Przetargi.pl
Nr sprawy ROA.271.15.2012 Wykonanie klatki schodowej, modernizacja schodów do budynku oddziału przedszkolnego oraz przebudowa biblioteki i budowa sanitariatów w Szkole Podstawowej w Konarzewie

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2012-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy ROA.271.15.2012 Wykonanie klatki schodowej, modernizacja schodów do budynku oddziału przedszkolnego oraz przebudowa biblioteki i budowa sanitariatów w Szkole Podstawowej w Konarzewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie klatki schodowej, modernizacja schodów do budynku oddziału przedszkolnego oraz przebudowa biblioteki i budowa sanitariatów w Szkole Podstawowej w Konarzewie. 1.2. Zakres prac został podzielony na dwa etapy: I etap : roboty podstawowe , w szczególności : a) demontaż istniejących schodów i wykonanie nowej żelbetowej klatki schodowej, wykonanie balustrad schodowych o konstrukcji z rur stalowych z pochwytem drewnianym, b) naprawa dachu (wymiana krokwi, słupów, montaż okien dachowych), c) adaptacja strychu nieużytkowego na pomieszczenia. II etap roboty wykończeniowe, w szczególności : a) instalacje elektryczne, komputerowe, sygnalizacyjne, montaż wyposażenia branży elektrycznej, b) branża budowlana (schody strychowe, sufity podwieszane, posadzki , płytki, wykładziny, stolarka), c) branża sanitarna (instalacja wod.-kan., c.o., wentylacja). 1.3. Roboty wchodzące w zakres niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego objęte są Decyzją o pozwoleniu na budowę. 1.4. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w przedmiarach robót, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową oraz wytycznymi specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 1.5. Roboty objęte zamówieniem realizowane będą w czynnym obiekcie(szkole), Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia strefy prowadzenia robót i organizacji pracy w sposób, który nie zakłóci prowadzenia zajęć. Prace związane z realizacją klatki schodowej należy wykonać w okresie wakacji letnich (lipiec-sierpień). Od września - października br. w budynku rozpoczną się prace budowlane objęte odrębnym pozwoleniem na budowę polegające na wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych i adaptacji pomieszczeń na parterze na sanitariaty. Prace te będzie prowadził Wykonawca wyłoniony w ramach odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.6.Warunki finansowania zamówienia. Zamawiający informuje, że w roku 2012 na realizacje przedmiotowego zamówienia może przeznaczyć kwotę nie większą niż 330 tys. zł brutto. 1.7. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji. 1.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy na wszelkie prace, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesięcy , okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. 1.9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł musi zostać złożone przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach