Przetargi.pl
Ochrona obiektów i mienia na terenie nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni, Słupsku, Prabutach i Wejherowie, stanowiących własność Województwa Pomorskiego

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów i mienia na terenie nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni, Słupsku, Prabutach i Wejherowie, stanowiących własność Województwa Pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi ochrony obiektów i mienia na terenie nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni, Słupsku, Prabutach i Wejherowie, stanowiących własność Województwa Pomorskiego, polegającej na zapewnieniu kontroli nad infrastrukturą obiektów. Usługa będzie realizowana przez pracowników ochrony, fizycznej posiadających co najmniej licencję I stopnia (dalej zwanych pracownikami ochrony) w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej oraz poprzez techniczne zabezpieczenia nieruchomości w formie całodobowego monitoringu (urządzenia i systemy alarmowe). 2. Przedmiot zamówienia realizowany przez pracowników ochrony w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej obejmuje cztery nieruchomości: 1) Nieruchomość I - Gdynia, ul. Rdestowa 65, 67, 69, 71 stanowiąca działki: a) nr107/98 o powierzchni 2395 m2 (zabudowana stacją paliw), b) nr108/98 o powierzchni 3850 m2 (zabudowana budynkiem pralni). c) nr109/98 o powierzchni 2339 m2 (zabudowana częścią budynku dostawnego oraz budynkiem kotłowni) - pustostan, d) nr111/97 o powierzchni 1514m2 (część pasa drogowego oraz zabudowana jest częścią budynku dostawnego kotłowni) - pustostan, e) nr112/97 o powierzchni 891 m2 (część pasa drogowego - niezabudowana - urządzony plac postojowy), f) nr 99/98 o powierzchni 8198 m2 (urządzona droga wewnętrzna, na przedmiotowej działce znajduje się budynek portierni), g) nr 100/98 o powierzchni 186 m2 (zabudowana budynkiem stacji transformatorowej), h) nr 103/98 o powierzchni 172 m2 (zabudowana zbiornikiem na ścieki technologiczne), i) nr 104/98 o powierzchni 9300 m2 (zabudowana budynkami: stacji obsługi diagnostycznej, magazynu, budynkiem o funkcji usługowo składowej) j) nr 105/98 o powierzchni 4171 m2 (zabudowana budynkiem o funkcji produkcyjno składowej). Na wyżej wymienionej nieruchomości znajduje się 15 najemców. Mienie stanowiące własność najemcy nie podlega ochronie. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy imienny wykaz najemców. 2) Nieruchomość II - Gdańsk, ul. Lęborska 23a, stanowiąca działkę nr 218/12 o powierzchni 2548 m2, zabudowaną budynkiem byłej przychodni lekarskiej o powierzchni użytkowej 622,37 m2 oraz budynkiem garażowym o powierzchni użytkowej 41 m2 - pustostany; 3) Nieruchomość III - Gdańsk, ul. Srebrniki 1, 5, 5a, 5b, 5c, 5d stanowiąca działki: a) działka nr 116/7 o powierzchni 209 m2 - zabudowana budynkiem stacji transformatorowej, b) działka nr 116/27 o powierzchni 13632 m2 - zabudowana budynkiem nr 1 wpisanym do rejestru zabytków o powierzchni użytkowej 285 m2 (pustostan), budynkiem nr 2 o powierzchni użytkowej 648 m2 (pustostan), budynkiem nr 3 o powierzchni użytkowej 246 m2 (pustostan), budynkiem nr 4 o powierzchni użytkowej 435 m2 (pustostan), szczeliną przeciwlotniczą o kubaturze 330 m3. Ponadto na działce posadowiony jest budynek węzła cieplnego będący własnością Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej, który nie podlega ochronie w ramach niniejszego zamówienia, c) działka nr 116/25 o powierzchni 604 m2 - niezabudowana, d) działka nr 116/29 o powierzchni 717 m2 - zabudowana osłonami śmietnikowymi, e) działka nr 116/30 o powierzchni 1128 m2 - zabudowana budynkiem nr 5 o powierzchni użytkowej 512,4 m2 (dwa lokale zajmowane przez osoby bez tytułu prawnego, pozostałą część budynku stanowi pustostan), f) działka nr 116/31 o powierzchni 1518 m2 - zabudowana budynkiem nr 6 o powierzchni użytkowej 419 m2 (pustostan), na przedmiotowy budynek zawarta jest umowa użyczenia do dnia 01.08.2012 r.; g) działka nr 116/32 o powierzchni 2300 m2 - zabudowana budynkiem nr 7 o powierzchni 340 m2 (pustostan), częścią budynku szklarni o powierzchni 20 m2 (na budynek nr 7 zawarta jest umowa użyczenia do dnia 01.08.2012 r.); h) działka nr 116/34 o powierzchni 1740 m2 - zabudowana budynkiem nr 8 o powierzchni 796 m2 (pustostan), i) działka nr 116/33 o powierzchni 1644 m2 - zabudowana budynkiem murowanym stanowiącym pustostan; 4) Nieruchomość IV - Gdańsk ul. Pniewskiego 1 posadowiona na działce nr 247/2 o powierzchni 355 m2, zabudowanej budynkiem byłej przychodni lekarskiej o powierzchni użytkowej 739,39 m2 3. Przedmiot zamówienia realizowany przez techniczne zabezpieczenia nieruchomości w formie całodobowego monitoringu (urządzenia i systemy alarmowe) obejmuje cztery nieruchomości: 1) Nieruchomość V - Gdańsk, ul. Reduta Miś 5/7 stanowiąca były budynek szkoły - pustostan o powierzchni użytkowej 1.766,34 m2, posadowiony na działce nr 267/2 o powierzchni 480 m2, 2) Nieruchomość VI - Prabuty ul. Kuracyjna stanowiąca: a) budynek byłej pralni - pustostan o powierzchni użytkowej 2.234,1 m2, posadowiony na działce nr 67/7, na części przybudówki na parterze o powierzchni 42,8m2 zawarta jest umowa najmu, pozostałą część budynku stanowi pustostan; b) budynek byłej administracji - pustostan o powierzchni użytkowej 1.738,3 m2, posadowiony na działce 67/5; c) budynek bloku 3 - pustostan o powierzchni użytkowej 1.848,3 m2 posadowiony na działce nr 67/10, d) budynek byłej apteki - budynek o powierzchni całkowitej 331,7 m2 posadowiony na działce nr 67/11. 3) Nieruchomość VII - Wejherowo, ul. Chopina 15 stanowiąca: a) budynek administracyjno - socjalno - warsztatowy (dotyczy tylko części warsztatowej) - pustostan o powierzchni użytkowej 510,28 m2, posadowiony na działce 190/27; b) budynek wiaty stalowej - pustostan o powierzchni użytkowej 273,80 m2, posadowiony na działce 190/27. 4) Nieruchomość VIII - Słupsk, ul. Banacha 12 stanowiąca budynek biurowy - pustostan o powierzchni użytkowej 1.348,5 m2, posadowiony na działce 369/2. 4. Usługa ochrony obiektu i mienia realizowana przez pracowników ochrony w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej świadczona będzie w następujący sposób: 1) Usługa ochrony nieruchomości, o której mowa w ust.2 pkt.1, pkt.2 i pkt.4 będzie świadczona całodobowo (24 godziny na dobę), siedem dni w tygodniu - w dni robocze, niedziele i święta (dni ustawowo wolne od pracy) przez jednego pracownika ochrony na każdej z nieruchomości. 2) Usługa ochrony nieruchomości, o której mowa w ust.2 pkt.3 będzie świadczona całodobowo (24 godziny na dobę) w następujący sposób: a) przez jednego pracownika ochrony w godzinach od 8:00 do 17:00, siedem dni w tygodniu - w dni robocze, niedzielę i święta (dni ustawowo wolne od pracy) oraz b) przez dwóch pracowników ochrony w godzinach od 17:00 do 8:00 siedem dni w tygodniu - w dni robocze, niedzielę i święta (dni ustawowo wolne od pracy). 3) Usługa ochrony powinna być przeprowadzana przez jednakowo umundurowanych pracowników ochrony. 4) W razie wystąpienia sytuacji kryzysowej lub zagrożenia na terenie chronionej nieruchomości pracownicy ochrony muszą być wspierani doraźną grupą interwencyjną Wykonawcy. 5) Pracownicy ochrony będą zobowiązani do: a) Wykonywania codziennego obchodu nieruchomości przez pracownika ochrony co najmniej dwa razy między godz. 8:00 a godz. 17:00 oraz co dwie godziny między godz. 17:00 a godz. 8:00, godziny obchodów będą wpisywane w książkę dyżurów (prowadzonej osobno dla każdej z nieruchomości), o której mowa w ust. 6 pkt.4, Zamawiający wymaga aby obchody nie były wykonywane jednocześnie przez dwóch pracowników pełniących służbę; b) wykonywanie w trakcie obchodów, sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia drzwi, okien, krat, powiadamianie odpowiednich służb publicznych oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach oraz zabezpieczenie zagrożonego miejsca do czasu podjęcia odpowiednich czynności przez Zamawiającego; c) przeciwdziałanie kradzieżom z włamaniem, napadom, dewastacji, uszkodzenia mienia znajdującego się w budynkach, pożaru i innym zakłóceniom spokoju, d) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu; e) egzekwowanie zakazu dotyczącego przebywania między godz. 20:00 a 6:00 na terenie chronionej nieruchomości osób nieupoważnionych; f) otwieranie i zamykanie, wejść do budynków, bram wjazdowych (jeśli istnieją) oraz wyznaczonych pomieszczeń zgodnie z upoważnieniem przekazanym przez Zamawiającego. 5. Usługa ochrony obiektu i mienia realizowana przez techniczne zabezpieczenia nieruchomości w formie całodobowego monitoringu (urządzenia i systemy alarmowe) świadczona będzie w następujący sposób: 1) Usługa ochrony nieruchomości, o których mowa w ust. 3 będzie realizowana poprzez zapewnienie stałego dozoru, ochrony budynków i mienia znajdującego się w tych budynkach całodobowo (24 godziny na dobę), siedem dni w tygodniu - w dni robocze, niedziele i święta (dni ustawowo wolne od pracy). Usługa będzie wykonywana za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych obiektów. 2) W ramach realizacji usługi ochrony Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania odpowiedniej ilość czujek, centrali, przekaźników, manipulatorów, innych niezbędnych urządzeń oraz właściwego oprzyrządowania na swój koszt, które umożliwi właściwą realizację usługi. Instalacja alarmowa zarówno w trakcie realizacji zamówienia jak i po zdemontowaniu będzie stanowić własność Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich kosztów związanych z eksploatacja, naprawą i konserwacją zamontowanych systemów alarmowych. Wykonawca będzie zobowiązany do dostosowania odpowiedniej ilości i rodzaju urządzeń i systemów alarmowych, w sposób zapewniający prawidłowe zabezpieczenie chronionego budynku. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej budynków w celu właściwego określenia ceny oferty. 3) Usługa ochrony musi być wykonywana w sposób zapewniający zapobieganie kradzieżom z włamaniem, napadom, dewastacjom, uszkodzeniu mienia znajdującego się w budynkach, pożarom i innym zakłóceniom spokoju. 4) Wykonawca będzie monitorował budynki za pomocą systemu bezprzewodowego (np. GSM), oraz będzie zobowiązany do wykonywania obchodu monitorowanych nieruchomości co najmniej raz w tygodniu. 5) Zamawiający zobowiązuje się przystosować obiekt do prawidłowego oświetlenia w porze nocnej oraz do zasilania w energię elektryczną. 6) Wykonawca musi dysponować doraźną grupą interwencyjną, działającą przez 24 godziny na dobę, która będzie reagowała w razie wystąpienia sytuacji zagrożenia. Czas przybycia grupy na miejsce zdarzenia nie może być dłuższy niż 10 minut od momentu zgłoszenia lub załączenia się czujek alarmowych. 7) W przypadku stwierdzenia przez doraźną grupę interwencyjną kradzieży, ingerencji osób trzecich bądź innych sytuacji zagrożenia mających wpływ na stan faktyczny ochranianego obiektu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb publicznych oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego. Ponadto w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego nadzorowania ochranianego obiektu do czasu przybycia odpowiednich służb publicznych. Termin realizacji zamówienia: od 01.04.2012 roku do 31.01.2013. Zamawiający w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi przekaże Wykonawcy nieruchomości objęte przedmiotem zamówienia na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych, w obecności przedstawicieli ze strony Zamawiającego, obecnego Wykonawcy i Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w trakcie niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bądź jej części, w przypadku zbycia nieruchomości lub podjęcia przez Zamawiającego decyzji o innym sposobie ich zagospodarowania, jako istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach