Przetargi.pl
OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 1 im. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BOGATYNI, UL. CHOPINA 15

Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Fryderyka Chopina 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 32 444 , fax. 075 77 32 444
  • Data zamieszczenia: 2011-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika
    ul. Fryderyka Chopina 15 15
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 32 444, fax. 075 77 32 444
    REGON: 23084191600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pg1bogatynia.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 1 im. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BOGATYNI, UL. CHOPINA 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Publicznego Gimnazjum nr 1 w Bogatyni realizowana w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej przez pracownika ochrony. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Ochronę obiektów sportowych, budynków znajdujących się na terenie Publicznego Gimnazjum nr 1, mienia Publicznego Gimnazjum nr 1 oraz ochronę osób przebywających na terenie Publicznego Gimnazjum nr 1, w szczególności uczniów i pracowników tej szkoły w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej przez jednego przeszkolonego, umundurowanego i wyposażonego w niezbędny sprzęt pracownika ochrony polegającą na ciągłym aktywnym przebywaniu pracownika Wykonawcy na terenie Publicznego Gimnazjum nr 1 w Bogatyni, tzn.: -niedopuszczeniu do obecności na terenie szkoły osób nieupoważnionych do przebywania na nim bez stosownego zezwolenia, -legitymowaniu osób wchodzących jak i wychodzących (zapisy w księdze służb), -niedopuszczeniu do dewastacji mienia i zakłócania spokoju i porządku w budynku szkoły i na terenie przynależnym do szkoły, -niezwłocznym powiadomieniu grupy interwencyjnej, która dotrze do siedziby Zamawiającego najpóźniej w ciągu 10 minut i podejmie niezbędne działania w razie usiłowania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia itp., -niezwłocznym powiadomieniu osoby będącej przedstawicielem Zamawiającego w sprawach wynikających z realizacji przedmiotu umowy o niemożności wykonania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy, -pokryciu kosztów powstałych w wyniku kradzieży bez względu na ich wysokość, jeżeli miała ona miejsce w wyniku nienależytego wykonania obowiązków przez Wykonawcę oraz kosztów związanych z nienależytym wykonaniem usług ochrony osób, mienia i obiektów Zamawiającego, -sprawdzaniu prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu obiektów przez pracowników, uczniów i osoby obce, -sprawowaniu kontroli na każdej przerwie lekcyjnej osób wchodzących i wychodzących na teren szkoły, -dopilnowywaniu, aby bramy wjazdowe na teren szkoły od strony ul. Chopina były w godzinach od 8.00 do 14.00 zamknięte, -pełnieniu w czasie długich przerw międzylekcyjnych dyżuru przy wejściu na teren szkoły od ul. Chopina w celu uniemożliwiania opuszczania uczniom terenu szkoły przed planowym ukończeniem przez nich zajęć, -zamykaniu na klucz w godzinach od 8.00 do 14.00 przejścia od strony ul.Paderewskiego, -zgłaszaniu Zamawiającemu braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia, -podejmowaniu działań ochronnych i zabezpieczających oraz udzielaniu pierwszej pomocy w przypadku zaistnienia zdarzeń przestępczych i losowych, -współdziałaniu z dyrekcją szkoły i dostosowywaniu się do jej poleceń w związku z ewentualną ewakuacją szkoły ( otwieranie wyjść ewakuacyjnych, bram wjazdowych i bramy prowadzącej na teren ewakuacji, umożliwianie swobodnego dostępu do obiektu szkoły jednostkom ratunkowym), -udostępnianiu obiektów sportowych i szkolnych w godzinach pozalekcyjnych zgodnie z postanowieniem dyrekcji szkoły, -sprzedaży biletów na korty tenisowe według cennika i odnotowywaniu tożsamości osób korzystających z kortu w księdze służb, -nadzorowaniu stanu technicznego udostępnianych obiektów szkolnych w godzinach pozalekcyjnych osobom spoza szkoły, -dbaniu o wykorzystywanie użyczonych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem, -przynajmniej dwa razy w godz. nocnych ( od 22.00 do 7.00) osobistym dokonywaniu oględzin budynku i terenu przyszkolnego oraz miejsc szczególnego nadzoru (księgowość, kancelaria szkoły, pracownia informatyczna, pokój nauczycielski, czytelnia, biblioteka i archiwum szkoły) w celu wyeliminowania skutków ewentualnych nieprawidłowości, dokonanie oględzin oraz wnioski i uwagi ich dotyczące należy każdorazowo zapisać do księgi służb, -zabezpieczaniu imprez i uroczystości na terenie szkoły, -współdziałaniu z dyrekcją szkoły w zakresie szybkiego i sprawnego utrzymania bezpieczeństwa i porządku, -podjęciu natychmiastowych działań w razie zauważenia sytuacji mogących wpłynąć na zagrożenie zdrowia, życia osób przebywających na terenie chronionego obiektu, -podjęciu natychmiastowych działań w przypadku obecności osób nieupoważnionych do przebywania na terenie obiektu, osób nietrzeźwych, osób pod wpływem środków odurzających, -podjęciu natychmiastowych działań w razie prób kradzieży mienia lub jego dewastacji, -czuwaniu nad przestrzeganiem przepisów p/poż i bhp. 2. Ochrona winna być pełniona przez przeszkolonych i umundurowanych pracowników zatrudnianych u Wykonawcy na podstawie umów o pracę. Realizowanie zadań na podstawie umów cywilno-prawnych dopuszcza się jedynie w momencie urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innych przypadków losowych. 3 Pracownicy ochrony są zobowiązani do ścisłego przestrzegania tajemnic chronionego obiektu. 4. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność materialną za szkody wynikłe z winy Wykonawcy związanej z nienależytym wykonaniem przez Niego obowiązków w tym m. in. koszty powstałe w wyniku kradzieży czy zniszczenia mienia. 5. W Publicznym Gimnazjum nr 1 funkcjonuje system monitoringu oparty na działaniu 16 kamer. Ich obraz widoczny jest na monitorze w dyżurce pracownika ochrony oraz w gabinecie dyrekcji szkoły. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do stałej konserwacji systemu monitoringu jak i do ewentualnych jego napraw w momencie wystąpienia awarii systemu monitoringu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pg1bogatynia.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach