Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8635249 , fax. 059 8635249
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Węgrzynowicza 13 13
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 059 8635249, fax. 059 8635249
REGON: 77090150500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lebork.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektów i mienia oraz obsługa urządzeń SPSZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/37/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ochrona obiektów i mienia oraz obsługa urządzeń SPSZOZ w Lęborku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w punkcie VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 2); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł; f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji; g) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne UDT do obsługi urządzeń transportu bliskiego w kategorii I D (dźwigi towarowe z obsługą i szpitalne); aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji dla urządzeń, instalacji i sieci z Grupy 2 pkt. 7; aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji dla urządzeń, instalacji i sieci z Grupy 2 pkt. 7 W przypadku, kiedy usługa będąca przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania któregokolwiek z w/w dokumentów do oferty należy dołączyć odpowiednie oświadczenie. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ponadto oferta powinna zawierać: a) wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1); b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lebork.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całodobowa, stała ochrona fizyczna mienia na terenie posesji ZDW w Gdańsku przy ul. Mostowej 11 A
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia Zamawiającego
Dodano: 2016-07-25 - CRZP/43/2016/AEZ/ Ochrona i dozór w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu nr 1 i posesji Akademii Morskiej w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87
Dodano: 2016-07-22 - usługa ochrony fizycznej osób i mienia budynku biurowego Urzędu Miasta Gdyni przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni
Dodano: 2016-07-21 - Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez kulturalnych w Klubie Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie ochrony osób i mienia w budynku Bratniak Politechniki Gdańskiej wraz z ochroną Akademickiego Klubu Politechniki Gdańskiej Kwadratowa
Dodano: 2016-07-12 - Usługi sprzątania oraz usługi dozoru na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku
Dodano: 2016-07-06 - Postępowanie na świadczenie usługi konwojowania wartości pieniężnych z Oddziałów Celnych zlokalizowanych na terenie Gdańska, Gdyni, Pruszcza Gdańskiego, Chojnic, Kwidzyna, Słupska i Tczewa
Dodano: 2016-06-28 - Świadczenie usług zapewnienia bezpieczeństwa na imprezach organizowanych przez MOSiR w Gdańsku w 2016 roku
Dodano: 2016-06-09 - dozór dwóch obiektów stanowiących bazy Zamawiającego w formie ochrony fizycznej w roku 2016
Dodano: 2016-05-24