Przetargi.pl
Ochrona fizyczna mienia

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
    REGON: 00002754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie fizycznej ochrony mienia, obiektu otwartego o powierzchni ok. 2 ha znajdującego się w Polkowicach przy ulicy Zawilcowej (teren Instytutu Metali Nieżelaznych O/Legnica obok Szybu Zachodniego). Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi całodobowo, we wszystkie dni robocze oraz wszystkie dni wolne od pracy (święta, soboty, niedziele) w okresie trwania umowy, nie wcześniej niż od 01.10.2013 r. (od godz. 08:00) do 01.10.2017 r. (do godz. 08:00) przez 24 godziny na dobę w systemie dwuzmianowym, tj. od godz. 6.00 do godz. 18.00 pierwsza zmiana i od godz. 18.00 do godziny 6.00 następnego dnia - druga zmiana. Zamawiający dopuszcza inne godziny rozpoczęcia i zakończenia zmian. Przewidywana liczba godzin w okresie trwania umowy to 35064 godzin (1461 dni). Zamawiający powierza Wykonawcy ochronę mienia przed: przestępstwami i wykroczeniami przeciwko mieniu Zamawiającego, wstępem osób nieuprawnionych na teren chroniony, bezprawnym zawłaszczeniem jakiegokolwiek mienia znajdującego się na chronionym terenie. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie ochrony mienia, należy w szczególności: 1) kontrolowanie wykonania usługi poprzez swój personel nadzoru, zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz warunkami niniejszej umowy, 2) przeciwdziałanie kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia znajdującego się na chronionym terenie oraz zapewnienie kontroli nad infrastrukturą obiektu oraz działanie zapobiegawczo-informacyjne w przypadku powstawia innych szkód, np. pożaru, itp. 3) podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu na chronionej nieruchomości, 4) niedopuszczanie do przebywania na terenie chronionej nieruchomości osób nieupoważnionych, 5) niedopuszczenie do nieupoważnionego składowania odpadów (śmieci) na terenie nieruchomości lub w bezpośredniej bliskości przy ogrodzeniu, 6) niedopuszczenie do powstania otwartego ognia - nieruchomość graniczy z lasem. 7) w czasie trwania dyżuru w okresie zimowym codzienne odśnieżanie, usuwanie oblodzenia, oczyszczanie z opadłych liści ciągów pierwszych i placu, znajdujących się na terenie obiektu Zamawiającego. 8) bezwzględne prowadzenie książek przebiegu służby, wpisywaniu informacji o objęciu dyżuru oraz o wszystkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia dyżuru, np. wywóz śmieci, konserwacje, naprawy, remonty, itp. 9) w przypadku każdej zmiany pracowników wyznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia usług Wykonawca, zobowiązany będzie do każdorazowego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego na piśmie wyszczególniając osoby delegowane do świadczenia usług, wraz z podaniem danych personalnych. Powiadomienie Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej na dwa dni przed zmianą pracownika. 10) natychmiastowe zapewnienie zastępstwa w przypadku niestawienia się do pracy pracownika ochrony. Zamawiający zakazuje, opuszczenia z terenu chronionego obiektu pracownika ochrony przed dotarciem do obiektu osoby wyznaczonej do zastępstwa. 11) Włączanie i wyłączanie oświetlenia nocnego znajdującego się na terenie obiektu zamawiającego. 12) dokonywanie obchodów nieruchomości przynajmniej trzy razy między godz. 8:00 a godz. 17:00 oraz co dwie godziny między godz. 17:00 a godz. 8:00 następnego dnia, 13) prowadzenie książki służby do której będą wpisywane wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia objętej przedmiotem zamówienia, 14) kontrolowanie ruchu kołowego, osobowego i materiałowego pojazdów i osób wjeżdżających (wchodzących) na teren obiektu chronionego i wyjeżdżających (wychodzących) z terenu. Każdy ruch musi być odnotowany w Książce ewidencji (dzień, godzina, dane personalne, numer rejestracyjny, rodzaj towaru itp. informacje). Wszelkie sprawy dotyczące ruchu pojazdów, osób i towarów reguluje instrukcja ruchu pojazdów, osób i towarów na terenie Zamawiającego w Polkowicach, 15) informowanie Kierownika Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach, a przede wszystkim o popełnionym na chronionym terenie przestępstwie, wykroczeniu lub innym czynie bezprawnym czy niedozwolonym lub o próbie ich popełnienia, 16) respektowanie wszelkich uwag, poleceń i wskazówek Zamawiającego dotyczących dozoru, ochrony mienia objętego przedmiotem zamówienia. 17) w celu zapewnienia bezpieczeństwa obiektu Wykonawca wyposaży pracowników w telefon z identyfikacją numeru dzwoniącego w celu umożliwienia upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego bezpośredniego kontaktu z osobą pełniącą aktualnie służbę. Pracownicy Wykonawcy będą zobowiązani odbierać rozmowy przedstawiciela Zamawiającego 24 godziny na dobę, a w przypadku, gdy wykonywanie czynności służbowych uniemożliwi odebranie rozmowy, oddzwonią w czasie do 15 minut od próby połączenia z nimi. Zamawiający zapewnia ogrzewaną stróżówkę wraz z dostępem do wody pitnej, energii elektrycznej i toalety (toaleta przenośna). Obowiązki ochronne winna wykonywać jedna osoba na zmianę. Pracownicy ochrony Wykonawcy wykonując ochronę mienia nie mogą przekraczać 12-godzinnego dnia pracy (nie więcej niż 12 godzin na dobę) zgodnie z Kodeksem Pracy. Pracownicy Wykonawcy, którzy będą skierowani do ochrony obiektu Zamawiającego na terenie w Polkowicach, nie muszą posiadać licencji pracownika ochrony, muszą być jedynie przeszkoleni w wykonywaniu zadań ochrony w zakresie niewymagającym licencji. Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony wykonywali czynności służbowe całodobowo w umundurowaniu firmowym. Wykonawca winien wyposażyć pracowników w obuwie i inne środki ochrony i higieny osobistej a także narzędzia pracy, w szczególności w środki łączności, latarki i przeszkolić ich w zakresie ich stosowania. Nie jest wymagane wyposażenie pracowników w środki przymusu bezpośredniego. Zamawiający nie ingeruje w formę zatrudnienia pracowników wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia. W ramach realizowanego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane wsparcie Grupy Interwencyjnej oraz nie przewiduje się konieczności użycia jakichkolwiek pojazdów do wykonania zamówienia. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku dokonania czynu niedozwolonego lub niedołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Za stwierdzone naruszenia w realizacji zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w umowie. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą jego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie czynności związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy do kwoty co najmniej 100% wartości miesięcznego wynagrodzenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli przebiegu służby ochrony mienia oraz kontrolę stanu trzeźwości osób będących na służbie. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usługi, Wykonawca będzie składał Zamawiającemu miesięczną książkę służb prowadzoną w poprzednim miesiącu. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu, w tym celu należy kontaktować się z Panem Mirosławem Serafinem tel. 76-75 76 533 lub 76-75 76 744. Zamawiający nie przewiduje zamówień dodatkowych. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy, podany na fakturze. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony miesięczny protokół z wykonania usług, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach