Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia w gimnazjach na terenie miasta Zgorzelec

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia w gimnazjach na terenie miasta Zgorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna uczniów i personelu oraz mienia w gimnazjach na terenie miasta Zgorzelec, wskazanych w pkt. 2. 2. Miejsca realizacji zadania: 1) Gimnazjum Nr 1, przy ul. Kościuszki 68, teren o powierzchni 15.558m2, budynek szkolny, 2 hale sportowe, parking dla samochodów pracowników, boisko ogólnodostępne ORLIK, obiekt oraz boisko monitorowane, 2) Gimnazjum Nr 2, przy ul. Orzeszkowej 60, teren o powierzchni 7.888m2, budynek szkolny, hala sportowa, parking dla samochodów pracowników, boisko ogólnodostępne, obiekt oraz boisko monitorowane, 3) Gimnazjum Nr 3, przy ul. Piłsudskiego1, teren o powierzchni 4.354m2, budynek szkolny, hala sportowa, parking dla samochodów, obiekt monitorowany. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) ochronę osób i mienia w miejscach wskazanych w pkt. 2, realizowaną w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej przez jednego - na każdym obiekcie - umundurowanego i wyposażonego w niezbędny sprzęt pracownika ochrony polegającą na: a) działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej uczniów i pracowników szkoły oraz innych osób znajdujących się na terenie szkoły, b) działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieży, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefą kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, c) ochronie przed wejściem na teren szkoły osób nieuprawnionych, d) stałym prewencyjnym obchodzie obiektu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynków, w tym boiska ogólnodostępnego, w trakcie których dokonywane będą sprawdzenia wszystkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, e) prowadzeniu obserwacji osób wchodzących do budynku szkoły i wychodzących z niego, f) ochronie szkoły przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę w szkole, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód, np. malowanie sprayem, sabotażu, aktów samowoli, g) w razie konieczności ścisłej współpracy z Policją podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegających, a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania patrolu interwencyjnego w gotowości do natychmiastowego działania na wezwanie pracownika ochrony, celem zatrzymania sprawcy przestępstwa dokonanego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym albo osoby podejrzanej o popełnienie przestępstwa. Czas reakcji patrolu interwencyjnego nie może przekroczyć 10 minut od momentu zgłoszenia. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, w której należy w szczególności wpisywać: czas objęcia i zdania posterunku, wszelkie spostrzeżenia, uwagi, interwencje oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów, o których mowa w pkt. 3.2 SIWZ. Książkę dyżurów prowadzoną w danym miesiącu należy przekazać Dyrektorowi danej szkoły w terminie do piątego dnia następnego miesiąca. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia Dyrektora danej szkoły o naruszeniach dotyczących stanu zabezpieczenia mienia, podejmowania działań ochronnych i zabezpieczających oraz udzielenia pierwszej pomocy w przypadku zaistnienia zdarzeń przestępczych lub losowych, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów ppoż. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia pracownikom ochrony w pełni sprawne, niezależne od siebie, działające środki łączności (telefony komórkowe, radiotelefony itp.) oraz środki ochronne stosowane przez Wykonawcę dozwolone przepisami prawa niezbędne do należytego wykonywania usługi ochrony. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie z logo firmy oraz identyfikatory ze zdjęciem. 7) Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność materialną za szkody wynikłe z winy pracowników ochrony związane z nienależytym wykonywaniem przez nich obowiązków, w tym m.in.: koszty powstałe w wyniku kradzieży, czy zniszczenia mienia. 8) Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 4. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) informowania pracowników Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie, 2) zapewnienia pracownikom ochrony dostępu do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwości korzystania w wyjątkowych, nagłych przypadkach z telefonu w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się wg niżej wymienionego harmonogramu: 1) ochrona gimnazjów obejmować będzie dni nauki szkolnej w godz. od 7.30 do 15.00, 2) ochrona boisk ogólnodostępnych odbywać się będzie codziennie w godz. od 7.30 do 22.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c. aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d. aktualnej koncesji wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu. Zamawiający w tym zakresie żąda następujących dokumentów.: a. wykazu trzech wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. pełnienia usług ochrony osób i mienia, z podaniem ich wartości brutto nie mniejszej niż 15 tys. zł każda oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - formularz Nr 3 do SIWZ. b. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca w tym zakresie musi wykazać, iż: 1. dysponuje przynajmniej 7 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zamówienia, tj. posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia - formularz Nr 4 do SIWZ. c. w przypadku kiedy wykonawca w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 b wskaże osoby, którymi będzie dysponował - do przedmiotowego wykazu musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 2 do SIWZ/ Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 10 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d. Aktualną koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 2. potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Wypełnionego formularza wykazu zrealizowanych/wykonywanych usług zgodnie z zapisem w pkt. 9.2 a SIWZ - formularz Nr 3 do SIWZ, b. Wypełnionego formularza wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia osób, zgodnie z zapisem w pkt. 9.2b SIWZ - formularz Nr 4 do SIWZ, c. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.2 b, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 2 do SIWZ . W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 od a do d składa każdy z wykonawców. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 d może złożyć jeden z Wykonawców. Wymagania dotyczące oferty Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP: 1) wypełniony formularz ofertowy - formularz Nr 1, 2) wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - formularz nr 5 do SIWZ, W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykonana zamówienie własnymi siłami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach