Przetargi.pl
OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z USŁUGĄ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENU W KARKONOSKIM CENTRUM GOSPODARKI ODPADAMI W ŚCIĘGNACH - KOSTRZYCY

Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Bukowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, Bukowiec, ul. Robotnicz 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 71 31 271 , fax. 75 71 31 271
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Bukowcu
    Bukowiec, ul. Robotnicz 6 6
    58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie
    tel. 75 71 31 271, fax. 75 71 31 271
    REGON: 02231301200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z USŁUGĄ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENU W KARKONOSKIM CENTRUM GOSPODARKI ODPADAMI W ŚCIĘGNACH - KOSTRZYCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z usługą utrzymania czystości terenu w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy (składowisko odpadów). Usługa realizowana będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wymaganiami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity - Dz.U. z 2014 poz. 1099). W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie także do wykonywania innych czynności, których szczegółowy wykaz zamieszczono poniżej.Szczegółowe warunki realizacji umowy z zakresu ochrony osób i mienia oraz szczegółowy wykaz czynności objętych przedmiotem zamówienia:I.Harmonogram czynności służb ochrony a)(obszar zaznaczony w Załączniku nr 1 kolorem czerwonym):- ochrona fizyczna mienia 24 h/d, - ochrona nieruchomości przed włamaniem, grabieżą i penetracją osób niepożądanych, - zabezpieczenie obiektów przed kradzieżą, włamaniem i dewastacją,- ochrona mienia pod względem przeciwpożarowym,- ochrona mienia przed zniszczeniem, uszkodzeniem mogącym stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi oraz środowiska, - wpuszczanie na teren obiektów wyłącznie osoby posiadające odpowiednie zezwolenie,- dopilnowanie przestrzegania bezwzględnego zakazu przebywania osób postronnych na terenie składowiska,- legitymowanie osób przybywających na teren obiektu i odnotowanie w książce ochrony i mienia i nazwiska przybyłego oraz celu wizyty,- uniemożliwienie wstępu na ochraniany teren osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających bądź osobom zachowującym się w sposób agresywny, - niezwłoczne zawiadomienie właściciela i policji o zaistnieniu przestępstwa na terenie ochranianego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem śladów pozostawionych przez sprawców,- niezwłoczne zawiadomienie właściciela i straży pożarnej w przypadku pożaru w ochranianym obiekcie, - patrolowanie obiektu wg przedstawionego przez Wykonawcę (w ciągu 7 dni od podpisania umowy) graficznego planu ochrony z wyznaczonymi punktami kontrolnymi zatwierdzonymi przez Zamawiającego (zakup i montaż odpowiednich czytników punktów kontrolnych leży po stronie Wykonawcy),- patrolowanie obiektu zarówno w dzień jak i w nocy raz na dwie godziny wg trasy wyznaczonej na w/w planie graficznym,- stosowanie środków przymusu bezpośredniego w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie,- w uzasadnionych przypadkach zatrzymanie sprawcy włamania, kradzieży lub innego przestępstwa dokonanego na szkodę Zamawiającego i niezwłoczne przekazanie Policji.- w sytuacjach tego wymagających podejmowanie interwencji przez własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną: a) zadaniem grupy interwencyjnej jest szybkie (maksymalnie 15 minut) dotarcie do monitorowanego obiektu, sprawdzenie przyczyny alarmu i zabezpieczenie jego w przypadku stwierdzenia śladów włamania,- prowadzenie książki ochrony do której będą wpisywane obejmowane dyżury przez poszczególnych pracowników oraz wszystkie zdarzenia, które będą miały miejsce podczas służby,- prowadzenie książki wydanie - przyjęcie kluczy,- konserwacja istniejącego systemu alarmowego 2 razy w roku (pierwszy miesiąc półrocza) wg czynności, potwierdzone protokołem tj.:a)badanie czułości czujek - regulacja,b) badanie poboru prądu czujek - regulacja,c)sprawdzenie zamocowania urządzeń,d)sprawdzenie działania: komunikatora radio, komunikatora tlf, manipulatorów e) sprawdzenie stanu okablowania systemu,f)pomiary poboru prądu Centrali Alarmowej,g)badanie współdziałania systemu,h)badanie czasów operacyjnych, i)sprawdzenie skuteczności działania, - dbanie o zieleń: koszenie traw, przycinanie krzewów w okresie letnim, w miarę potrzeb,- w okresie zimowym odśnieżanie bram i szlaków komunikacyjnych oraz placów przed budynkami,- Plan sytuacyjny Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.2. Wymagane jest zatrudnienie dostatecznej liczby osób zgodnie z normami określonymi w Kodeksie Pracy. 3. Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę na terenie (Mysłakowic, Podgórzyna, Karpacza, Kowar lub Jeleniej Góry) własnej grupy interwencyjnej, w skład której wchodzą pracownicy ochrony posiadający wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wydany przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.). Czas reakcji grupy interwencyjnej, tj. przyjazdu do siedziby Zamawiającego i podjęcia ewentualnych, koniecznych czynności nie może być dłuższy niż 15 minut od momentu wezwania.II.Zakres obowiązków Wykonawcy1.Sprawdzenie stanu zamknięć, zabezpieczeń i plomb.2. Sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników Zamawiającego.3.Zgłaszanie Zamawiającemu braków lub naruszeń dotyczących stanu ochranianego mienia (wymagana forma pisemna).4.Skontrolowanie, czy po zamknięciu pomieszczeń i budynków oraz opuszczeniu ich przez pracowników Zamawiającego osoby obce opuściły obiekty i obszar chroniony (dotyczy pomieszczeń objętych usługą). 5.Pobieranie, wydawanie i przechowywanie kluczy od pomieszczeń. Pracownik ochrony za pokwitowaniem w książce ewidencji kluczy przejmuje na przechowanie i wydaje, za pokwitowaniem. Przy przyjęciu i wydaniu kluczy odnotowuje się dokładny czas zdania i wydania kluczy, potwierdzając własnoręcznym podpisem przyjmującego i pobierającego.Po zakończeniu pracy pracownik ochrony winien sprawdzić czy wszystkie klucze zostały zdane do depozytu na przechowanie, a w przypadku stwierdzenia braku przekazać informację o zaistniałym fakcie osobie wskazanej w umowie przez Zamawiającego. Jednocześnie należy ten fakt odnotować w książce służby.6.Ciągłe, aktywne przebywanie pracowników Wykonawcy na terenie obiektów (obszaru) podlegających ochronie wg harmonogramu służb ochrony.7.Wezwanie osób nie posiadających uprawnień do przebywania na obszarze lub obiekcie chronionym albo zakłócających porządek, będących w stanie nietrzeźwym, do ich opuszczenia. 8.Ujęcie osób stwarzających, w sposób oczywisty, bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także ochranianego mienia, niezwłoczne powiadomienie Policji i przekazanie ujętego przybyłym funkcjonariuszom. Zastosowanie środków przymusu bezpośredniego podczas wykonywania czynności ujęcia - wyłącznie na warunkach określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 roku w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego (Dz.U. nr 89, poz. 563 z ewentualnymi późniejszymi zmianami).9.Nadzór i kontrolowanie funkcjonowania systemów alarmowych i p.poż., natychmiastowe działanie w przypadku ich uaktywnienia się.10.Legitymowanie i kontrola osób wchodzących i wychodzących z terenu dozorowanych obiektów oraz wjeżdżających i wyjeżdżających w pojazdach (czy posiadają aktualne dokumenty pozwalające na wstęp lub opuszczenie obiektu) za wyjątkiem osób zwolnionych od kontroli, zamieszczonych w wykazie przedstawionym przez Zamawiającego nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji niniejszej umowy. Prowadzenie stosownej ewidencji w dzienniku służby.11.Utrzymywanie w należytym porządku terenu bezpośrednio przyległego poszczególnym obiektom, tj. wejść (schodów, podejść) do budynków. Teren ten należy utrzymać w czystości, a w zimie należy go odśnieżyć i w razie konieczności posypać piaskiem.III.Środki techniczne Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić i zastosować środki techniczne usprawniające realizację ochrony osób i mienia w ramach zawartej umowy:1.Urządzenia, narzędzia niezbędne do: koszenia, utrzymania czystości, odśnieżania.We wszystkie urządzenia (środki techniczne) określone w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie wyposażyć swoich pracowników. Urządzenia winny być w pełni sprawne techniczne i posiadać wymagane atesty. Urządzenia te stanowią własność Wykonawcy.IV.Pozostałe obowiązki pracowników ochrony 1.W zakresie zabezpieczenia mienia przed pożarem, kradzieżą i zniszczeniem, pracownicy ochrony mają obowiązek ogólnej kontroli terenu zakładu. W przypadku stwierdzenia kradzieży, niedostatecznego zabezpieczenia mienia zakładu zgłaszają ten fakt upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego. Wszelkie zauważone usterki wpisują do książki służby.2.W zakresie oświetlenia terenu - zapalanie i wygaszanie o odpowiednich porach świateł zewnętrznych.3. Pracownik ochrony w trakcie wykonywania swoich obowiązków zobowiązany jest do:a. prowadzenia bieżącej lustracji osób wchodzących i wychodzących na i z terenu zakładu.b.prowadzenie bieżącej lustracji pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających /na i z/ terenu zakładu.c.W przypadkach szczególnych na polecenie Zamawiającego, może dokonać szczegółowej kontroli osób i pojazdów. W przypadku stwierdzenia naruszeń prawa, pracownik o fakcie tym powiadamia osobę wyznaczoną do współpracy przez Zamawiającego, a na ich polecenie Policję i fakt ten odnotowuje w książce służby.d.Przestrzeganie całkowitego zakazu wnoszenia napojów alkoholowych na teren zakładu. W przypadku stwierdzonej próby naruszenia tego zakazu, fakt ten odnotowuje w książce służby i przekazuje informację do osób nadzorujących. 4.Pracownicy ochrony obowiązani są do utrzymania estetyki wyznaczonych pomieszczeń służbowych. Obowiązkiem pracownika ochrony, po skończonej służbie jest, przekazać zmiennikowi pomieszczenie i wszystkie sprawy w należytym porządku, zapewniające sprawne wykonywanie dalszych czynności służbowych. O wszelkich brakach i usterkach stwierdzonych na zmianie należy poinformować zmiennika, a fakt ten odnotować w książce służby wyszczególniając usterki i braki.5.Pracownikom ochrony nie wolno wykonywać samodzielnie żadnych prac na terenie chronionym, które nie wynikają z zakresu obowiązków służbowych.6.Pracowników ochrony obowiązuje całkowity zakaż palenia tytoniu w miejscu pełnienia służby za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych.7.Pracownikom ochrony zabrania się wpuszczania osób postronnych do miejsc pełnienia służby, z wyjątkiem osób upoważnionych do kontroli z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji grupy interwencyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kcgo.karkonosze.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach