Przetargi.pl
OCHRONA OBIEKTÓW WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Gminno-Miejski Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7413309 , fax. 075 7413277
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminno-Miejski Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Kolejowa 5 5
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7413309, fax. 075 7413277
    REGON: 00093252500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Urzędu Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OBIEKTÓW WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona mienia znajdującego się na terenie obiektów przy ul. Kolejowej 5 w Bolkowie, należących do Zamawiającego według następującego harmonogramu: 1. W dni robocze - od godz. 15.00-7.00 - jeden pracownik ochrony na zmianie, 2. W dni wolne od pracy - całodobowo - jeden pracownik ochrony na zmianie. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadań, a w szczególności do: a. ochrony mienia i osób na terenie całej nieruchomości wg harmonogramu Zleceniodawcy, b. zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom na terenie chronionym, c. przeciwdziałania powstania szkody wynikającej z tych zdarzeń, d. wykonywanie prac z należytą starannością i sumiennością, e. ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za ochraniane mienie, f. utrzymywanie czystości w szatni pracowniczej oraz ładu i porządku na terenie i wokół nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę, oferent zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium wynosi 6.900,00 zł słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit.B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego - rachunek bankowy Nr: 10 8647 1059 0419 9036 2004 0002 (Bank Spółdzielczy Jawor O/Bolków). Termin wniesienia wadium: do dnia 10.09.2009 r. do godziny 1000 Wadium wniesione w pieniądzu - decyduje data wpływu na konto Zamawiającego. Wnoszone wadium powinno być oznaczone dopiskiem, że dotyczy przetargu: OCHRONA OBIEKTÓW WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 7.2. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz winno być złożone w kasie Gminno-Miejskiego Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bolkowie, ul. Kolejowa 5 w terminie do dnia 10.09.2009 r. do godziny 1000 7.3. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d. wycofał ofertę po upływie terminu składania ofert. 7.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c. zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania 7.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona, 7.6. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.8. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium wniesione w pieniądzu może zostać zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) prowadzą działalność z zakresu ochrony mienia co najmniej 5 lat, udokumentową referencjami, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Oferenci ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do potwierdzenia warunków określonych w punkcie 5.1, przez złożenie odpowiedniego oświadczenia (podpisanie formularza ofertowego) i dostarczenie następujących dokumentów (nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania): 1) Oferta cenowa. 2) Umowa ( należy parafować każdą ze stron umowy przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Oferenta ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wraz z załącznikami, b) oryginał lub kserokopia, poświadczona za zgodność z oryginałem, odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oryginał lub kserokopia, poświadczona za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta, oświadczenia - zaświadczenia z ZUS i US o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent ubezpieczony jest odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta. e) co najmniej 3 dokumenty (referencje) potwierdzające prawidłowe wykonanie usług tożsamych z zamówieniem w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta. 5.3. Dokumenty określone w punkcie 5.2. Oferent składa w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli oferenta. W przypadku, gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału. 5.4. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w punkcie 5.1. 5.5. Kryteria oceny spełniania warunków wymaganych od Oferentów nie podlegają zmianie w toku danego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bolkow.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach