Przetargi.pl
OCHRONA OSÓB I MIENIA DLA ZAKŁADU EKO DOLINA SP. Z O.O. w ŁĘŻYCACH

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6725000 , fax. 058 6727474
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6725000, fax. 058 6727474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OSÓB I MIENIA DLA ZAKŁADU EKO DOLINA SP. Z O.O. w ŁĘŻYCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia zakładu zagospodarowania odpadów Eko Dolina Sp. z o.o. w Łężycach realizowanej przez pracowników Wykonawcy (licencjonowanych agentów ochrony) całodobowo we wszystkie dni tygodnia w niżej określonym składzie osobowym: - od poniedziałku do piątku: od 6:00 do 18:00 - (12 godz.) jeden pracownik od 18:00 do 6:00 - (12 godz.) dwóch pracowników - soboty, niedziele oraz święta: od 6:00 do 6:00 - (24 godz.) dwóch pracowników. a także, dodatkowo jeden pracownik (licencjonowany agent ochrony): w okresie kwiecień - październik: - soboty od godz. 14:00 do 22:00 (8 godz.) - w niedziele i święta od godz. 7:00 do 22:00 (16 godz.) w okresie listopad - marzec: - w niedziele i święta od godz. 8:00 do 16:00 (8 godz.) Zakres usługi Wykonawcy polegać będzie na: a) Ochronie ciągłej, wykonywanej całodobowo ogrodzonego (siatką ogrodzeniową, długość ogrodzenia ok. 4000 mb) terenu zakładu Eko Dolina, o powierzchni ok. 35 ha, zwanego w niniejszej specyfikacji jako strefa A. Wejście na teren strefy A realizowane jest poprzez 3 bramy z napędem elektrycznym oznakowane symbolami 1A, 1B, 2 b) Ochronie okresowej oraz doraźnej (interwencyjnej) podlegać będą również tereny nieogrodzone Eko Doliny, lecz przylegające bezpośrednio do terenu strefy A, które w niniejszej specyfikacji określać będziemy jako strefę B. Strefa B podzielona jest na 3 obszary (1,2 i 3 ) Obszar 1 - zamknięta kwatera składowa - tzw. stare składowisko - zlokalizowane są tam studnie odgazowujące w ilości 75 szt. oraz zbiorcza stacja odgazowania SZ 4. Wejście poprzez bramy nr SK1, SK2 oraz furtkę osobową SK3. Obszar 2 - to teren zlokalizowany na północ od strefy A, wejście poprzez bramę nr 5. Obszar 3 - to rezerwa gruntowa pod przyszłą kwaterę składową odpadów B3, wejście na teren przez bramy nr 3 i 4. Teren ogrodzony (strefa A) oraz wskazane tereny przyległe (strefa B) umownie nazywać będziemy w niniejszej specyfikacji terenem chronionym. (Strefa A oraz strefa B przedstawiona została na mapce sytuacyjnej stanowiącej załącznik graficzny nr 1 do SIWZ). Przed przystąpieniem do wykonywania ochrony (po podpisaniu umowy) Wykonawca sporządzi i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu Instrukcję Wykonywania Ochrony Zakładu Eko Dolina, w której określi sposób wykonywania ochrony, zastosowane środki, urządzenia, itd. oraz zakres obowiązków i czynności Pracowników Ochrony. c) Do zadań Wykonawcy będzie należało: 1. Ochrona obiektów technologicznych, budynków, maszyn, urządzeń oraz infrastruktury technicznej i drogowej wraz z ochroną pracowników spółki Eko Dolina znajdujących się na terenie chronionym oraz wypełnianie zadań wynikających z treści niniejszej specyfikacji. Wykonawca w swojej ofercie zobowiązuje się do realizacji sposobu wykonywania ochrony fizycznej wymaganej przez Zamawiającego w sposób zapewniający należyte zabezpieczenie osób i mienia; 2. konwojowanie środków pieniężnych do banku w Rumi (do 8 km od siedziby Zamawiającego) na zgłoszenie zamawiającego (maks. 4 razy w miesiącu), złożone w dniu poprzedzającym; 3.posiadanie grupy interwencyjnej, składającej się z min. 2osób , gotowej dojechać do Zamawiającego w czasie nieprzekraczającym 20 minut . 4. zapewnienie dodatkowej obsady Pracowników Ochrony do zabezpieczenia imprez, spotkań organizowanych przez Zamawiającego na terenie zakładu (np. Dni Otwarte EKO DOLINY) - maksymalnie 4 razy w roku, każdorazowo maks. 10 dodatkowych Pracowników Ochrony. Wykonawca przy opracowaniu oferty będzie musiał uwzględnić wykorzystanie posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury technicznej, jak np. szlaban wjazdowy, system TV przemysłowej (kilkanaście kamer stałych oraz kilka głowic regulowanych), sieć instalacji alarmowych obiektowych (ob. nr 18, 7, 14 i 15), sieć sygnalizacji p.poż. dla wszystkich obiektów, oświetlenie terenu, układ dróg wewnętrznych oraz zaproponuje własne (Wykonawcy) środki i urządzenia, które ewentualnie zamierza zainstalować lub wykorzystywać w celu usprawnienia oraz wzrostu jakości świadczonej na rzecz Zamawiającego usługi. Uwaga! Na zastosowanie urządzeń, instalacji i pojazdów własnych Wykonawca musi uzyskać każdorazowo akceptację Zamawiającego wraz z terminem jej obowiązywania. d) Pracownicy Ochrony - Pracownicy Ochrony (tylko agenci licencjonowani) muszą być pracownikami Wykonawcy. Pracownicy Ochrony swoje obowiązki wykonywać będą na podstawie ustalonych zasad i warunków wynikających z zapisów umowy (wraz z SIWZ) dotyczącej wykonywania ochrony fizycznej dla zakładu Eko Dolina Sp. z oo. w Łężycach oraz zgodnie z Instrukcją Wykonywania Ochrony Zakładu (sporządzona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego). Pracownicy Ochrony zobowiązani są do wypełniania swoich obowiązków w sposób rzetelny i uprzejmy. - Z uwagi na powierzchniowo duży, rozległy i trudny teren Pracownikami Ochrony nie mogą być osoby w wieku przekraczającym 60 lat. - każdy pracownik ochrony musi posiadać znajomość podstawowej obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel ). - Niedopuszczalne jest pełnienie służby przez pracowników Ochrony w pomieszczeniu przy wyłączonym oświetleniu wewnętrznym w czasie od zmroku do świtu. - W sytuacjach szczególnych (np. upały) Zamawiający będzie miał uprawnienie do wydania polecenia Pracownikom Ochrony do otwarcia zaworów urządzeń zraszających zieleń - w max 5 wyznaczonych punktach na terenie chronionym. - Pracownikom Ochrony polecenia wydają ich bezpośredni zwierzchnicy, a ze strony Zamawiającego tylko uprawnione osoby podane w wykazie personalnym Zamawiającego. (Wykaz personalny zawiera imienny spis pracowników Eko Doliny z wyszczególnieniem osób uprawnionych do wydawania poleceń pracownikom Ochrony). - Każdy pracownik ochrony musi posiadać wyposażenie niezbędne do wykonania ustalonego umową zakresu usługi ochrony osób i mienia dla zakładu Eko Dolina Sp. z o.o.. - Pracownicy ochrony zobowiązani są do należytego wyglądu - czyste umundurowanie z identyfikatorem imiennym ze zdjęciem. Brak umundurowania i / lub identyfikatora dyskwalifikuje możliwość pełnienia służby przez danego Pracownika. W takiej sytuacji lub innej nie pozwalającej na wykonywanie pracy przez Pracownika Ochrony, Wykonawca w ciągu jednej godziny zobowiązany jest zastąpić tego Pracownika Ochrony innym. - Pracownicy Ochrony do pomieszczenia Ochrony nie wnoszą żadnych urządzeń elektronicznych niezwiązanych z wykonywaniem czynności służbowych (np. odtwarzacze MP3), odbiorników radiowych i telewizyjnych ani też informatycznych (typu laptop, notebook), jak również mebli (foteli) i innego wyposażenia oraz sprzętu. - W trakcie pełnienia służby niedopuszczalne jest także czytanie prasy, książek lub używania jakichkolwiek urządzeń nie związanych bezpośrednio z wykonywaniem czynności Ochrony zakładu Eko Dolina. - agentom Ochrony nie wolno przebywać w żadnych pomieszczeniach lub budynkach poza czasem niezbędnym do wykonania czynności służbowych. - pracownicy ochrony muszą mieć do dyspozycji przez 24h/dobę przynajmniej jeden , w pełni sprawny, dopuszczony do ruchu, gotowy do jazdy (napompowane koła, zatankowane przynajmniej pół baku paliwa, uzupełnione wszystkie płyny) wyglądający estetycznie (m.in. proste, nie pogięte blachy, nieodpadające warstwy lakieru, brak widocznych śladów rdzy i.t.p.) oznakowany w logo Wykonawcy samochód służbowy, zaparkowany na terenie EKO DOLINA Sp. z o.o. w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym; Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania oprócz samochodu innych pojazdów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia , zaakceptowanych przez Zamawiającego na piśmie. d) Zakres Ochrony 1. Do zakresu ochrony strefy A należeć będzie: a) otwieranie i zamykanie bram przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy zakładu dla obszaru strefy A, b) otwieranie i zamykanie drzwi do obiektów ogólnodostępnych strefy A ściśle według poleceń uprawnionych osób oraz instrukcji zakładu Eko Dolina, c) kontroli wejść i wyjść pracowników na teren zakładu (nie dotyczy budynku administracyjnego) - na podstawie identyfikatorów/przepustek, w które będą wyposażeni przez Zamawiającego, d) całodobowa kontrola ruchu pojazdów (szlaban elektryczny) dostawców oraz klientów obiektu wagowego wraz z ich ewidencją, prowadzoną w systemie zapisu elektronicznego (Excel) wprowadzanego ręcznie przez pracowników ochrony do komputera. W przypadku braku zasilania lub awarii szlabanu wjazdowego kontrola ruchu wykonywana być musi bezpośrednio przez agenta Ochrony, e) kontrola samochodów dostarczających odpady pod kątem stanu zabezpieczenia ładunków (siatki zabezpieczające). Brak siatki zabezpieczającej lub nieskuteczne zabezpieczenie wwożonych odpadów jest podstawą do zatrzymania samochodu i uniemożliwienie wjazdu na teren Eko Doliny - niedopuszczalne jest wywożenie przedmiotów niezgłoszonych przed wjazdem na teren EKO DOLINY. f) kontroli ruchu pojazdów Zamawiającego zgodnie z wytycznymi i instrukcjami; wytyczne i instrukcje Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie po podpisaniu umowy (zgodnie z jej zapisami), g) okresowe (co ok. 2 - 3 godzin), nieregularne obchody terenu zakładu (obiekty wraz z kwaterami, sprzęt, drogi, place, itd) po godzinach pracy zakładu oraz w dni wolne od pracy. Dokonanie każdego obchodu powinno być potwierdzane za pomocą urządzeń kontrolno - monitorujących będących własnością wykonawcy i zainstalowanych przez Wykonawcę w sposób zaakceptowany przez Zamawiającego, Zamawiający będzie miał możliwość bieżącego monitorowania urządzeń kontrolnych zastosowanego systemu kontroli pracy Pracowników Ochrony, h) fakt dokonania obchodu musi być każdorazowo wpisany do Dziennika ochrony obiektu bezpośrednio po jego dokonaniu, i) kontrola stanu ogrodzenia strefy A z częstotliwością raz na dobę. Dokonany obchód potwierdzany jest imiennym wpisem agenta dokonującej tego obchodu do książki ochrony obiektu, j) monitorowanie na bieżąco dostępnych z kamer systemu CCTV terenów strefy A oraz strefy B, k) bieżąca obserwacja i kontrola zainstalowanych w pomieszczeniu ochrony zwizualizowanych systemów nadzoru technologicznego, p.poż. i ochrony obiektów (szczególnie po zakończeniu pracy zakładu oraz w dni wolne od pracy), l) obligatoryjna codzienna (przed rozpoczęciem zmiany dziennej) kontrola stanu kontenerowej stacji zbiorczej biogazu na obszarze 1 strefy B. Obchód musi być potwierdzony imiennym wpisem agenta dokonującego tej kontroli do Dziennika ochrony zakładu, m) kontrola pojazdów wjeżdżających i opuszczających zakład według uznania pracowników Ochrony lub na polecenie uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego, poza pojazdami wjeżdżającymi na parking przed budynkiem administracyjnym, n) sprawdzanie, czy osoby przebywające na terenie Zakładu po godzinach pracy są do tego upoważnione, o) wzywanie do opuszczenia terenu Zakładu, ujmowanie i usuwanie osób, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionym lub stwierdzenia zakłócania przez nie porządku, a w uzasadnionych przypadkach, po powiadomieniu Policji zatrzymanie do czasu przybycia przedstawiciela Zakładu lub patrolu Policji, p) przyjmowanie i wydawanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego kluczy do pomieszczeń Zakładu, q) ochronie podlegają środki pieniężne (np. z obiektu wagowego) zgodnie z zakładową instrukcją Eko Doliny r) w przypadku stwierdzenia zmian od poprzedniego obchodu wokół granicy strefy A zakładu np. uszkodzenie ogrodzenia, urządzeń, naruszenia drzwi lub innej nieprawidłowości należy dokonać odpowiedniego wpisu do Dziennika ochrony, z jednoczesnym bezzwłocznym przekazaniem informacji o zaistniałym zdarzeniu upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, s) Obowiązkowe prowadzenie ostemplowanego przez Zamawiającego Dziennika ochrony, który musi być każdorazowo przedstawiany do kontroli upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, t) Dziennik ochrony jest dokumentem podstawowym dotyczącym wykonywania oraz rozliczania czynności związanych z usługą ochrony i powinien zawierać: - imienny skład osobowy każdej zmiany Ochrony. Fakt objęcia służby winien być wpisany w momencie jej rozpoczęcia tj. po dokonaniu wspólnego obchodu (budynki, obiekty, sprzęt) przez zmianę zdającą i przejmującą służbę, - odnotowywanie wszelkich zdarzeń po godzinach pracy zakładu lub odbiegających od stanów normalnych, - wszelkiego rodzaju pisemne informacje, uwagi Wykonawcy i Zamawiającego w tym uwagi do wykonywania obowiązków przez Pracowników ochrony stwierdzane przez Zamawiającego, u) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wypadkach, zagrożeniach, awariach itp. (kontakt telefoniczny z wskazanymi przedstawicielami Zamawiającego), v) archiwizowanie wszelkiej dokumentacji (np. Dzienników ochrony), powstałej na skutek realizacji usługi ochrony osób i mienia dla zakładu Eko Dolina Sp. z o.o., w) w przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających prawidłowemu funkcjonowaniu Zakładu, mieniu lub zdrowiu pracowników stosowanie się Pracowników ochrony do obowiązujących w danym zakresie na terenie Eko Doliny instrukcji i regulaminów, x) w sytuacjach nie przewidzianych postępowanie pracowników Ochrony musi być zgodne z ogólnymi zasadami postępowania np. w sytuacji wypadku, pożaru lub innego zagrożenia powiadomienie wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego itp), oraz udzielenie pierwszej pomocy, y) fizyczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia (np. kradzieży), aby do czasu przybycia Policji, Straży Pożarnej i / lub innych specjalistycznych służb nie dopuścić do zwiększenia powstałych skutków lub zatarcia śladów niezbędnych do ustalenia okoliczności i przyczyn zaistniałego zdarzenia, z) Wykonawca musi posiadać w odwodzie własną co najmniej 2 osobowa Grupę interwencyjną, która w przypadku wezwania przez dyżurujących Pracowników ochrony dojedzie w czasie maksymalnie nie przekraczającym 20 minut, w celu udzielenia wsparcia osobowego obsłudze Ochrony, aa) Grupa interwencyjna lub mobilny patrol przynajmniej dwa razy na dobę jest zobowiązany dokonać kontroli pracy pracowników ochrony danej zmiany, a fakt dokonania kontroli odnotowuje w dzienniku ochrony. bb) Każda Zmiana pracowników ochrony musi być wyposażona przynajmniej w latarki, pałkę i kajdanki oraz posiadać na stanie przynajmniej jeden sprawny aparat cyfrowy (jako osobne urządzenie - nie w telefonie komórkowym) z możliwością zgrania zapisu z tego aparatu do komputera PC na miejscu u Zamawiającego, cc) Obligatoryjne jest posiadanie niezależnej całodobowej łączności teletechnicznej na koszt Wykonawcy (musi być przynajmniej jeden telefon komórkowy), umożliwiającą łączność Ochrony na zewnątrz oraz możliwość kontaktu z Ochroną z zewnątrz, dd) Wykonawca musi zapewnić łączność pomiędzy pracownikami danej zmiany ochrony oraz kierownictwem Wykonawcy i Grupą interwencyjną, ee) Wykonawca w trakcie realizacji umowy ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy na zasadach wynikających z zapisów umowy oraz z Kodeksu cywilnego, ff) Ujawniony lub udokumentowany monitoringiem brak wykonywania przez Pracowników Ochrony wymaganych czynności z zakresu obowiązków, będzie skutkował odmową zapłaty za dany okres (godziny niewykonywania), a w przypadkach rażącego naruszenia wymagań Zamawiającego co może skutkować zagrożeniem dla zdrowia ludzi i/lub mienia Zamawiającego może być podstawą do rozwiązania umowy, Zakres ochrony strefy B polegać będzie na: a. codziennej kontroli stanu kontenerowej stacji zbiorczej biogazu (w obszarze 1), b. okresowo (raz / tydzień) przegląd stanu tzw. ogrodzeń leśnych na obszarach 2 i 3, c. doraźnych interwencjach w przypadku zauważenia naruszenia tych obszarów przez osoby nieuprawnione, d. otwieranie i zamykanie bram dla obszarów strefy B ściśle według poleceń uprawnionych osób oraz instrukcji zakładu Eko Dolina. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia następujących warunków w celu umożliwienia należytego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia: a) zapewnienia ciągłości i szczelności (należyty stan techniczny) ogrodzenia terenu zakładu (przy prawidłowym nadzorze firmy ochroniarskiej) oraz naprawę ogrodzenia w terminie 3 dni roboczych (oprócz sobót, niedziel i świąt) od wykrycia faktu uszkodzenia, b) udostępnienia oraz utrzymywania w sprawności technicznej zainstalowanych na terenie zakładu systemów telewizji przemysłowej, umożliwiających monitorowanie większości istotnych obiektów zlokalizowanych w terenie chronionym, w tym pomieszczenia operacyjnego w obiekcie budynku wagowego oraz platform wag samochodowych, c) utrzymania zimowego dróg dojazdowych do obiektów zlokalizowanych w terenie chronionym, d) zapewnienia oświetlenia terenu wokół obiektów budowlanych, na placach manewrowych, głównych drogach dojazdowych i otwartych zbiornikach wodnych (ob.30, 34a, 34b i 35), e) zapewnienie pomieszczenia techniczno - socjalnego (kontener - stróżówka przy ob. nr 5, przy szlabanie wjazdowym) do realizacji wymaganych zadań określonych w niniejszym SIWZ Kontener zawiera część techniczną oraz socjalną. Obiekt jest w części technicznej monitorowany w systemie on - line wraz z archiwizacją. W pomieszczeniu Ochrony nie mogą przebywać żadne osoby postronne, w tym nie uprawnieni pracownicy Zamawiającego. Uwaga ! Na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 z późn. zmianami), ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzega , że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 79710000-4 Usługi ochroniarskie Części zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości:10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 1) koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, opisanej w rozdziale 4 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) 5) jeżeli to konieczne, zgodnie z oświadczeniem pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : 1) wykazu nie więcej, niż 5 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług ochrony osób i mienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wartością (cena brutto nie może być niższa, niż ta, którą wykonawca zaproponuje w ofercie) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców, powierzchni chronionych obiektów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Uwaga! Wykaz ten będzie podlegał ocenie. Jeżeli Wykonawca przedstawi więcej , niż 5 ww. usług , wówczas Zamawiający oceni 5 pierwszych usług wymienionych w załączonym do oferty wykazie , stanowiących zał. nr 5 do SIWZ PWP-P/11/2009/OCHR. Pozostałe wymienione usługi nie będą podlegały ocenie. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) 3) jeżeli to konieczne, zgodnie z oświadczeniem pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą,. niż 1 000 000,00 zł . 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) 3) jeżeli to konieczne, zgodnie z oświadczeniem pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku nie podlegania przez wykonawcę wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) 2) jeżeli to konieczne, zgodnie z oświadczeniem pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. (a) (i) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p. (a) (ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p (a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga !!! 1. Wszystkie pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej przez notariusza. 2. Wykonawca , który podpisze umowę z Zamawiającym będzie musiał przedłożyć Zamawiającemu polisę lub kopię polisy ubezpieczeniowej opisanej we wzorze umowy do SIWZ (§8), w terminie i w sposób opisany w ww. wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz: III.2) WARUNKI UDZIAŁU; Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiarygodność merytoryczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach