siwz oraz założeniami projektowo-kosztorysowymi stanowiącymi Rozdział V siwz, i w oparciu o Audyt energetyczny stanowiący Rozdział VI siwz oraz Zalecenia konserwatora zabytków stanowiące Rozdział VII siwz. 1.2.2. Dokumentacje projektową należy wykonać w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami w tym odnośnie do zakresu i formy zgodnie z: a. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 ze zmianami), b. Wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane ( tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz obowiązującymi normami, aktualnymi warunkami technicznymi dla obiektu określonego w pkt. 3.1. siwz i innymi właściwymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu, c. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1133), d. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym. 1.2.3. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji jak również zawierać klauzulę o przeniesieniu praw autorskich na Zamawiającego. Dokumentacja ma być wzajemnie skoordynowana technicznie. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. Każdy egzemplarz powinien być oprawiony, trwale zszyty oraz posiadać ponumerowane strony i rysunki. 1.2. 4. Dokumentację projektową należy wykonać w formie opisanej w założeniach projektowych - Rozdział V siwz. 1.2.5. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego (na podstawie upoważnienia) pozwolenie na budowę oraz wszelkie wymagane uzgodnienia i decyzje dla całości przedmiotu zamówienia w tym m.inn. decyzje i uzgodnienia konserwatorskie, załatwienie formalności w ZDM związanych z zajęciem pasa ruchu i wykonanie projektu organizacji ruchu, 1.2.6. Pełnienie bezpłatnie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w czasie wykonywania robót na podstawie dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia. 1.3. Wymagania w zakresie roboty budowlanej: 1.3.1. Wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia z materiałów własnych Wykonawcy, 1.3.2. Stosowanie w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 1.3.3. Wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być w standardzie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6.02.2003r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U z dnia 19.III.2003r. Dz. U 03.47.401), 1.3.4. Wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodne z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 1.3.5. Wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodne z wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 1.3.6. Wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 1.3.7. Wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodne z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 1. będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Konduktorska w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 00-775 Warszawa, ul. Konduktorska 12. 3. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 3.1.1.W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót objętych zamówieniem zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika budowy, o którym mowa w punkcie 4.1. 3.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 3.1.3.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 3.1.4.W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV, V siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. Zmiany, o których mowa wyżej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 4.1. prowadzenia dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 4.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 4.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 4.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 4.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 4.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 4.7. wykonywania usług i robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 4.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 4.9. załączenia do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac projektowych i robót budowlanych, o której mowa w pkt. 8.1.3. i 8.1.4. specyfikacji. 5. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonaną dokumentację projektową stanowiącą przedmiot umowy do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi na roboty wykonane na jej podstawie. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 60 miesięcy. 7. Zastosowana przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbrutto? nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu dla II kw. 2010 r., wynoszącej dla robót: ogólnobudowlanych Rbrutto?= 31,86 zł. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni określony w wyd. Sekocenbud Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu dla II kw. 2010 r. i wynoszący dla materiałów: ogólnobudowlanych 9,4 %,. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ceny materiałów - bez kosztów zakupu - nie mogą być wyższe niż średnie ceny warszawskie - bez kosztów zakupu - publikowane przez Sekocenbud w kwartale, w którym roboty będą wykonywane. 10 Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ceny pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud w kwartale, w którym roboty będą wykonywane. 11. Za roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, wynagrodzenie ustalane będzie na podstawie zweryfikowanych przez inspektora nadzoru z DOM Konduktorska kosztorysów powykonawczych opartych o protokoły odbioru końcowego i obmiary robót. Kosztorysy powykonawcze dla robót, o których mowa w zdaniu pierwszym będą sporządzane w oparciu o jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa. W przypadku braku odpowiednich nakładów dla danej roboty w ww. katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest nakładów rzeczowych wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów nadzoru Zamawiającego i zatwierdzonych przez Kierownika DOM Konduktorska. 12. Wycena ryczałtowa prac projektowych stanowiących przedmiot zamówienia musi być wykonana w oparciu o Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych 2009, przy stawce nie wyższej niż 17,80 PLN/j.n.p. (bez podatku VAT). 13. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia 19 sierpnia 2010 r. do godz. 1000.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach