Przetargi.pl
Ochrona obiektu Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 oraz Działu Śledczego przy ul. Kilińskiego 1

Prokuratura Okręgowa w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. 1 Maja 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 850 34 00 , fax. 74 8520257
  • Data zamieszczenia: 2011-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy
    ul. 1 Maja 21 21
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 850 34 00, fax. 74 8520257
    REGON: 00056980000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektu Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 oraz Działu Śledczego przy ul. Kilińskiego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony osób i mienia w dwóch obiektach Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu: przy Pl. Magistrackim 7 oraz przy ul. Kilińskiego 1 (Dział Śledczy) realizowanej w ramach jednego stanowiska w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w każdym z budynków, w tym: obsługę telewizji przemysłowej, prowadzenie rejestru osób wchodzących i wychodzących z obiektów w dniach roboczych i godzinach pracy urzędu tj. od godz. 730 do godz. 1530. Usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. Budynek Działu Śledczego Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy ul. Kilińskiego 1 zlokalizowany jest w sąsiedztwie obiektu przy Pl. Magistrackim 7 w odległości około 40 m. 2.Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje świadczenie usługi ochrony fizycznej, a przede wszystkim: 2.1. obsługę telewizji przemysłowej (podgląd obrazu z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynków Prokuratury), 2.2. kontrola osób wchodzących do budynków, 2.3. zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów, 2.4. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie obiektów i posesji, 2.5. niezwłoczne powiadamiane organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektów i posesji oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, 2.6. reagowanie na wszelkie przypadki zakłócenia porządku na terenie obiektów, 2.7. współdziałanie ze służbami ochrony ppoż. w likwidowaniu zagrożeń pożarowych, 2.8. prowadzenie rejestru osób wchodzących i wychodzących z obiektów, 2.9. w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadamianie użytkownika, Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony, 2.10. zgłaszanie Zamawiającemu usterek i naruszeń w zabezpieczeniach obiektów i pomieszczeniach. 3.Pracownicy ochrony zobowiązani są: 3.1.punktualnie rozpoczynać i kończyć pracę oraz dokonywać wpisów o rozpoczęciu i końcu pracy w książkach dyżurów, 3.2.przychodzić na służbę w stanie zdrowia umożliwiającym jej pełnienie, 3.3.nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, 3.4.nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób posiadających broń, amunicję a także wnoszących materiały wybuchowe lub inne środki niebezpieczne (za wyjątkiem osób do tego uprawnionych - policji), 3.5.informować interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw i ich pokierowanie, 3.6.podejmować niezbędne interwencje w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia, 3.7.kontrolować ruch osobowo- materiałowy wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz podejmować działania w przypadku jego naruszenia, 3.8.czytelnie prowadzić dokumentację służby ochrony dla każdego obiektu oddzielnie: a)książkę dyżuru, b)książkę ewidencji wejść / wyjść interesantów, 3.9.przestrzegać dyscypliny pracy oraz właściwej prezentacji, 3.10.egzekwować od osób przebywających na terenie obiektów przepisów porządkowych, ppoż. itp., 3.11.przeciwdziałać zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych, 3.12.przestrzegać ustaleń zawartych w zarządzeniach i innych przepisach dotyczących ochranianego obiektu, 3.13.zachowywać się w sposób taktowny w stosunku do osób współpracujących, jak również do petentów, 3.14.przestrzegać przepisów bhp, ppoż., i instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych, 3.15.postępować z należytą starannością podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa w szczególności pozwalają na odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro społeczne lub osoby i mienie pozostające pod ochroną, przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom porządku i spokoju oraz natychmiastowego podjęcia działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży i włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń itp., 3.16.sumienne i dokładne wykonywanie zadań służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia ochranianego obiektu. 4.Pracownikom ochrony kategorycznie zabrania się: 4.1. spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, 4.2. przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu, 4.3. informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach, 4.4. podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy: 5.1. zapewnienie kadr wykonawczych, niezbędnych do prawidłowego wykonywania usługi, 5.2. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją służby ochrony, 5.3. dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd podległych pracowników ochrony, 5.4. zapewnienie materiałów biurowych niezbędnych do pełnienia służby (książki dyżurów oraz rejestrów osób wchodzących / wychodzących, artykułów piśmienniczych), 5.5. wyposażenie pracowników ochrony, na własny koszt w jednolite oznakowane ubiory służbowe z napisem OCHRONA, 5.6. wyposażenie pracowników w identyfikatory osobiste z nazwą firmy noszone w widocznym miejscu, 5.7. świadczenie usług objętych zakresem umowy z należytą starannością, 5.8. zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących ochranianych obiektów oraz innych informacji związanych z działalnością Zamawiającego, 5.9. minimalizowanie zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczności zmiany o jej fakcie zawiadomienie na piśmie Zamawiającego, 5.10. zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP i ppoż., 5.11. przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obowiązków, zapewnienie znajomości przez nich topografii obiektów, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., 5.12. zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych, 5.13. w trakcie trwania umowy, posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność, 5.14. informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści koncesji zezwalającej na prowadzenie działalności w przedmiocie objętym zamówieniem oraz w treści polisy ubezpieczeniowej. 6. Zamawiający umożliwi wykonanie usługi poprzez: 6.1. nieodpłatne udostępnienie miejsca dla służb ochrony, 6.2. zapoznanie wyznaczonego pracownika Wykonawcy w zakresie: - znajomości wewnętrznych regulaminów, - znajomości topografii obiektów, rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych, - rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, głównych zaworów wodnych, zaworów CO, wyłączników urządzeń podtrzymujących. 7.Zamawiający nie wymaga, aby zatrudnieni przez firmę ochroniarską pracownicy posiadali licencję pracownika ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach