Przetargi.pl
Ochrona Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu; znak postępowania: WM/SZP/PN/2/2016/S

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu; znak postępowania: WM/SZP/PN/2/2016/S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna Obiektu, w tym także ochrona mienia znajdującego się na terenie Obiektu oraz osób w nim przebywających, obsługa CMG oraz zapewnienie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej. 3. Nazwa CPV: 79710000-4 Usługi ochroniarskie, 79711000-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu, 79713000-5 Usługi strażnicze, 79714000-2 Usługi w zakresie nadzoru, 79715000-9 Usługi patrolowe. 4. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. 4.1. Realizacja usług objętych przedmiotem zamówienia polegać będzie w szczególności na: 4.1.1. stałej, bezpośredniej, wykonywanej przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ochronie fizycznej Obiektu, w tym mienia znajdującego się na terenie Obiektu oraz osób w nim przebywających, wykonywanej przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, sprawnego fizycznie w stopniu pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia; 4.1.2. zapewnieniu, wykonywanej przez jednego pracownika ochrony fizycznej posiadającego świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego podoficerów Państwowej Straży Pożarnej, przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu obsługi Centrum Monitoringu Grafit polegającej na stałym monitoringu sygnałów przesyłanych po łączach zamontowanych na Obiekcie oraz gromadzonych i przetwarzanych przez system integracji systemów bezpieczeństwa zainstalowany na Obiekcie, obejmujący: a) System Telewizji Przemysłowej (CCTV) ; b) System Alarmu Pożarowego (SAP); c) Dźwiękowy System Ostrzegawczy (DSO); d) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN): e) System CO (detekcja tlenku węgla); f) System Oddymiania; g) System Tryskaczowy; W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do stałej kontroli stanów monitorowanych systemów i reagowania na nie, zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji Bezpieczeństwa Obiektu. Uwaga: Na wykonywanie czynności określonych w pkt 4.1.1 i 4.1.2 Zamawiający przewiduje łącznie 35 088 godzin pracy przez cały okres trwania umowy. 4.1.3. zapewnieniu co najmniej jednej zmotoryzowanej grupy interwencyjnej złożonej co najmniej z dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz uzbrojonych w broń palną z możliwością dojazdu do Obiektu w czasie nie dłuższym niż 20 minut w porze dziennej w dni robocze oraz dni wolne od pracy (w godzinach od 6:00 do 22:00) oraz w czasie nie dłuższym niż 12 minut w porze nocnej w dni robocze oraz dni wolne od pracy (w godzinach od 22:00 do 6:00). Czas dojazdu grupy interwencyjnej zostanie zdeklarowany w formularzu oferty i wpisany do umowy. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot Umowy w sposób zgodny z Umową, Szczegółowym wykazem obowiązków pracowników ochrony stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, Instrukcją Bezpieczeństwa Obiektu, o której mowa w § 3 Umowy, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz wskazaniami Zamawiającego, o ile wskazania te nie będą stały w sprzeczności z obowiązującymi przepisami prawa. Przy realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest stosować się także do Regulaminu Obiektu, począwszy od chwili jego otrzymania. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest przygotować projekt Instrukcji Bezpieczeństwa Obiektu, na zasadach przewidzianych w postanowieniach Umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4.4. Wykonawca wyposaży, na własny koszt, wszystkich pracowników ochrony wykonujących ochronę fizyczną osób i mienia na terenie Obiektu, w sprzęt i środki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w bezprzewodowe środki łączności wewnętrznej, służące do bezpośredniego porozumiewania się z Centrum Monitoringu Obiektu oraz pomiędzy pracownikami ochrony wykonującymi ochronę fizyczną na terenie Obiektu w tym samym czasie. 4.5. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania w Obiekcie elektronicznego systemu pracy pracowników ochrony oraz elektronicznych punktów kontrolnych rozmieszczonych na terenie obiektu w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, w ilości w Obiekcie nie mniej niż 12 sztuk, jak również wyposażenia pracowników ochrony w czytniki do punktów kontrolnych. Instalacja urządzeń, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz ich demontaż po zakończeniu realizacji Umowy, zostanie wykonana przez Wykonawcę na jego koszt. 4.6. W związku z najemcami przetwarzającymi dane osobowe/dane wrażliwe, Wykonawca będzie realizował zadania przez pracowników ochrony spełniających wymogi w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182 poz. 1228 z późn. zm.), tj.: 1) wszyscy pracownicy ochrony posiadają aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia; 2) wszyscy pracownicy ochrony posiadają aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi: 1) wykaz pracowników ochrony z nr zaświadczenia o przeszkoleniu i datą wydania; 2) wykaz pracowników ochrony z nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego z terminem ważności lub upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE z datą wydania; 3) kserokopie zaświadczeń o przeszkoleniu, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. 5. W kwestiach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach