Przetargi.pl
OCHRONA MIENIA I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH

Powiat Średzki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3175646(7) , fax. 0-71 3175649
  • Data zamieszczenia: 2016-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki
    ul. Wrocławska 2 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3175646(7), fax. 0-71 3175649
    REGON: 93193476200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA MIENIA I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje ochronę mienia i sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby bazy Służby Drogowej w Środzie Śląskiej przy ul. Świdnickiej 33. 2. Poprzez ochronę mienia rozumie się fizyczną ochronę siedziby bazy. Nieruchomość położona jest przy ul. Świdnickiej 33 w Środzie Śląskiej , w sąsiedztwie głównej ulicy miasta, w rejonie zabudowy mieszkaniowej. Jest to teren płaski, ogrodzony , zaopatrzony w bramę wjazdową , o łącznej powierzchni 2.977m2 . 3. Przy głównej bramie wjazdowej znajduje się portiernia, oddana do użytku służb ochrony. Na terenie znajduje się również parking samochodów ciężarowych i maszyn, stanowiących własność Zmawiającego. 4. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE dot. przedmiotu zamówienia: 1) teren jest zabudowany , z czego: - 127 m2 to warsztat - 154,2 m2 to budynek biurowy, magazynowo-socjalny oraz kotłownia, - 100 m2 to powierzchnia na zewnątrz Powierzchnia terenu na zewnątrz, którą należy: latem - zamiatać a zimą - odśnieżać wynosi 100m2 (jw). 2) wewnątrz obiektu objętego sprzątaniem znajdują się następujące rodzaje powierzchni płaskich: - korytarze i biura - wykładzina PCV (twarde), - węzły sanitarne i szatnie - płytki ceramiczne (kafelki). 3) Zamawiający przewiduje mycie okien 2 razy z w roku. Powierzchnia okien: - 140 cm x 78 cm - 4 szt. - 140 cm x 102 cm - 4 szt. - 50 cm x 50cm - 2 szt. - 105 cm x 105 cm - 2 szt. - 105 cm x 78 cm - 5 szt. 4) wymaga się by ochrona sprawowana była w poszczególne dni tygodnia w następujących godzinach: Dzień tygodnia - służba pełniona od -do - liczba godzin na dobę Poniedziałek 7°° - 15°° 16 Wtorek 7°° - 15°° 16 Środa 7°° - 15°° 16 Czwartek 7°° - 15°° 16 Piątek 7°° - 15°° 16 Sobota całodobowo 24 Niedziela całodobowo 24 Łączna ilość godzin tygodniowo 128 5) sprzątanie ma odbywać się po godzinach pracy tj. po godz.15.oo w dni robocze, 6) sprzątanie ma być wykonywane wyłącznie przez pracownika ochrony. 7) zapewnienie środków czystości oraz sprzętu do sprzątania należy do Wykonawcy. 8) koszenie Zamawiający wykonuje we własnym zakresie. 9) piasek i sól do usuwania śliskości, w razie potrzeby, zapewnia Zamawiający 6. W ZAKRES OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA OCHRONY wchodzi: - Ochrona fizyczna i dozór obiektu, w szczególności patrolowanie placu i okolic budynków znajdujących się na terenie posesji. Do zadań służb ochrony nie należy patrolowanie budynków wewnątrz, lecz jedynie ich okolicy i ochrona przed dostępem do nich osób niepowołanych. - Prowadzenie ewidencji osób i pojazdów przebywających na terenie zakładu w czasie pełnienia dyżuru, - Utrzymywanie czystości i porządku na terenie portierni i chronionego obiektu (zamiatanie, odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, itp.) - Sprzątanie pomieszczeń biurowych (3 pok., kuchnia) o powierzchni 45,8 m2 po każdym dniu pracy pracowników Zamawiającego, - Sprzątanie pomieszczeń socjalnych o powierzchni (łazienki szt.2, szatnie- 2 pomieszczenia, korytarz , hol ) 85,5 m2 po każdym dniu pracy pracowników Zamawiającego. 7. Wymaga się, aby pracownicy ochrony byli: umundurowani w jednolite uniformy z logo firmy i identyfikatory osobiste. 8. Nie wymaga się aby pracownicy, pełniący służbę posiadali licencję pracownika ochrony. 9. Zamawiający wymaga, ażeby nadzór ze strony Wykonawcy nad pracownikiem ochrony odbywał się co najmniej raz w tygodniu i ażeby fakt ten był odnotowany w dzienniku dyżurów prowadzonym przez pracownika ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach