Przetargi.pl
Ochrona mienia

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna 5a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39 , fax. 075 7411541
  • Data zamieszczenia: 2013-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
    ul. Nadbrzeżna 5a 5a
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7411541 w. 39, fax. 075 7411541
    REGON: 23044331100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna mienia i obiektów. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie także do wykonywania innych czynności. 1. W zakresie ochrony mienia: 1.1 . Obiekt bazy komunalnej znajdującej się w Boguszowie-Gorcach przy ulicy Brzozowej 1: - ochrona na miejscu 16 godz. na dobę w dni robocze od godz. 15 00 do godz. 7 00, - ochrona na miejscu całodobowo w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy ponadto - obsługa pieca CO w sezonie opałowym poprzez: a) właściwe i prawidłowe spalanie opału w kotłach; b) utrzymywanie właściwego ciśnienia w kotle i instalacji co; c) dbanie o stan techniczny urządzeń i narzędzi do obsługi kotłów; d) ciągłość pracy urządzeń kotłowni w sezonie opałowym, e) utrzymanie właściwej temperatury w pomieszczeniach, f) wrzucanie dostarczonego opału do składu opałowego,, - karminie psa oraz prowadzenie książki szczepień, - prowadzenie rejestru pogodowego poprzez dokonywanie wpisów na kartę prognoz meteorologicznych tj. data, godzina, temperatura, zachmurzenie, wiatr, opad, inne zjawiska, - w okresie zimowym przyjmowanie zgłoszeń dotyczących konieczności oczyszczania ulic ze śniegu i zwalczania śliskości w mieście oraz przekazywanie ich właściwym osobom wskazanym przez Zamawiającego do realizacji, 1.2. Obiekt przemysłowy, ogrodzony zlokalizowany na terenie byłego zakładu JURTAL przy ul. Kamiennogórskiej 34A w Lubawce: - grunty - działki nr 64, 72/1, o łącznej powierzchni 0,8564 ha, - budynek o powierzchni użytkowej: 883,91 m2. kubatura ok. 3000m3. - budynek murowany z cegły, podpiwniczony. Posiada część biurowo-socjalną oraz halę przeszkloną o konstrukcji stalowej. Ochrona polegać będzie na dozorowaniu, pilnowaniu w celu niedopuszczenia do dewastacji i kradzieży przez patrol regularnie kontrolujący obiekt 3 razy na dobę w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy natomiast w dni robocze w godzinach od 1400 do 600. Podjęcie interwencji w przypadku otrzymania sygnału o jej konieczności 24 godziny na dobę. 1.3. Teren składowiska odpadów komunalnych przy ul. Zielonej w Lubawce: - ogrodzony, powierzchnia składowiska zlokalizowanego na działkach nr 122 i 152 wynosi 6,989 ha Na terenie składowiska znajduje się: kontener socjalno-biurowy o powierzchni użytkowej - 20 m2; budynek socjalny o powierzchni użytkowej - 189,17 m2; budynek sortowni o powierzchni użytkowej - 2400 m2; kompostownia; wiata na surowce wtórne i odpady wielkogabarytowe; wiata na kompaktor; oraz mienie ruchome, tj.: trzy samochody ciężarowe trzyosiowe z zabudową hakową; przerzucarka do kompostu, dwie ładowarki teleskopowe, mobilny przesiewacz bębnowy, kompaktor na odpady, kontenery od 7m3 do 30m3 . - ochrona na miejscu 8 godz. na dobę w dni robocze w godzinach ustalonych z Zamawiającym, - ochrona na miejscu całodobowo w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy, - zastosowanie (zainstalowanie) monitoringu wizyjnego w ilości 2 kamer. 1.4. Teren Targowiska Miejskiego w Kamiennej Górze przy ul. Lubawskiej - teren ogrodzony, na którym zlokalizowane są kioski handlowe oraz szalet i punkt sanitarny. Ochrona polegać będzie na dozorowaniu przez patrol regularnie kontrolujący obiekt 2 razy w ciągu doby w dni robocze w godzinach od 21 00 do 5 00, oraz 3 razy na dobę w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy w godzinach od 17 00 do 5 00. Podjęcie interwencji w przypadku otrzymania sygnału o jej konieczności 24 godziny na dobę. 1.5. Teren składowiska odpadów komunalnych przy ul. Kolejowej w Czarnym Borze - ogrodzony, powierzchnia składowiska zlokalizowanego na działkach nr geod. 49/1 obręb nr 2 Czarny Bór oraz 1/2 obręb Stary Lesieniec i wynosi 3,25 ha. - ochronę na miejscu 16 godz. na dobę w dni robocze od godz. 14 00 do godz. 6 00, - ochronę na miejscu całodobowo w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy. - wykonawca zastosuje (zainstaluje) monitoring wizyjny w ilości 2 kamer w miejscach ustalonych z Zamawiającym. 2. W zakresie utrzymania czystości i porządku: Utrzymanie czystości w obiekcie bazy komunalnej znajdującej się w Boguszowie przy ul. Brzozowej 1 o pow. 183m2 poprzez: codzienne zamiatanie, zmywanie podłogi, mycie parapetów okiennych, grzejników, mebli biurowych, tablic informacyjnych, gablot, hydrantów, opróżnianie koszy w pomieszczeniach budynku, ich mycie i wymiana worków na śmieci, czyszczenie ścian z pajęczyn na terenie całego obiektu, obustronne mycie drzwi wraz z ościeżnicami i progami na korytarzach i klatkach schodowych, mycie drzwi wejściowych do obiektu, odkurzanie na sucho sztucznej zieleni znajdującej się w budynku, mycie wnęk międzyokiennych i parapetów zewnętrznych, opraw oświetleniowych i żyrandoli, mycie i dezynfekcja aparatów telefonicznych oraz raz na kwartał mycie okien i pranie firan oraz zasłon.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach