Przetargi.pl
Ochrona mienia WORD i DSDiK w jeleniej Górze ul. Rataja 9

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-560 Jelenia Góra, ul. Rataja 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (075) 64 32 260 , fax. (075) 64 32 268
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze
    ul. Rataja 9 9
    58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. (075) 64 32 260, fax. (075) 64 32 268
    REGON: 23046722800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordjg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia WORD i DSDiK w jeleniej Górze ul. Rataja 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona mienia WORD i DSDiK w Jeleniej Górze ul. Rataja 9, składającego się z budynków i budowli wraz z wyposażeniem oraz środki transportowe i sprzętowe znajdujące się w ochranianych instytucjach. Wykonawca zobowiązuje się także do ochrony terenu i mienia przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych, obowiązujących na tym terenie. Ochrona obejmuje działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko osobom, mieniu, przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, działania nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz działania zapobiegające zniszczeniu mienia, a w szczególności: - sprawdzenie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, w tym sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników, sprawdzenie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia, sprawdzenie wyłączeń urządzeń wodno-kanalizacyjnych, sprawdzenie czy z pomieszczeń nie wydobywają się podejrzane zapachy typu swąd spalenizny, dym, - natychmiastowe zgłaszanie wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym terenie, - ciagła i aktywna służba pracowników ochrony na ochranianym obiekcie, - nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i petentów, zapewnienie spokoju i porządku na chronionym terenie, - ustalanie przez służbę ochrony uprawnień osób do przebywania na ochranianych obiektach oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości, - wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku, - natychmiastowe powiadamianie Policji o pojawieniu się na terenie ochranianym osób stwarzających w sposób bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia, a także dla chronionego mienia, - natychmiastowe reagowanie, informowanie odpowiednich instytucji oraz WORD i DSDiK na sytuacje szczególnego zagrożenia takie jak:wypadki i awarie, powódź, wyładowania atmosferyczne, pożary, katastrofy, kradzież itp. - niedopuszczanie do przenikania osób nieuprawnionych do wstępu na teren posesji przy ul. Rataja 9 w Jeleniej Górze, jak również do budynków tam się znajdujących, - podnoszenie zapory na wjeździe na teren posesji przy ul. Rataja 9 w Jeleniej Górze dla uprawnionych pojazdów, - prowadzenie książki służby w której należy odnotowywać m.in. datę i godzinę przyjęcia i zakończenia dyżuru, przebieg służby, - czynności odczytu i wpisu do księgi stanu odpowiednio wskazań liczników energii elektrycznej, energii cieplnej i wody. Odczyty i wpisy dokonywane będą przy udziale przedstawicieli instytucji dostarczających ww. media w terminach w których te instytucje przeprowadzają odczyt liczników. Do obowiązków Wykonawcy należy umundurowanie i oznaczenie pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację Wykonawcy. Wykonawca na czas trwania umowy zamontuje elektroniczny system wspomagania i kontroli patrolowania terenu polegający na odczytywaniu punktów kontrolnych w celu stwierdzenia faktu przebywania pracownika ochrony w punkcie kontrolnym z zarejestrowaniem miejsca i czasu przebywania. Punkty kontrolne w ilości 3 zostaną umieszczone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Obowiązkiem pracowników ochrony będzie patrolowanie terenu w porze nocnej z częstotliwością co dwie godziny i stosowne odnotowanie, poprzez system miejsca i czasu pobytu. System wraz z urządzeniami i oprogramowaniem jest własnością Wykonawcy, który po zakończeniu usługi zdemontuje urządzenia. Wykonawca wyposaży swoich pracowników w telefony komórkowe i zapewni łączność telefoniczną w szczególności z Zamawiającym i w zakresie połączeń alarmowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 2 000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, - posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali - min. 2 usługi w zakresie ochrony mienia o wartości min. 72 000,00zł, - wykonali usługe należycie, -zapewniają do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników nie karanych, - posiadają co najmniej: - 2 pracowników posiadających licencję pracownika ochrony I-go stopnia na każdej zmianie, - min. 1 pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony II-go stopnia, pełniącego nadzór, - min. 1 pracownika posiadającego licencję pracownika nie przekraczającego 50 roku życia. Pracownicy muszą cechować sie dobrymi warunkami fizycznymi i wysoką kultura osobistą. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000,00zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, podpisane oświadczenie, 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty, 3. Wypełnione arkusze kalkulacyjne stanowiące załączniki do SIWZ, 4. Koncesje na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualna informacja z KRS albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 24 ust. 1 pkt. 9 PZP, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. Wykaz wykonanych usług w zakresie ochrony mienia, 10. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie, 11. Wykaz kadry wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie niezbędnych uprawnień, jeśli ustawy nakładją obowiązek posiadania takich uprawnień, 12. polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13. Zaakceptowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wordjg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach